Frodus Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Program był pisany dobrze. Jeden z naszych forumowiczów sprawdził go i napisany jest poprawnie. Będziem kombinować. Co wyjdzie finalnie dam znać oczywiście, w razie gdyby komuś kiedyś się działy takie cyrki. Serfin- BRB to 116KM. Na myśli miałeś chyba BRD Aaa jeszcze pytanko mam z innej beczki. Gdy kupowałęm auto miałem radio 1 DIN, wstawiłem stacje multimedialną na 2DIN, zmieniając oczywiście kosz. Do stacji została jeszcze dołączona ramka, jednak drażni mnie nieco, że po obustronach tej ramki są szczeliny. Gdybym zmienił jeszcze tunel, byłaby jakaś poprawa? Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Frodus
Bieniek Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Te ramki sa takie badziewiaste. Sent from my iPhone using Tapatalk
H4mm3R Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Witam Panowie, mam do Was wazne pytanie, czy przymierzajac sie do zakupu B7 avant dieselka lepiej brac 1,9tdi 2006r czy np 2.0tdi BRB 170km, siostra potrzebuje zmienic auto, i chce jak najmniej awaryjne bo stara B5 polegla na autostradzie niemieckiej. Mam jedne BRB w swoim miescie do sprzedania i nie wiem czy siostre pakowac na ta mine z imbusem i pompa oraz pekajacym blokiem? 1.9tdi to jednak sprawdzony silnik Ja jak już to bym szukał silnik 16V typu BLB, BRE ewentualnie BRD ale po akcji serwisowej wymiany PD. Z doświadczenia wiem że te silniki są mniej awaryjne niż 8V i w razie większej awarii można jeszcze znaleźć zdrowego dawcę na swap. Akurat problem z imbusem to najmniejszy problem i prosty do usunięcia. BTW. Ja zainwestowałem w oryginalnego VCDS- i muszę powiedzieć ze jestem w końcu zadowolony z kabla.Chociaż wydatek był spory... I co Ci daje ten ori VCDS skoro mapy z ECU i tak tym nie zgrasz, a resztę i tak zrobisz klonem...
Frodus Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Da rade jakoś się uporać z ta ramka? Dokupić inna? Czy bez będzie lipa?
serfin Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Witam Panowie, mam do Was wazne pytanie, czy przymierzajac sie do zakupu B7 avant dieselka lepiej brac 1,9tdi 2006r czy np 2.0tdi BRB 170km, siostra potrzebuje zmienic auto, i chce jak najmniej awaryjne bo stara B5 polegla na autostradzie niemieckiej. Mam jedne BRB w swoim miescie do sprzedania i nie wiem czy siostre pakowac na ta mine z imbusem i pompa oraz pekajacym blokiem? 1.9tdi to jednak sprawdzony silnik Ja jak już to bym szukał silnik 16V typu BLB, BRE ewentualnie BRD ale po akcji serwisowej wymiany PD. Z doświadczenia wiem że te silniki są mniej awaryjne niż 8V i w razie większej awarii można jeszcze znaleźć zdrowego dawcę na swap. Akurat problem z imbusem to najmniejszy problem i prosty do usunięcia. BTW. Ja zainwestowałem w oryginalnego VCDS- i muszę powiedzieć ze jestem w końcu zadowolony z kabla.Chociaż wydatek był spory... I co Ci daje ten ori VCDS skoro mapy z ECU i tak tym nie zgrasz, a resztę i tak zrobisz klonem... Dzis widzialem to b7 2.0rdi brd na parkingu na miescie i zorientowalem sie, że ma ono skrzynie w automacie :/ warte to jest zainteresowania (skrzynia bezawaryjna) czy szukac manuala? Po VIN sobie chyba sprawdze czy auto zaliczylo akcje serwisowa? Ktos pomaga nam tutaj w tej kwestii z ewentualnymi znizkami?
H4mm3R Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Skrzynie multitronic w B7 są poprawione i są dużo mniej awaryjne niż w B6. To BRD jest w Q? Jak nie to na bank to nie jest BRD, bo BRD nie występowało z multitroniciem. A automat + quattro + 2.0TDI raczej nie występowało w B7...
serfin Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Dokladnie chodzi o to auto http://allegro.pl/audi-a4-b7-2007-2-0tdi-170km-czarny-s-line-i4492959716.html Kurna jeblo mi sie na ulicy widzialem identyczne autko ale w automacie a to z ogloszenia to manual. Czy autko z ogloszenia godne zainteresowania czy lepiej celowac w silnik 1.9 w B7? Ale te tez chyba maja bolaczke z imbusem, pompa paliwa i wtryskami? Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez serfin
Andrzej07 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Dokladnie chodzi o to auto http://allegro.pl/audi-a4-b7-2007-2-0tdi-170km-czarny-s-line-i4492959716.html Kurna jeblo mi sie na ulicy widzialem identyczne autko ale w automacie a to z ogloszenia to manual. Czy autko z ogloszenia godne zainteresowania czy lepiej celowac w silnik 1.9 w B7? Ale te tez chyba maja bolaczke z imbusem, pompa paliwa i wtryskami? To nie s-line;) gościa poniosło Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
serfin Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 No to wiem, że nie sline mojej B6 blizej do sline z zewnatrz juz ogarnalem no a cena za ta czarna B7 brd dobra czy zbijac do 2tysi w dol smialo?
H4mm3R Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Dokladnie chodzi o to auto http://allegro.pl/audi-a4-b7-2007-2-0tdi-170km-czarny-s-line-i4492959716.html Kurna jeblo mi sie na ulicy widzialem identyczne autko ale w automacie a to z ogloszenia to manual. Czy autko z ogloszenia godne zainteresowania czy lepiej celowac w silnik 1.9 w B7? Ale te tez chyba maja bolaczke z imbusem, pompa paliwa i wtryskami? Autko całkiem całkiem, brakuje tylko bixa. W BRD jest dłuższa skrzynia więc na trasy idealna. Jedynie sprawdź czy była akcja serwisowa z wymianą PD. 1.9 ja bym odpuścił, bo to 8V. 16V mają mniej problemów.
serfin Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 No wlasnie, jezeli autko te nie zaliczylo akcji serwisowej do tej pory ( dziwne aby Niemiec tego nie zaliczyl?) to moge liczyc na wymiane calego kompletu tj 4 sztuk wtryskow czy beda bawic sie z wymiana po 1 sztuce w ASO? Bo auto nie moze stanac na autostradach w Niemczech czy Holandii. Aha wtryski z akcji serwisowej beda za free ale ich wymiana przez ASO pewnie juz nie? Ile moga mnie skasowac na tym? Najblizej mam salon w Białymstoku
H4mm3R Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Jak co najmniej dwa nie domagają to wymieniają kpl za free. Wymiana na koszt ASO
RS Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) A automat + quattro + 2.0TDI raczej nie występowało w B7... Tez nie moge znalezc informacji na temat takiego zestawu, ale jak zamawialem auto to pytalem o taka opcje (BRD+ Automat+ Quattro) i mi wyliczyli ze musialbym 5700€ doplacic. Ciekawe jak to wyliczyli skoro nie bylo takiej opcji... Indywidual? Z innej beczki: Wie ktos moze ile bym czekal na pomalowanie Maski i ewentualnie listw progowych? I ile by to kosztowalo? Trzeba robic jakies terminy? Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez RS
serfin Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 chłopaki silnik w B7 2.0 TDI 170km BRD to już ta poprawiona wersja silnika 16V gdzie system łancuchowy został zastąpiony zębatym? i pozostaje jedynie ten nieszczsny IMBUS ? ile kosztuje wersja poprawiona wzmocniona wraz z gniazdem jakies namiary cos polecacie sprawdzonego?
H4mm3R Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 chłopaki silnik w B7 2.0 TDI 170km BRD to już ta poprawiona wersja silnika 16V gdzie system łancuchowy został zastąpiony zębatym? i pozostaje jedynie ten nieszczsny IMBUS ? ile kosztuje wersja poprawiona wzmocniona wraz z gniazdem jakies namiary cos polecacie sprawdzonego? Od 2006r. był nowy napęd na kołach zębatych, ale jeden kij jaki jest napęd.. ja na łańcuszku przelatałem prawie 200tysi i nic się nie dzieje, tylko silnik lepiej się wkręca na obroty...
RS Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Moze to wina oleju i serwisu longlife? Ja mam silnik BRD z 2010 i od początku latam na 5w40 i zmieniam co 15kkm- zobaczymy jaka będzie różnica...
Frodus Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Panowie. Potrzebuję pilnie silnia BRB. Ma ktoś z was coś w okolicy? Temat załorzyłem w dziale :kupię" jednak jeszcze tutaj wolę zapytać. Silnik goły bez osprzętu, bez wtrysków. Mój zakończył życie, niestety Tel kontaktowy do mnie 783-238-289, albo do DEV'a 693-456-699
serfin Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 heja zakupiłem dla siostry dzis B7 avanta BRD 170km z tej aukcji: http://allegro.pl/audi-a4-b7-2007-2-0tdi-170km-czarny-s-line-i4492959716.html?no-rwd=1#tabsContent autko ma usunięty filtr DPF - słychać taki świst jak zmienia się biegi i wciska gaz. Autko ponoć ma świeżo wymienione sprzęgło i dwumas oraz przepływomierz (06.2014r) faktury zakupu mam ale montażu już nie :/ dzwonilem do najblizszego ASO Audi i podałem VIN (oczywiscie przed zakupem wczoraj) i autko kwalifikuje się do akcji serwisowej pompowtryskow wiec jutro dzwonie i umawiam się. Ponoc max do 7 letnich aut tyczy sie ta akcja serwisowa? jak tak to ostatnie podrygi
MAT1000 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ktoś coś ? Coroczny ogólnopolski zlot fanów marki AUDI obywający się w malowniczo położonej części polski czyli na Podkarpaciu.www.audimeet.pl https://www.facebook.com/events/136426119877623/?fref=ts
luck109 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 @serfin, ten świst to najprawdopodobniej turbina. Ale to będzie normalne jak ma usuniętego DPFa. Bo nie ma kolejnego elementu który tłumi dźwięki i w ogóle. Więc nie masz się czym przejmować. Najwyżej niech mnie ktoś poprawi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się