Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi: chłopy powraca temat B7 BRD 170KM, mial kombinowany soft i wylaczony EGR. Po zmianie pompy oleju i zmianie softu na ori fabryczny nie modyfikowany, Egr jest z automatu wlaczony i cos swiszczy przy gazowaniu tj na wyzszych obrotach. Jakis czlowiek powiedzial, że to EGR do wymiany jest? Mozliwe to to? Ma ktos Etke itp i moglby podac nr EGR do tego silnika bo chyba bedzie trzeba zakupic nowke :( inna sprawa, że autko pije olej przy jezdzie glownie miasto i czasami expresowka, czujnik zmieniony na nowy ori wiec komunikat na fisie odpada, kolega Cwiara cos wspominal, że jakas pompa pod filtrem paliwa moze juz nie domagac stad olej dostaje sie do paliwa? Plizz o porady nakierowanie dosc pilne do piatku autko musze ogarnac dla siostry :(

wysłane z Galaktycznej S5

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Olej + świst = turbo...

Opublikowano

Czyli nie doszukiwac sie w pompie Vacum problemu?

wysłane z Galaktycznej S5

Opublikowano

Ja mam nowe turbo i mam świst. Myślę że spowodowane jest to przelotowym układem wydechowym który jest po wycięciu DPF.

Ma do was takie pytanie odnośnie foteli.

Czy jak fotele nie są używane i leżą jakiś czas to skóra na nich sie marszczy (głównie w miejscach przy poduszkach powietrznych) a jak zacznie sie je znów używać to skóra ładnie przylegnie i naciągnie do stelażu. ( nie wiem czy to dobrze opisałem).

Opublikowano

Dpf lub katalizator masz? Nie puszcza dymka?

EGR masz zaslepiony fizycznie? Są flansze na rurkach?

Opublikowano

Dpf jest usuniety

Co do sposobu z egr to on byl tylko w sofcie wczesniej wylaczony a teraz jak fabryka dala i wyszedl ponoc problem egr

Dymek auto puszcza z rurek wydechowych

Tj mysle że troszke wiecej tego dymka jest na jałowym chocby nawet niz w b7 2.0 140km

I teraz nie wiem co mam szukac EGR czy pompy pod filtrem paliwa tj pompy Vacum tak? Pompa oleju nowka w grudniu wstawiona jak i czujnik poziomu oleju wiec tu juz nie szukalbym problemu. Nie wiem jedynie co moze byc przyczyna ze ttzeba dolewac? Czy egr ma cos do tego pompa Vacum? Czy cos innego?

O taka gra muzyka w tym BRD

Bardziej chodzilo mi o to chrobotanie "trytytyty"

Opublikowano

Na zimnym powinna na niebiesko kopcic skoro masz przelot. Sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie, bo to też może być przyczyną syczenia. A z pompą vscum daj sobie spokój, bo ona nic z olejem niema wspólnego. Vcds pokazuje jakieś błędy z egru?

Opublikowano

Koledzy, jak wyciągnąć zamek (wkładkę) z drzwi kierowcy? Konkretnie to chciałbym wyciągnąć ten plastik który jest dookoła zamka.

Pozdrawiam

Opublikowano

Odkręcać śrubę. Boku drzwi pod Zaslepka i juz.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Na zimnym powinna na niebiesko kopcic skoro masz przelot. Sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie, bo to też może być przyczyną syczenia. A z pompą vscum daj sobie spokój, bo ona nic z olejem niema wspólnego. Vcds pokazuje jakieś błędy z egru?

Co do analizy przez Vcds nie moge nic poki co zrobic bo auto dopiero jutro przyjedzie do Pl a w niedziele odjezdza :( to moze zapytam ile jest roznych przypadkow ubywania oleju? W ciagu 2.5 miesiqca musiala sister dolac ok 1litr przy czym zrobila kurs 1500km ze wsch PL do zach Holandii i jazda tam po miasteczkach i expresowkach.
Opublikowano

Jeśli silnik jest suchy a turbo nie puszcza, to wtedy najprawdopodobniej puszcza na zaworach czyli glowica do remontu. Ostatecznie pierścienie już wytarte ale tu można sprawdzić kompresję.

A to chrobotanie u mnie też czasem występuje i zastanawiam się czy to dwumas czy turbo...

Opublikowano

Nie wiem jak tam gora tj glowica, pompowtryski w Aso wymieniali to nic nie mowili by cos tam bylo nie halo. Podczas zmiany pompy olejowej na regenerowana mechanik sprawdzil dol silnika i tez nie mial uwag. Pamietam, ze cos wspominal, ze przy turbo poci sie i jest olej tylko czy to na gumowym wezu gdzies puszcza czy gdzie indziej to nie wiem :(

Opublikowano

W ASO robią tylko to co muszą, a przeważnie większość wykonują praktykanci..

To że masz wytarte prowadnice zaworów to na oko tego nie stwierdzisz i tym bym się też na razie nie martwił.

Przy turbo warto sprawdzić gdzie się poci i czy puszcza na tyle że będzie konieczna wymiana. Od tego bym zaczął.

Opublikowano

Pierwsze słyszę o czymś takim :whistling:

A widzisz. Niestandardowy ma racje.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ah ten wynalazek...

s-l1000.jpg

Występuję przy 1BE 1BV 1BD

Człowiek całe życie się uczy :decayed:

Podpatrzyłem w S4, żeby to zamontować, trzeba mieć w budzie przyspawane takie mocowania (ja ich nie mam) :kwasny:

6bf5064f6285.jpg

Opublikowano
:hi: chłopaki co lepiej bedzie zrobic przy silniku BRD 170km, wymienic EGR (tylko na nowy? I jaki koszt) czy lepiej wylaczyc? (Softem? Za pomoca VCDS? Duzo przy tym roboty? I zaslepic go tak? Ale przy pomocy czego i skad to wziac? Temat dosc pilny bo dzis potrzebowalbym jak cos to zamowic czesci. Ewentualnie bez problemu sam wymienie EGR?
Opublikowano

Nowy egr to ok 400zł. VCDSem nie wyłączysz egr, ogarnięty tuner zrobi Ci to za 200zł, a flansze do zaślepienia na kupisz na allegro lub może Ci je dorobić miejscowy rzemieślnik. Ja wyłączyłem programowo egr i go zaślepiłem..

Opublikowano

Nowy ori EGR siemensa to koszt 670zl na aledrogo. Znalazlem tez ori nowy EGR ale z uszkodzona oslonka gniazda wtyczki za niecale 400zl oplaca sie?

I czy sam bez problemu wymienie ten EGR tj wykrecix stary wkrecic nowy odpalic autko i jezdzic czy jakas wyzsza szkola jazdy?

Opublikowano

Dasz radę sam to wymienić niema tam nic skomplikowanego, tylko czy warto..

Opublikowano

Powiem tak siostra kupila b7 ale byla kombinowana tj ktos grzebal w sofcie i wylaczyl egr + cos tam jeszcze namieszal. Wiec dla auta zostal przywrocony ori soft bez modow i chce siostra by bylo wszystko ori i bez kombinowania. Chce wykluczyc kolejne usterki. Moze i auto mniej bedzie dymilo? Jak sprawdzic mozna czy filtr Dpf faktycznie zostal wyciety usuniety itp?

Opublikowano

Ma do was takie pytanie odnośnie foteli.

Czy jak fotele nie są używane i leżą jakiś czas to skóra na nich sie marszczy (głównie w miejscach przy poduszkach powietrznych) a jak zacznie sie je znów używać to skóra ładnie przylegnie i naciągnie do stelażu. ( nie wiem czy to dobrze opisałem).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...