jolley Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 W dniu 16.05.2018 o 00:39, jolley napisał: Panowie sprzęgło do 1.8t (moc seria) warto wrzucić tarczę kevlar, gdy nie planuję podnoszenia mocy? Może wpadnie program. Jeżeli nie, to Sachs czy Luk? Mechanik stwierdził, że lepszy Luk bo Sachsy b. często nie są jako nowe tylko regenerowane Panowie, wypowie się ktoś jeszcze?
stanley Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 7 godzin temu, jolley napisał: Panowie, wypowie się ktoś jeszcze? wystarczy seria, programem i tak za wiele nie osiągniesz 1
bartekzks Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Witam chodzi o a4 b6 sedan mam siedzenia z b7 też sedan z dzielona składana kanapa tylna. W moim b6 okazało się jest płyta i kanapa się nie składa. Da radę jakoś zamontować te siedzenia że składana kanapa?? " Pozdrawiam
niwet Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Kupując tylny zderzak PDC z czujnikami i wiązką to potrzebuję jeszcze czegoś, żeby to działało? jakieś moduły czy obejdzie się? Mając boczki z elektrycznie składającymi się lustrami, a ich nie posiadając to można potem ustawiać lusterko czy już nie? jak to wygląda?
WydRos Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 7 minut temu, niwet napisał: Kupując tylny zderzak PDC z czujnikami i wiązką to potrzebuję jeszcze czegoś, żeby to działało? jakieś moduły czy obejdzie się? Mając boczki z elektrycznie składającymi się lustrami, a ich nie posiadając to można potem ustawiać lusterko czy już nie? jak to wygląda?
niwet Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 4 minuty temu, WydRos napisał: Dzięki, jedno już mniej więcej wiem tylko z tą wiązką do przodu mam rozkminę...
WydRos Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 16 minut temu, niwet napisał: Dzięki, jedno już mniej więcej wiem tylko z tą wiązką do przodu mam rozkminę... No jakoś musisz dojść do tego co do luster to spokojnie możesz je ustawiać tym pokrętłem z składaniem 1
niwet Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Teraz, WydRos napisał: No jakoś musisz dojść do tego co do luster to spokojnie możesz je ustawiać tym pokrętłem z składaniem Oki, może jeszcze ktoś napisze co do tej wiązki do przodu bo zależy mi tylko na tylnim pdc
jolley Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Panowie co do luster. Da się ustawić prawe lustro które się opuszcza przy wpięciu wstecznego, aby nie opadało tak nisko? U mnie opada tak że widzę dolną listwę a krawężnika już prawie nie ?
Adam87 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 8 godzin temu, jolley napisał: Panowie co do luster. Da się ustawić prawe lustro które się opuszcza przy wpięciu wstecznego, aby nie opadało tak nisko? U mnie opada tak że widzę dolną listwę a krawężnika już prawie nie ? U mnie zrobiłem tak że na wstecznym gdy już opadło to ustawiłem tak jak chciałem i tyle... za każdym razem opada po mojemu?
Damianq Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 A jak zrobić żeby lusterko opuszczało się po wbiciu wstecznego? Da się tak? Ja za każdym razem muszę opuszczać ręcznie, żeby felg nie zarysować... Drugie pytanie. Czy dokładka s-line od cabrio będzie pasować do sedana? Zdjęcie podglądowe:
WydRos Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 2 minuty temu, Damianq napisał: A jak zrobić żeby lusterko opuszczało się po wbiciu wstecznego? Da się tak? Ja za każdym razem muszę opuszczać ręcznie, żeby felg nie zarysować... Drugie pytanie. Czy dokładka s-line od cabrio będzie pasować do sedana? Zdjęcie podglądowe: Jak masz pamięć foteli to zrobisz, inaczej modul trzeba dokupić
Adam87 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 1 godzinę temu, WydRos napisał: Jak masz pamięć foteli to zrobisz, inaczej modul trzeba dokupić Ja mam moduły ..
afroo. Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Niewiele elementów nadwozia pasuje z Cabrio do Avant/Sedan. Same zderzaki są inne więc raczej dokładka też.
qruku Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) W dniu 21.05.2018 o 21:44, niwet napisał: Oki, może jeszcze ktoś napisze co do tej wiązki do przodu bo zależy mi tylko na tylnim pdc Ja ostatnio robiłem sam tył. Poniżej zdjęcia klamotów które miałem i wszystko pięknie działa. Edytowane 24 Maja 2018 przez qruku 1
Norbas Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Pany ktos wymieniał zawór rozprężny w klimie oraz oring przybiegł łączeniu? Jakieś numery części ? ☺️
jolley Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Panowie, jeszcze jedno mam pytanie. 1.8TQ BFB 2006 r. - jaki napinacz rozrządu? Hydrauliczny czy mechaniczny? Mechanik mi wciska hydrauliczny. Podobno mają być zamieniane mechanicznymi, bo hydra były wadliwe (mimo że droższe)
fox60 Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) Witam, W delikatnym skrócie opiszę problem i przy okazji proszę o radę bo sam się nie mogę zdecydować. Jadąc w piątek nad morze przed wrocławiem zaczeła mi świszczeć( piszczeć, gwizdać) turbina w trakcie przyspieszania ( ok 2 do 2,5 tyś obr) przy odpuszczaniu gazu zawsze ładnie ją było słychać, no ale co zrobić, 400 km przejechałem, olej kontrolowałem na każdym postoju wszystko w normie. W trakcie powrotu na autostradzie średnia ok 160km/h złapałem tryb awaryjny i brak turbiny ( poniżej wstawię błąd) kontrolka świec migała do momentu zgaszenia auta a nie tak jak mi się trafiło dawniej że 3x i dość. Postój, kontrola oleju wszystko w normie ( zakupiłem na zapas najdroższy olej na świecie 75 zł za litr ? no ale środek nocy w razie w 250 ml które miałem mogło nie starczyć) po 30 min postoju start i wszystko w normie aż do domu jeszcze przez 320 km. I teraz pytanie znając życie turbo do zrobienia tylko czy można chwilowo z tym jezdzić? Co dalej regeneracja czy nowa turbina? A może zabawić się w większe turbo i dołożyć trochę koni żeby autko się zrobiło bardziej ekonomiczne i żwawsze? Na obecny moment nie mam pojęcia co robić. Mam jeszcze w domu intercooler prawy od BRD ale nie było czasu nić robić bo po co jak działa. Ktoś coś doradzi? Tutaj błąd z tego zdarzenia: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BPW.clb Control Module Part Number: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9012 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 79FF9BBF305B80D6D3D-802C 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 286952 km Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00 Freeze Frame: RPM: 2919 /min Speed: 118.0 km/h Load: 76.1 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2366.4 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Readiness: 0 0 0 0 0 Edytowane 29 Maja 2018 przez fox60
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się