H4mm3R Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 W B7 to chyba był standard. Musisz wymacać od spodu zderzaka czy jest antena i kabel.
Tomeks Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 jakbyś jeszcze nr części podrzucił,to przyznam ze jestes mistrzem:wink:
H4mm3R Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 Poczytaj > http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-zegar-radiowy-aucie-990/
shakal Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Panowie prośbę mam do kogoś kto ma antenę dachową GPS Jakby wybierał się do samochodu po coś to mógłby zmierzyć odległość od końca dachu (nie lotki) do tylnej części anteny? Nie wiem czy od spodu Audi ma zaznaczony ten punkt a nie chcę się zdziwić jak zdejmę podsufitkę
akjam Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Problem w tym, że teraz ciężko znaleźć cały napęd. NaviService już od dawna nie ma. Też bym wolał taką opcję bo jest o wiele prostsza. Zainteresowałem się tematem i możliwe że będę miał takie całe napędy po 350zł A kiedy będziesz coś wiedział?
akjam Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Jestem zainteresowany bo u mnie coś ten alser nie domaga... raz działa, raz nie... Jak się nagrzeje to czytać płyt już nie chce.
melman_zyrafa Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 U siebie wymieniłem sam laser i działa jak złoto :banan: Nie ma dużo roboty- można spokojnie w 30 min ogarnąć
DarkMind Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 u mnie też laser szaleje, najczęściej po ok 2 godzinach jazdy problemy z napędem są i gdy grzeje w samochodzie, jak ostatnio było ciepło i nie grzałem, to cały czas działał. wymienił bym chętnie albo napęd, albo sam laser, byleby działało, chociaż sam się do tego nie dogrzebie pewnie, chociaż też zastanawiałem się nad sprzedażą i kupnem ledowej. dziwne, że w b5 jak miałem rns-e z a6, to takich problemów nie było, a sporo starszy sprzęt
melman_zyrafa Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle. Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej). Panowie prośbę mam do kogoś kto ma antenę dachową GPS Jakby wybierał się do samochodu po coś to mógłby zmierzyć odległość od końca dachu (nie lotki) do tylnej części anteny? Nie wiem czy od spodu Audi ma zaznaczony ten punkt a nie chcę się zdziwić jak zdejmę podsufitkę Zaraz Ci to zmierzę
shakal Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle.Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej). Panowie prośbę mam do kogoś kto ma antenę dachową GPS Jakby wybierał się do samochodu po coś to mógłby zmierzyć odległość od końca dachu (nie lotki) do tylnej części anteny? Nie wiem czy od spodu Audi ma zaznaczony ten punkt a nie chcę się zdziwić jak zdejmę podsufitkę Zaraz Ci to zmierzę Lux malina już myślałem że nikt metra w domu nie ma
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 Ja jestem bez auta, więc nie mam jak Ci tego sprawdzić
shakal Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Spoko H4mm3r, nie mam do nikogo żalu ani też pretensji bo niby o co?!
melman_zyrafa Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Nie mam metra- mierzyłem liniałem 16 - 16,5 cm- tylna krawędź antenki jest zaokrąglona, krawędź nadwozia trochę też
shakal Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Hehe. Najważniejsze, że zmierzone Wiszę dobrego browara Dzięki.
akjam Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle.Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej). Może kupię sam laser i wymienię? Czy raczej czekać na cały napęd?
melman_zyrafa Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle.Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej). Może kupię sam laser i wymienię? Czy raczej czekać na cały napęd? Jak uważasz- generalnie pewne kroki są wspólne: - odkręcenie górnej pokrywki - odkręcenie panelu przedniego i odpięcie przewodu - Odkręcenie ekranu żeby odkręcić napęd od jednostki (ja tego nie zrobiłem- nie mogłem ruszyć śrubek- da radę to zrobić małym śrubokrętem przez otwór na płyty) - Odkręcenie napędu i odpięcie taśmy Jak masz napęd - to wrzucasz nowy i składasz w odwrotnej kolejności. Jak wymieniasz laser to dochodzi jeszcze (płyta musi być w napędzie): - odpięcie i odlutowanie taśmy lasera (2 luty), - odkręcenie 2 śrubek (1 prowadnicy lasera po szynie i 2 szyna lasera) - wyciągnięcie szyny, wyciągnięcie lasera Składasz w odwrotnej kolejności (dochodzi tylko odlutowanie 2 dodatkowych pkt. nowego lasera zabezpieczających przed napięciem statycznym) Sprawa jest prosta i do ogarnięcia (za pierwszym razem) w 30-40 minut. Tu jest instrukcja, którą dostałem od sprzedawcy: http://www.mediafire.com/?tl8lqi30kqxkp78 Tylko jedno ale- w instrukcji jest, że nie może być płyty w napędzie. Ale płyta musi tam być! Teraz jeżdżę cały czas z navi włączoną (mapa) i testuję. Nic się nie krzaczy, szybko się ładuje, jest
akjam Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 To wymiana napędu jest "prostsza", przynajmniej dla mnie bo za lutowanie to się w tym sprzęcie nie wezmę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się