Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W B7 to chyba był standard. Musisz wymacać od spodu zderzaka czy jest antena i kabel.

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jakbyś jeszcze nr części podrzucił,to przyznam ze jestes mistrzem:wink:

Opublikowano

Panowie prośbę mam do kogoś kto ma antenę dachową GPS :decayed: Jakby wybierał się do samochodu po coś to mógłby zmierzyć odległość od końca dachu (nie lotki) do tylnej części anteny? Nie wiem czy od spodu Audi ma zaznaczony ten punkt a nie chcę się zdziwić jak zdejmę podsufitkę :wink:

Opublikowano
Problem w tym, że teraz ciężko znaleźć cały napęd. NaviService już od dawna nie ma. Też bym wolał taką opcję bo jest o wiele prostsza.

Zainteresowałem się tematem i możliwe że będę miał takie całe napędy po 350zł :whistling:

A kiedy będziesz coś wiedział? :cool::wink4:

Opublikowano

Po Bukowinie :wink:

Opublikowano

Jestem zainteresowany bo u mnie coś ten alser nie domaga... raz działa, raz nie... Jak się nagrzeje to czytać płyt już nie chce. :kwasny:

Opublikowano

Dam znać :wink:

Opublikowano
:good::hi::wink4:
Opublikowano

U siebie wymieniłem sam laser i działa jak złoto :banan: :banan: :banan:

Nie ma dużo roboty- można spokojnie w 30 min ogarnąć :decayed:

Opublikowano

u mnie też laser szaleje, najczęściej po ok 2 godzinach jazdy problemy z napędem są i gdy grzeje w samochodzie, jak ostatnio było ciepło i nie grzałem, to cały czas działał.

wymienił bym chętnie albo napęd, albo sam laser, byleby działało, chociaż sam się do tego nie dogrzebie pewnie, chociaż też zastanawiałem się nad sprzedażą i kupnem ledowej.

dziwne, że w b5 jak miałem rns-e z a6, to takich problemów nie było, a sporo starszy sprzęt

Opublikowano

Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle.

Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej).

Panowie prośbę mam do kogoś kto ma antenę dachową GPS :decayed: Jakby wybierał się do samochodu po coś to mógłby zmierzyć odległość od końca dachu (nie lotki) do tylnej części anteny? Nie wiem czy od spodu Audi ma zaznaczony ten punkt a nie chcę się zdziwić jak zdejmę podsufitkę :wink:

Zaraz Ci to zmierzę:naughty:

Opublikowano
Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle.

Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej).

Panowie prośbę mam do kogoś kto ma antenę dachową GPS :decayed: Jakby wybierał się do samochodu po coś to mógłby zmierzyć odległość od końca dachu (nie lotki) do tylnej części anteny? Nie wiem czy od spodu Audi ma zaznaczony ten punkt a nie chcę się zdziwić jak zdejmę podsufitkę :wink:

Zaraz Ci to zmierzę:naughty:

Lux malina :banan: już myślałem że nikt metra w domu nie ma :decayed:

Opublikowano

Ja jestem bez auta, więc nie mam jak Ci tego sprawdzić :whistling:

Opublikowano

Spoko H4mm3r, nie mam do nikogo żalu ani też pretensji :wink4: bo niby o co?! :wink:

Opublikowano

Nie mam metra- mierzyłem liniałem :grin:

16 - 16,5 cm- tylna krawędź antenki jest zaokrąglona, krawędź nadwozia trochę też :wink:

Opublikowano

Hehe. Najważniejsze, że zmierzone :good: Wiszę dobrego browara :beer: Dzięki.

Opublikowano
Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle.

Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej).

Może kupię sam laser i wymienię? Czy raczej czekać na cały napęd?
Opublikowano
Miałem to samo- na samym początku problemy jak się rozgrzała, później od święta odczytywała, ostatnio w ogóle.

Jeśli chodzi o wymianę- można to ogarnąć bez problemu (nawet dolnych śrubek wyświetlacza nie trzeba odkręcać bo można to zrobić inaczej).

Może kupię sam laser i wymienię? Czy raczej czekać na cały napęd?

Jak uważasz- generalnie pewne kroki są wspólne:

- odkręcenie górnej pokrywki

- odkręcenie panelu przedniego i odpięcie przewodu

- Odkręcenie ekranu żeby odkręcić napęd od jednostki (ja tego nie zrobiłem- nie mogłem ruszyć śrubek- da radę to zrobić małym śrubokrętem przez otwór na płyty)

- Odkręcenie napędu i odpięcie taśmy

Jak masz napęd - to wrzucasz nowy i składasz w odwrotnej kolejności.

Jak wymieniasz laser to dochodzi jeszcze (płyta musi być w napędzie):

- odpięcie i odlutowanie taśmy lasera (2 luty),

- odkręcenie 2 śrubek (1 prowadnicy lasera po szynie i 2 szyna lasera)

- wyciągnięcie szyny, wyciągnięcie lasera

Składasz w odwrotnej kolejności (dochodzi tylko odlutowanie 2 dodatkowych pkt. nowego lasera zabezpieczających przed napięciem statycznym)

Sprawa jest prosta i do ogarnięcia (za pierwszym razem) w 30-40 minut.

Tu jest instrukcja, którą dostałem od sprzedawcy:

http://www.mediafire.com/?tl8lqi30kqxkp78

Tylko jedno ale- w instrukcji jest, że nie może być płyty w napędzie. Ale płyta musi tam być!

Teraz jeżdżę cały czas z navi włączoną (mapa) i testuję. Nic się nie krzaczy, szybko się ładuje, jest :thumbup:

Opublikowano

To wymiana napędu jest "prostsza", przynajmniej dla mnie bo za lutowanie to się w tym sprzęcie nie wezmę. :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...