ludwik166 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Witam mam problem z przyśpieszaniem auto czuc że ciągnie dopiero od 2000tyś obr od dołu muł. wymieniłem wężyki podcisnieniowe czyściłem turbo przmieniłaem zawory n75 z n18 i dalej to samo Logi dynamiczne: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
banshee Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Turbo późno wstaje. Jeżeli układ podciśnienia jest sprawny to należy skrócić cięgno przy gruszce turbiny o 1 obrót i zrobić ponowne logi 011. Nic złego poza tym nie widać.
ludwik166 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Układ wydaje mi sie na sprawny ja obstawiałem przepływomierz
Mauros88 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Przepływomierz mało mierzy w dolnym zakresie bo mało turbo tłoczy powietrza (przepływomierz tez przeczyść).
ludwik166 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 Tak tylko przepływka jest nowa i zastanawiam sie czy czasem nie jest wadliwa jest możliwosc że gruszka sama sie przestawiła
banshee Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Tak tylko przepływka jest nowa i zastanawiam sie czy czasem nie jest wadliwa Jeżeli jest to zamiennik to możliwe jest możliwosc że gruszka sama sie przestawiła Jeśli była dobrze dokręcona kontra to nie.
ludwik166 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 Przepływomierz bosch a kontra była na fest więc nie wiem nie mam pojęcia dlaczego sie tak dzieje zbliża mi się rozrząd kąt wtrysku miałby co do tego.
banshee Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Zrób loga 000BS to zobaczymy jaki masz kąt.
ludwik166 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 mam starego vaga i nie loguje mi grupy 0 kąt jest tak około 042 043 044 jeszcze jest jedna sprawa jakiś czas temu wziąłem ze sklepu przepływomierz bosch na próbę i zrobiłem 2 logi i loguje sie całekiem inaczej niż ten co mam teraz to logi z poprzedniego przepływomierza Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
banshee Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Różnica wg mnie tkwi w doładowaniu. W ostatnich logach poprawne ciśnienie doładowania masz poniżej 2tys.obr. i tego ci teraz brakuje. Wg mnie przepływka nie powoduje braku mocy z dołu. Moc bierze się z paliwa i powietrza - jak nie ma powietrza to i przepływka nie ma co mierzyć.
ludwik166 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 więc co proponujecie
banshee Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 może katalizator zapchany
ludwik166 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 niemam kata może ten kąt wtrysku jest lipny rano jak zapalam to przez jakąś 1 min z tłumika leci dymek czarny
clinque Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 jaka masz dawke? turbo ma luzy na wirniku?
ludwik166 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 niema luzu dawka na 3.0 3.2 mg
Lishoo Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Kolego podmień zaworek n18 z n75 miejscami i zobacz czy będzie lepiej wydaje mi się że to on jest winowajcą, ale zrób jeszcze log 003, 010 na wolnych obrotach. Aha i sprawdź jeszcze czy są jakieś błędy bo nic nie napisałeś.
ludwik166 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 niema błędów zaworki podmieniałem
banshee Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Czyli auto nófka ;-) Napiszę jeszcze raz - masz problem z doładowaniem - jest za niskie w dolnych obrotach. Co zrobić to już wszyscy ci napisali, więc czas coś odkręcić... od gadania nic się nie naprawi.
ludwik166 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 tak problem z mocą w niskich obrotach po 2000tyś git zapier jak złe i po logach widać że jest git dziś jeszcze przestawię gruszkę i przełożę od znajomego przepływke na której robiłem kiedyś loga : Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ---------- Cięgno gruszki skrócone oto logi: Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
adasio13 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 i co jest lepiej po skróceniu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się