Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W imieniu swoim i żonki - podziękować Wszystkim :good:

Oby córa :wink4:

Takie mam przeczucie :decayed:

Barcik - Recaro dla Bobasów nie są zbyt polecane :thumbdown: w przeciwieństwie do rodziców :decayed:

...lepiej trzymajmy się oficjalnej wersji. Wszystko dla dziecka :decayed::polew:

PS jakie dokładnie wziąłeś te sprężynki do siebie

H&R -35mm - zaraz dzwonię do Vario dogadać detale.

Gratulacje, gratulacje. Mi się w poniedziałek dwie urodziły ale wcześniaki i teraz nerwy.

Kolejne prawdopodobieństwo jest takie - całkiem możliwe, że też "wyszczelałem" parkę. Moja babcia jest z bliźniaków i Gosi również :decayed:Dziadek - będzie dobrze, głowa do góry - trzeba pozytywnie myśleć :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart,

gratulacje dla Was obojga od Bartasa. TEN MOD jest ważniejszy od wszystkich innych i ten dopiero będzie zabierał ci mnóstwo czasu.( tzn teraz niby chwilka, albo kilka, ale potem...... lata ). Ale warto....

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo Gratuluję Panie Bartku

Bart,

gratulacje dla Was obojga od Bartasa. TEN MOD jest ważniejszy od wszystkich innych i ten dopiero będzie zabierał ci mnóstwo czasu.( tzn teraz niby chwilka, albo kilka, ale potem...... lata ). Ale warto....

Pozdrowienia

gratulacje :naughty:

Dzięki chłopaki :good:

Sprawdzałem te uchwyty i pasują na otwory :wink4:

Łukasz - masz mój adres z czasów gdy zamawiałem listwy progowe czy podesłać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 20:37_________________________________________________Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????

Ja już emeryt jestem - więc dla mnie tylko automat :wink4: A tak na serio - cenię sobie komfort, a gdy trzeba przyśpieszyć - jak na moje potrzeby auto sprawuje się bardzo dobrze. Wszystko wskazuje na to, że następne auto też będzie w automacie - tak to już jest, człowiek się przyzwyczaja do wygody i nie chce wracać do "machania" :decayed: Poza tym multi w przyśpieszeniu nie ustępuje w niczym manualnej skrzyni... To nie tip :polew:

Bartku moje gratki :wink4:

PS: dam jutro znać jak wrócę z dynosoftu :decayed::naughty:

Dzięki Tomku ale... co ja widzę :decayed: Będzie programik :good: Oczywiście czekam na relację jak już wrócisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arturo dziś już pas. Jutro się temu przyjżę ;)

Spoko. I tak zaraz jadę w trasę, także popatrzę w piątek.

THX :good:

Cholera jednak nie zdążyłem - dopiero wracam z rezania końcówek. Dobrze, że wracasz w piątek - będę miał jeszcze trochę czasu ;)

No problem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, mozesz jeszcze raz napisac jakie masz obecnie koncowki? :embarrassed:

Musze swoje pordzewiale wywalic :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fly - Ulter N1-90RS

Na szybko bo lecimy do Pani Ginekolog :decayed: Gleba już jest - przód poszedł w dół o jakieś 3cm a tył... kurva w górę o 1cm. Po powrocie z Poznania widzę, że na tyłku jeszcze w dół poszło więc może nie będzie tak źle. Jakby co poszukam innych springów.

gleba.JPG

CFG:

Przód - Neuspeed -50mm

Tył - H&R -35mm

Wysokości pomierzę za kilka dni jak już wszystko się ułoży.

Dziękuję wszystkim dzisiejszym moim konsultantom - Poziek, Vario, Koval81 i Wentyl :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód - Neuspeed -50mm

Tył - H&R -35mm

to masz na aucie :mysli:

Yep :good:

Startowaliśmy z seryjnymi springami dla komfortowego zawieszenia czyli BE. Pomiary przed zmianą springów:

Lewy Przód: 668mm // Prawy Przód: 663mm

Lewy Tył: 658mm // Prawy Tył: 653mm

Zaraz po zmianie:

Lewy Przód: 635mm // Prawy Przód: 638mm

Lewy Tył: 670mm // Prawy Tył: 665mm

Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej :disgust:

Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej

Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Adaś - mnie też się widzi. W końcu zderzak siedzi na takiej wysokości jak powinien :decayed: Oczywiście IMO :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej :disgust:

to moje weitec były dłuższe a siedzą niżej :tongue4:

Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej

Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie :good:

od razu mówiłem - 50 :gwizdanie: :naughty:

trze ci na dołkach :mysli:

odpisz na pw jak możesz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...