Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bartek dev właśnie ma na sprzedaż :

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=230808

i 320/288 i 345/300

Dzięki Dziadku :notworthy:

:wink:

345/300 za 1700: http://moto.allegro.pl/hamulce-audi-a4-s4-b6-b7-345-300mm-komplet-i2299216218.html

szukać na Allegro. Na pewno się znajdzie.

Andy ale to cena bez klocków i tarcz.

dokładnie a u dev-a nowe tarcze i klocki - więc chyba cena w miarę a może jeszcze dałoby się coś urwać :decayed:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja mam 320 przod i niedlugo wleci 288 tyl i wiekszych wkladac nie bede,nie ma sensu wedlug mnie wkladac hampli z s4,juz chyba lepiej dac dobry klocek i tarcze :wink:

Opublikowano

Właśnie tak zastanawiam się co też tam Dev wrzucił do tego zestawu (ATE?)

Też wydaje mi się, że 320/288 będzie optymalne dla tego auta...

Opublikowano

Ate.... :facepalm:

przód 320mm: tarcze Ferodo, klocki ori Audi, tył 288mm: tarcze i klocki Ferodo

wszystko zalezy od tego co chce klient ale, można tutaj dowolnie dobierac komponenty

zaciski z aukcji:

http://moto.allegro.pl/hamulce-audi-...299216218.html

były u mnie na "obróbce" :wink:

Bart podaj mail to wysle Ci foty jak mniej wiecej to wszystko wygląda

zaciski są rozbierane w mak, myte, suszone, piaskowane, malowane proszkowo, smarowane i składane

aaaaa... i sorry że narobiłem Ci "bałaganu" w głowie

proponuję przejechac sie autem z wiekszymi hamulcami i wówczas podjąc

decyzję o montazu takiego czy innego zestawu

Opublikowano

Dev nie wyżywaj się - hamulce do tej pory, poza wymianą klocków i tarcz kompletnie mnie nie obchodziły :wink: Ori komponenty dla mojej wersji to ATE więc nie wiem w czym problem...

Mejl: [email protected]

...gdyby nie było tak daleko do "Paździęczewa" to może pokusiłbym się o montaż :decayed:

Opublikowano

poszedł mail

demontaz jest prosty, pare śrub i wszystko spada

montaz podobnie, wiec nie ma problemu żebyś to sam poskładał

jezdze czasami na "smietnik" do Poznania, wiec tam mozemy sie spotkac i obgadac temat

Opublikowano

Odnośnie hebli...

Jakie zestawy klocki + tarcze polecicie? Macie coś dobrego sprawdzonego?

Opublikowano

Dev tam najlepiej wie co wybrać jego pytaj.

Opublikowano

Zbieram info z wszystkich możliwych źródeł :decayed:

Opublikowano
Odnośnie hebli...

Jakie zestawy klocki + tarcze polecicie? Macie coś dobrego sprawdzonego?

Tarcza gładka zimmermann i klocek ferodo ds ewentualnie premier, będziesz miał zestaw jak się patrzy. :wink:

Opublikowano

Ja osobiście mam cały zestaw ATE i na prawdę nie mogę złego słowa powiedzieć :wink: choć wiem, że zdania na temat ATE są podzielone :grin:

Opublikowano

Właśnie o Zimmermanie na necie można znaleźć dużo mieszanych opinii (tylko mnie źle nie zrozumcie - nie skreślam ich, zbieram opinie). Co do klocków FERODO - oprócz Premier i DS, znacie może wariant ThermoQuiet?

Generalnie naprawdę zachęcam do debaty o hamplach :thumbup1:

...Dev jak się pojawi też na pewno coś wtrąci :grin:

Opublikowano

Tak samo bym polecił, tarczka zimmerman/brembo + klocek ferodo premier i nie niżej. Ori też jest tak jakoś podobnie pchane, a sprawdzony miałem zestaw w poprzedniej B6 tarczka brembo + ferodo premier zarówno przód jak i tył oraz wymiana płynu na ori to powiem że po dotarciu robiło się wrażenie - skuteczność zaskakująca, nawet moja żona korzystając z auta była w szoku, ale zapewne to też nie ma co porównywać z hamulcami które się skończyły. Pozdro

Opublikowano

Ja mam u siebie ate powerdisc + ferrodo premier i dają rade, jak najbardziej polecam taki zestaw :wink:

Opublikowano

Tarcze zimmermanny sport + klocki ferodo premier i czuć że hamuje, to już chyba mój drugi zestaw tylko wcześniej tarcze miałem gładkie. Powerdisci odradzam bo pylą a kumplwi piszczą :thumbdown:

Opublikowano

Mi kiedyś nowe ale już ułożone tarcze ate 345 pokrzywiły się po jednej wycieczce przez alpy, w tamtą stronę jeszcze było w miarę oki ale wracając już hamować się nie dało bo koła biły na maksa przy hamowaniu.

Od przesiadki na gładkie zimmermany w powłoce antykorozyjnej zero problemów. Ferodo DS mi piszczały przy hamowaniu do zera z niskich prędkości, nieraz to było przydatne bo babcie szybciej z pasów uciekały, ale jednak przy tej klasie auta nie wyglądało to zbyt elegancko. Teraz mam klocki ATE te grubsze do S4 i jestem w pełni zadowolony z tego zestawu.

BTW kloceki ate od 3.0 tdi / 320mm są takie same kształtem jak te od S4 345 mm więc można je też założyć do zacisków s4 z tym, że jedne od drugich różnią się mieszanką i grubością samej okładziny. Myślę, że te grubsze od s4 też podejdą pod zaciski 320mm.

Kiedyś Pagid/Bosch robił dobre klocki ale teraz już dawno ich nie używałem więc się nie wypowiem.

Opublikowano

mystic no ja pamietam jak z Toba jechalem i mi pokazywales jak Ci klocki piszcza,ja mam Ate klocki i tarcze i nie narzekam ale jak sie skoncza to zaloze Zimermann Sport + klocek Ferodo

Opublikowano

Bart podeślij linka do postojówek które zainstalowałeś u siebie ..najlepiej jakiś link do aukcji lub sklepu.

Thx :)

---------- Post dopisany at 20:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ----------

Bart podeślij linka do postojówek które zainstalowałeś u siebie ..najlepiej jakiś link do aukcji lub sklepu.

Thx :)

Opublikowano

Bartek ja miałem w Bmc-e tarcze Zimmerman i klocki Textar ponoć najlepszy zestaw do BMW i byłem średnio zadowolony bo strasznie to pyliło ale hamulec był :kox:

Opublikowano

Generalnie naprawdę zachęcam do debaty o hamplach :thumbup1:

no to parę debat już przespałeś :polew::polew:

http://a4-klub.pl/showthread.php?19418-ALL-B6-B7-Upgrade-hamulc%F3w-w-naszych-A4

nie ma złotego środka pomiedzy skutecznoscią, ceną, nie pylnością i ch... wie czym jeszcze

ja proponuje to co jest trwałe, skuteczne, przyzwoite cenowo i bezawaryjne czyli Ferodo

kto chce i oczywiscie go stac wrzuca skuteczniejsze klocki, perforowane tarcze, oplot

osobiście jezdze na DS-ach na przodzie, na tyle mam klocki od RS4 B7 (tez Ferodo)

wszystkie tarcze są perforowane, Otto Zimmermann

i czy piszcza czy nie, mam to w d...., dla mnie wazne jest to że jak je...bne przy 200km/h

nogą w podłoge to wiem że do konca hamowania skutecznosc hamulców nie spadnie

az gały polecą mi na dechę, oczywiscie gorzej z tymi co cisną za mną ale to juz ich problem :decayed:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...