mystic.pl Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Po wszystim praktycznie zero problemów - odpowiednie zakodowanie sterownika kolumny kierowniczej oraz nauczenie go VIN-u. Następnie kasowanie błędów (powstałych głównie przez odłączenie aku). Po skasowaniu błędów w sterowniku airbag jest czysto i nic nie wraca (przyjął poduszkę). Multifunkcja działa bez zarzutu. Został mi jeszcze do opanowania ABS - za 30 minut wyjeżdżam do pracy, wtedy się tym zajmę (no i sprawdzę jeszcze czy manetki zmiany biegów działają). Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ? PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie
siemian Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Po wszystim praktycznie zero problemów - odpowiednie zakodowanie sterownika kolumny kierowniczej oraz nauczenie go VIN-u. Następnie kasowanie błędów (powstałych głównie przez odłączenie aku). Po skasowaniu błędów w sterowniku airbag jest czysto i nic nie wraca (przyjął poduszkę). Multifunkcja działa bez zarzutu. Został mi jeszcze do opanowania ABS - za 30 minut wyjeżdżam do pracy, wtedy się tym zajmę (no i sprawdzę jeszcze czy manetki zmiany biegów działają). Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ? PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie jak nie zmieniasz modułu to nie wysypie się kodowanie Vinu i Absu
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ? PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie Moduł i taśmę raczej będziesz miał OK - więc w tym przypadku wymieniasz tylko obręcz i poduszkę. Problem uczenia VIN-u, zmian kodowania i wixy z ABS Ciebie nie dotyczą PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie Dzięki Karwa. Przestaję śledzić ten wątek. Za każdym razem dostaję takiego ślinotoku, że żona myśli, że siedzę na jakichś porno stronkach :slina: Graty Bartek. Szacun dla Ciebie :notworthy: Arturo, no to teraz już wiem skąd ta ślina w moim wątku Następny mod ze specjalną dedykacja dla Ciebie
mystic.pl Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ? Moduł i taśmę raczej będziesz miał OK - więc w tym przypadku wymieniasz tylko obręc z i poduszkę. Problem uczenia VIN-u, zmian kodowania i wixy z ABS Ciebie nie dotyczą [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 20:22_________________________________________________ jak nie zmieniasz modułu to nie wysypie się kodowanie Vinu i Absu
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 OK - ABS załatwiony (Siemian i Dominikt - dzięki za pomoc, z Wami wszystko idzie znacznie sprawniej ) Wrażenia - kiera wydaje się mniejsza (pewnie przez to, że bardziej masywna). Przez to też nie obraca się tak lekko jak model z B6. Ale zaradzimy i temu (będzie servotronik ). Spory plus to przyjaźniejsze dla usera MF - rolką operuje się znacznie sprawniej niż przyciskiem (przynajmniej robiąc głośniej i ciszej oraz zmieniając utwory/stacje nie ma tego denerwującego kliknięcia). No i zmiana biegów teraz to bajka (pozycja w której umieszczone są przełączniki zmiany biegów w kierownicy B6 to jest jakaś masakra). Na koniec - wizualnie, w środku auta czuję się znacznie lepiej. Podziękowania dla wszystkich, którzy znęcali się nad moją starą kierą - mieliście rację
mystic.pl Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 To jeszcze tu masz coś do lekkiego odświeżenia http://cgi.ebay.pl/Audi-RS4-Cabrio-RECARO-Schalensitze-Lederausstattung-S4-/150540725822?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item230ced2e3e
Rdzewek_RdK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Teraz to wnętrze nabrało właściwych kształtów świetne auto, na prawdę fajnie by było w BT oblukać te wszystkie twoje bajery, myślę że da się załatwić ?
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 To jeszcze tu masz coś do lekkiego odświeżenia http://cgi.ebay.pl/Audi-RS4-Cabrio-RECARO-Schalensitze-Lederausstattung-S4-/150540725822?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item230ced2e3e Eeee nie mój kierunek - może gdybym miał RS4 Teraz to wnętrze nabrało właściwych kształtów świetne auto, na prawdę fajnie by było w BT oblukać te wszystkie twoje bajery, myślę że da się załatwić ? Nie widzę problemu
siemian Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 OK - ABS załatwiony (Siemian i Dominikt - dzięki za pomoc, z Wami wszystko idzie znacznie sprawniej ) Wrażenia - kiera wydaje się mniejsza (pewnie przez to, że bardziej masywna). Przez to też nie obraca się tak lekko jak model z B6. Ale zaradzimy i temu (będzie servotronik ). Spory plus to przyjaźniejsze dla usera MF - rolką operuje się znacznie sprawniej niż przyciskiem (przynajmniej robiąc głośniej i ciszej oraz zmieniając utwory/stacje nie ma tego denerwującego kliknięcia). No i zmiana biegów teraz to bajka (pozycja w której umieszczone są przełączniki zmiany biegów w kierownicy B6 to jest jakaś masakra). Na koniec - wizualnie, w środku auta czuję się znacznie lepiej. Podziękowania dla wszystkich, którzy znęcali się nad moją starą kierą - mieliście rację Spoko Bartek zawsze do usług To że kiera wydaje się mniejsza wynika z tego że ma minimalnie grubszy wieniec niż kiera z b6 i b7. Także, mimo że mało osób widzi róznice, ja szukam kiery z a4 b8 (takiej jak Ty masz). Miałem okazje jechać autem z tymi dwoma rodzajami kierownic i przy szybkiej jezdzie dużo lepiej trzyma się tą grubszą.
Bart-S Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 Magdalenah się nie odzywa więc wystawiam na sprzedaż... - kierownica skórzana (multifunkcja + zmiana biegów) z poduszką - sterownik kolumny kierowniczej 8E0 953 549 N - taśma 8E0 953 541 D Jest tu wszystko co potrzeba do odpalenia multifunkcji (oraz zmiany biegów jeśli ktoś ma automatyczną skrzynię). Moduł N pracuje także z tempomatem.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 OK - ABS załatwiony (Siemian i Dominikt - dzięki za pomoc, z Wami wszystko idzie znacznie sprawniej ) Wrażenia - kiera wydaje się mniejsza (pewnie przez to, że bardziej masywna). Przez to też nie obraca się tak lekko jak model z B6. Ale zaradzimy i temu (będzie servotronik ). Spory plus to przyjaźniejsze dla usera MF - rolką operuje się znacznie sprawniej niż przyciskiem (przynajmniej robiąc głośniej i ciszej oraz zmieniając utwory/stacje nie ma tego denerwującego kliknięcia). No i zmiana biegów teraz to bajka (pozycja w której umieszczone są przełączniki zmiany biegów w kierownicy B6 to jest jakaś masakra). Na koniec - wizualnie, w środku auta czuję się znacznie lepiej. Podziękowania dla wszystkich, którzy znęcali się nad moją starą kierą - mieliście rację Bartku nie ma problemu jeżeli tylko umiem i mogę to służę pomocą ale i tak w pomaganiu innym Ty jesteś mistrzem Kierownica i efekt z jej założenia
siemian Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 kiera ko. Tak jak pisałem sam takiej szukam. Ale coś czuje że u mnie napierw będzie większe tubro z CAHA :kox:
Stolkien Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 gdzie kupiłeś moduł z Q? ja też chcę. i za ile?
siemian Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 kiera ko. Tak jak pisałem sam takiej szukam. Ale coś czuje że u mnie napierw będzie większe tubro z CAHA :kox: ło ja... nawet nie pamiętam że to pisałem. Impreza musiałą być ostra
GRazny Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 ja mysle ze z 50tys lekko cena by byla :gwizdanie: nie grzesz chłopie... nie grzesz... autko stoi jakieś 35k dodatki to jakieś 50k a pewnie będzie i z 60k więc jak nie wystawiałaby dziś za jakieś 65k - a nawet 70k to nie gadam z nim ... i pewnie by sprzedał... a już tym bardziej jak by słupek (czy nawet cały silnik) i skrzynię wymienił na coś nowszego... tak z 50kkm przelotu... toć to byłby rarytas... ale szczerze mówiąc to po tym wszystkim poszedłbym w delikatne zmiany mechaniczne... tak z 200KM by starczyło... i cieszył się jazdą jako drugim autkiem w domu... a sobie kupił coś nowszego... B8 czy cóś... tylko te cholerne ubezpieczalnie - tego nie mogę zrozumieć... jak takie autko można wyceniać na 45k a złodzejstwa pełno...
Bart-S Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 ja mysle ze z 50tys lekko cena by byla :gwizdanie: nie grzesz chłopie... nie grzesz... autko stoi jakieś 35k dodatki to jakieś 50k a pewnie będzie i z 60k więc jak nie wystawiałaby dziś za jakieś 65k - a nawet 70k to nie gadam z nim ... i pewnie by sprzedał... a już tym bardziej jak by słupek (czy nawet cały silnik) i skrzynię wymienił na coś nowszego... tak z 50kkm przelotu... toć to byłby rarytas... ale szczerze mówiąc to po tym wszystkim poszedłbym w delikatne zmiany mechaniczne... tak z 200KM by starczyło... i cieszył się jazdą jako drugim autkiem w domu... a sobie kupił coś nowszego... B8 czy cóś... tylko te cholerne ubezpieczalnie - tego nie mogę zrozumieć... jak takie autko można wyceniać na 45k a złodzejstwa pełno... Grzesiu - pomysł który rzuciłeś mi na letnim zlocie, ten ze swapem na 3.0TDI jest extra... Jeśli kiedyś padnie CVT to można by o tym pomyśleć. W takim przypadku chciałbym też przeszczepu na Quattro i Tiptronika - czego więcej chcieć BTW - wycenę zrobiłeś jak prawdziwy ekspert
GRazny Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Bartek... z 3.0 (takim dłubniętym na jakieś 280KM) to ja bym to sobie do emerytury zostawił... bo tak od 2020 roku to będzie już tylko drożeć
Rekomendowane odpowiedzi