Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli chodzi o taśmę dwustronną to powinna być dość cienka i szeroka (żeby listwa nie odstawała)? a czym najlepiej ściągnąć resztki kleju? I może pamiętasz jaką taśmę zastosowałeś?

Jeśli dobrze pamiętam to grubość 0.6-0.8mm, szerokość 10mm. Resztki kleju usuwałem jakąś pochodną rozpuszczalnika (coś co nie wchodziło w reakcję z powierzchnią lakierowaną). Nawet jak kupisz coś bezpiecznego to i tak sprawdzaj w jakimś mniej widocznym miejscu, czy nic się nie dzieje z lakierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a mam pytanko z innej beczki jakbyś JĄ chciał sprzedać to jaka cena by Cię usatysfakcjonowała?

...jesteś zainteresowany zakupem czy tylko tak pytasz :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanko z innej beczki jakbyś JĄ chciał sprzedać to jaka cena by Cię usatysfakcjonowała?

...jesteś zainteresowany zakupem czy tylko tak pytasz :mysli:

podejrzewam, że to tylko pytanie. Jakby nie patrzył za wartość Twojej można by kupić dwie inne z tego samego rocznika :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że warta jest tyle, za ile kupi ją klient. Ale dla właściciela jest bezcenna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo bartka jest bezcenna b6 jak dla mnie jest najładniejszym modelem a4 moja zostaje nawet jeśli kupię coś nowszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby chciec za ten samochod tyle ile jest obecnie wart po dolozeniu wszystkiego,to nikt tyle nie da za niego wiec albo trzeba by sie zdecydowac na demontaz wiekszosci dolozonej opcji i sprzedac za rynkowa cene albo sprzedac tak jak jest za troche wieksza sume=duuuze straty dla sprzedajacego .Sprzedaz takiego samochodu jest zwyczajnie nie oplacalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że szukanie nowego auta nie idzie najlepiej - B6 czekają drobne modyfikacje... Czas doprowadzić do ładu zawieszenie.

Tak się składa, że skończył się odbijak (prawy-tył) zatem skoro już grzebiemy przy tylnym zawieszeniu - wymienimy amortyzatory. Z trio KYB, Sachs i Monroe zdecydowałem się na ten ostatni w wersji "Reflex" (półka wyżej niż zwykłe "Original"), model E1284 przeznaczony dla zawieszenia 1BE/1BV. Już po zakupie ale chętnie poznam Waszą opinię na ich temat...

Dodatkowym kryterium wyboru było to, że Monroe ma podział amortyzatorów ze względu na twardość zawieszenia (seria 1BA, sport 1BE/1BV lub złe drogi 1BR). KYB oferuje tylko jeden model do wszystkich rodzajów zawieszeń. Sachs z kolei ma podział ale u dystrybutorów ciężko z dostępnością wersji sport...

Kolejna sprawa to sprężyny. Chodzi mi po głowie podmiana na Weitec -30/-30. Obecne H&R są za mocne - o ile przód nieźle sobie radzi (mimo tego że zlazł poniżej 50mm), tył to masakra jakaś (szczególnie jak ktoś usiądzie na kanapie lub bagażnik jest pełny - robi się Airride a efektu tego nie lubię). Biorę jeszcze pod uwagę klin -50/-30 ale jakoś super specjalnie nie jestem przekonany (Vario, Ty pewnie będziesz zachęcał :decayed:).

Na koniec felgi 18" - chociaż to już pewnie temat na kolejny letni sezon (ten pewnie przemęczę już do końca na 19").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek zdradz jak możesz na pw ile dałeś za zakupy?

też muszę o tym pomyśleć bo buja tyłem a przód szaleje co zakręt :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi po głowie podmiana na Weitec -30/-30

Bartek kolo od nas - taki nowy na forum ostatnio właśnie zmienił na to i jest zadowolony - chyba nawet pisał u ciebie w wątku o zawieszeniach...

Ze swojego doświadczenia o Sachsach to nie polecam - ja zmieniłem u siebie w 1BE i nie byłem zadowolony. Zmieniła się charakterystyka pracy zawiechy i pojawiły się jakieś stuki a amory były na bank sprawne i dobrze założone. Gdy założyłem Ori wszystko wróciło do normy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S klin jest fajny ale auto ma Tobie służyć, jak by nie było to nasze drogi są w coraz bardziej opłakanym stanie więc ostrożnie podchodzę do namawiania na konkretną glebę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam glebe Weitec 50/30 i nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze tyl usiadl zbyt nisko a efekt klinu jest za***isty ale mi sie wydaje ze lepiej to wyglada w sedanie,ktos na forum pisal ze zalozyl sprezyny Weitec 30/30 chcialem od niego foty ale jeszcze nie ma,chcialem porownac szczegolnie tyl, czy padajacy amortyzator albo zbyt miekki moze powodowac dodatkowe obnizenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam glebe Weitec 50/30 i nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze tyl usiadl zbyt nisko a efekt klinu jest za***isty ale mi sie wydaje ze lepiej to wyglada w sedanie,ktos na forum pisal ze zalozyl sprezyny Weitec 30/30 chcialem od niego foty ale jeszcze nie ma,chcialem porownac szczegolnie tyl, czy padajacy amortyzator albo zbyt miekki moze powodowac dodatkowe obnizenie?

Moze tak być.

W poprzednim zestawie FK jeden bok po jakims czasie siadl mi bardziej.

Okazalo sie po wlozeniu gwinta, ze amor byl walniety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pewnie pamiętacie - po obniżeniu zawieszenia też przechodziłem przez perypetie typu "jedna strona stoi wyżej/niżej". Po dokładniejszych oględzinach okazało się, że miałem krzywą zwrotnicę (auto sprowadzono z DE z uderzeniem w lewy-tylny błotnik, po tej stronie zawieszenie też ucierpiało - widocznie znów ktoś chciał oszczędzić i poskładać auto jak najtaniej). Po wymianie zwrotnicy jest gitara - całość siedzi równo.

Bartek zdradz jak możesz na pw ile dałeś za zakupy?

też muszę o tym pomyśleć bo buja tyłem a przód szaleje co zakręt :thumbdown:

Marcin - wszystko Ci podam jak założę przetestuję i będzie OK :)

ja mam glebe Weitec 50/30 i nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze tyl usiadl zbyt nisko a efekt klinu jest za***isty ale mi sie wydaje ze lepiej to wyglada w sedanie,ktos na forum pisal ze zalozyl sprezyny Weitec 30/30 chcialem od niego foty ale jeszcze nie ma,chcialem porownac szczegolnie tyl, czy padajacy amortyzator albo zbyt miekki moze powodowac dodatkowe obnizenie?

David - pewnie mierzyłeś aktualną wysokość od gleby. Wrzuć pomiary. Fotka tego, że tył Ci siadł za nisko też mile widziana...

Wątek kolegi, o którym pisał dziadekblack chyba czytałem - może zaprosimy go do dyskusji? Z tego co pamiętam na Weitecach jeździł jeszcze wuju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja musze pomierzyc bo wydaje mi sie ze jedna strone z przodu mam nizej niz druga,jutro rano to sprawdze,wuju mial dokaldnie te same sprezyny co ja czyli zielony Weitec 50/30 i wydaje mi sie ze moja a4 siedzi nizej,musze poszukac jego watku,on mial chyba amortyzatory s-line,mozna takie zakladac normalnie ze sprzeynami sportowymi czy lepiej twardsze amory? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja musze pomierzyc bo wydaje mi sie ze jedna strone z przodu mam nizej niz druga,jutro rano to sprawdze,wuju mial dokaldnie te same sprezyny co ja czyli zielony Weitec 50/30 i wydaje mi sie ze moja a4 siedzi nizej,musze poszukac jego watku,on mial chyba amortyzatory s-line,mozna takie zakladac normalnie ze sprzeynami sportowymi czy lepiej twardsze amory? :mysli:

Można założyć standardowy amortyzator (1BA) do zawieszenia sportowego (1BE) ale wtedy na bank skraca się jego żywotność. Z drugiej strony kosztem żywotności masz nieco lepsze parametry tłumienia. Mimo wszystko zdecydowałem się nie mieszać i dobrać całość (amory i sprężyny) pod zawieszenie 1BE.

Plan z wymianą sprężyn pojawił się ponieważ auto na tyłku z H&R siadło jednak niżej niż chciałem (sprawność amortyzatorów na poziomie 70%). Jak do tego dodamy pasażerów to rant błotnika dość mocno zaczyna przykrywać koło. Nie chcę jeszcze bardziej usztywniać zawieszenia bo już jest za twardo. Pozostaje zatem podnieść auto do góry. Najlepszy byłby gwint (koniecznie z regulacją twardości) ale na taki jaki chciałbym, szkoda mi kasy...

Zacznijmy od pomiarów - późniejszym wieczorem wrzucę info jak w chwili obecnej siedzą u mnie sprężyny H&R + oryginalne amortyzatory 1BE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pomierze jutro i dam znac,gwint taki jak mowisz to nowy okolo 4 tys zl :( dlatego ja przymierzam sie do amortyzatorow FK na wkladach Koni z 6-stopniowa regulacja twardosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...