Bieniek Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wyciagniecie i zlozenie przekladni to przy sprawnych rekach podobno 2-3h roboty.[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 22:28_________________________________________________Jak bedziecie mieli zbedna przekladnie to z checia przytule,bo moja stuka jak glupia
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 a tak siedzę i myślę Jak już u mnie gościsz to mam prośbę - wrzuć jakieś fotki Twoich reflektorów Ponapalamy się Wyciagniecie i zlozenie przekladni to przy sprawnych rekach podobno 2-3h roboty.[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 22:28_________________________________________________Jak bedziecie mieli zbedna przekladnie to z checia przytule,bo moja stuka jak glupia Tomek - jeśli się zdecyduję, będę o Tobie pamiętał
krystian821 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 U mnie wg wlepki jest servo tylko ze kiera caly czas ciezko chodzi moze to pompa wspomagania sie konczy?
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 U mnie wg wlepki jest servo tylko ze kiera caly czas ciezko chodzi moze to pompa wspomagania sie konczy? Może przekaźnik nie działa, albo magiel miałeś wymieniany?
krystian821 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Da sie to wszystko jakos sprawdzic?[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 22:48_________________________________________________rozumiem ze do magla musi isc jakis kabel,w ktorym miejscu?
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Da sie to wszystko jakos sprawdzic? Zacznij od sprawdzenia zasilania. Nad MCE znajduje się przekaźnik Servotronika (aby się tam dostać, zdemontuj półkę pod kierownicą). Bezpośrednio nad MCE masz 6 miejsc na przekaźniki, w pozycji nr 2 - licząc od lewej - powinien być przekaźnik opisany jako 629. Wyciągnij go a następnie, włącz zapłon (bez odpalania silnika) i używając miernika sprawdź napięcie między pinami 6 i 8 gniazda przekaźnika (powinno być 12V). Ewentualnie mógł paść zawór na maglu - to też zweryfikujesz miernikiem. Sprawdź opór w gniazdku między pinem 2 i 5 - powinno być między 5 a 20 om. Kolejna możliwość to uwalony kabelek przesyłający sygnał prędkości z zegarów... rozumiem ze do magla musi isc jakis kabel,w ktorym miejscu? Dokładnie - do magla z przekaźnika lecą dwa przewody (sterowanie zaworem, który odpowiada za regulację siły wspomagania). Ale wątpię aby tam coś było zgrzebane (mam na myśli wiązkę). Sprawdź najpierw to co zasugerowałem powyżej. Jeśli ktoś jest poważnie zainteresowany tematem "SERVOTRONIC" - dajcie znać. Wrzucę schemat, wykaz części i kosztorys (tak wstępnie, licząc po cenach ASO - przekaźnik 480zł, zawór 950zł, magiel 5550zł lub przy zdaniu starego 3600zł ).
miczek.mk Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Hah, Bartek, dzięki tobie dowiedziałem się, że mam servotronic napisałeś, że działa to tak, że przy małych prędkościach wspomaganie działa bardzo lekko i faktycznie u mnie tak jest ponadto jest w książce serwisowej 1N3 - nie wiem jak wcześniej ten kod przeoczyłem Dużo ludzi narzeka na tę funkcję - zwalam to na kwestię przyzwyczajenia. A Ty co o tym myślisz? 1N3 (servotronic) mam w swojej A4 B6 1.9TDI 2004 Avant AVF quattro 170KM by Rogal i powiem wprost, doskonała sprawa. Auto jest niezwykle komfortowe w manewrowaniu na parkingu i przyjemnie twarde i precyzyjne w czasie dynamicznej jazdy. Jeśli chodzi o awaryjność to moje auto ma za mały przebieg, a kupione w salonie w Polsce, więc nie mogę powiedzieć jak się sprawuje to rozwiązanie po 200 czy 400 tysiącach km przebiegu. Może wtedy nie jest już tak fajnie. U mnie działa rewelacyjnie!
lemon_lmn Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja nie jestem fanem tego servotronicu, ojciec ma w A6 C6 i nie mogę sie przyzwyczaić - na parkingu mieszasz kierownica jak łyżką w mleku a jak sie rozpędzisz - przypomina to juz bardziej masło Może to kwestia przyzwyczajenia ale jak się przesiadam z mojej a4 to muszę się mocować i nie jest to dla mnie przyjemne
siemian Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja nie jestem fanem tego servotronicu, ojciec ma w A6 C6 i nie mogę sie przyzwyczaić - na parkingu mieszasz kierownica jak łyżką w mleku a jak sie rozpędzisz - przypomina to juz bardziej masło Może to kwestia przyzwyczajenia ale jak się przesiadam z mojej a4 to muszę się mocować i nie jest to dla mnie przyjemne mam dokładnie takie samo zdanie
dziadek Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja nie jestem fanem tego servotronicu, ojciec ma w A6 C6 i nie mogę sie przyzwyczaić - na parkingu mieszasz kierownica jak łyżką w mleku a jak sie rozpędzisz - przypomina to juz bardziej masło Może to kwestia przyzwyczajenia ale jak się przesiadam z mojej a4 to muszę się mocować i nie jest to dla mnie przyjemne mam dokładnie takie samo zdanie etam wy się znacie nie wiem jak jest w audi ale u mnie w beemce działa to super i jestem mega zadowolony - fakt może dlatego że tylko tym autem jeżdżę i nie muszę się wciąż przestawiać
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja nie jestem fanem tego servotronicu, ojciec ma w A6 C6 i nie mogę sie przyzwyczaić - na parkingu mieszasz kierownica jak łyżką w mleku a jak sie rozpędzisz - przypomina to juz bardziej masło Może to kwestia przyzwyczajenia ale jak się przesiadam z mojej a4 to muszę się mocować i nie jest to dla mnie przyjemne mam dokładnie takie samo zdanie etam wy się znacie nie wiem jak jest w audi ale u mnie w beemce działa to super i jestem mega zadowolony - fakt może dlatego że tylko tym autem jeżdżę i nie muszę się wciąż przestawiać To na pewno też ma znaczenie.
Piechol Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 ale w becie to działa inaczej z tego co wiem, bo tam jak stoisz to żeby skręcić na maksa koła to robisz bodajże 3/4 obrotu kierą, a w audi po prostu lżej chodzi kiera, ale przełożenia się nie zmieniają...
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Dzisiejsze wyniki dla tylnej osi: 72% | 72% ...szału nie ma - zysk 4%. Ale jak wcześniej wspominałem może mieć na to wpływ dłuższy odbijak. Tak naprawdę cyfry miałyby dokładne odniesienie dopiero w przypadku gdy zastosowałbym te same części (ori odbijak i amor 1BE) a tak jak widać - nie do końca jest to miarodajne. Wychodzi też wpływ obniżenia zawieszenia na wyniki trzepaka - skoro na fabrycznym 1BA osiąga się wyniki grubo ponad 80%...
adamooo Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 kiedyś robiliśmy sprawdzian amorków.. sprawdziliśmy maksymalnie wybite zawieszenie i wyszło 80% gdzie koła skakały jak piłeczki kauczukowe.. przy zmianie na nowe bilsteiny wynik był mocno średni także te maszynki do sprawdzania są
Flyer Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 maszynki nie maja sensu... one dobrze pokazuja tylko roznice pomiedzy amorkami na jednej osi.
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 maszynki nie maja sensu... one dobrze pokazuja tylko roznice pomiedzy amorkami na jednej osi. To patrz - mimo rozwalonego odbijaka tył równiutko pokazał. Michał a Ty u siebie nadal masz sprężyny 1BV?[br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 18:43_________________________________________________Jadę do kina na TF3 - do zobaczenia po powrocie
variocustoms Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 ostatnio udowadniali, że nawet opony mają wpływ na wyniki skuteczności amorków, przy run flatach 90% maszyn świruje, bardzo niski profil u Bart-Sa też może mieć lekki wpływ na wynik
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja nie jestem fanem tego servotronicu, ojciec ma w A6 C6 i nie mogę sie przyzwyczaić - na parkingu mieszasz kierownica jak łyżką w mleku a jak sie rozpędzisz - przypomina to juz bardziej masło Może to kwestia przyzwyczajenia ale jak się przesiadam z mojej a4 to muszę się mocować i nie jest to dla mnie przyjemne mam dokładnie takie samo zdanie Marek - bo z Tobą to jest tak, że Ty lubisz jak coś Ci stawia opór 1N3 nie jest dla Ciebie
Flyer Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Tak, springi mam 1BV ori, a amory 1BE od 3.0TDI.
Bart-S Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 Tak, springi mam 1BV ori, a amory 1BE od 3.0TDI. Podczas mojej ostatniej wizyty w Warszawie - jak mnie przewiozłeś 2.7BiT-em przez te wertepy za blokami to całkiem wygodne to zestawienie mi się wydało (na pewno lepsze niż moje seryjne 1BE - przy czym całkiem możliwe, że takie wrażenie odniosłem z powodu jego zużycia). Teraz temat z innej beczki... Reflektory zaczynają mnie poważnie wkurzać - raz, że palniki kwalifikują się już do wymiany... Dwa, już czas na regenerację odbłyśników... Trzy, czy pojawiła się jakaś ciekawa alternatywa dla H6W LED? Coś co nie powoduje błędu na DIS i można to wsadzić do wnętrza reflektora bez wyprowadzania kabli na zewnatrz (rezystor). Pytam bo cała sprawa skończy się najprawdopodobniej wymianą reflektora (jest mocno rozszczelniony, gwinty śrub pokrywy są tak wyjechane, że nie mogę porządnie zamocować wieka), po każdej myjce mam mgłę w środku lampy. Nie chce mi się bawić w silikon - raczej poszukam skorupy w dobrym stanie i przełożę środek. Potrzebny mi lewy BiX (pomoże ktoś z towarem?)
Rekomendowane odpowiedzi