Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 5 - Brembo 17" (czyli 1LJ = 345x30mm) tego cudaka nie rozumiem, skąd tam Brembo ? A kto robił hamulce dla S4 B6?
Dev Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Ate, takie same zaciski jak u Ciebie jedynie co to wieksze jarzma i tarcze w stylu 288-312 mm
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 Ate, takie same zaciski jak u Ciebiejedynie co to wieksze jarzma i tarcze w stylu 288-312 mm To powiem Ci lepiej - w ABS z B7 też jest wpis Brembo. ATE zrobiło cały zestaw czy też któryś komponent wyszedł z innej fabryki?
Dev Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 tylko w RS4 B7 na przodzie było Brembo
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 tylko w RS4 B7 na przodzie było Brembo Tak ale to 1LP, którego ja w wykazie nie mam. OK... Już się doszukałem. Można próbować zakodować "3"... W B7 3.0TDI ma zestaw Tevesa 320x30mm opisany kodem 1LA... Tą samą tarczę wykorzystuje A6 C5FL - tutaj jednak opisane jest to kodem 1LG (a taki mam do wyboru w kodowaniu). ---------- Post dopisany at 12:21 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ---------- Na włączonym silniku też nie przechodzi - to dziwne, bo nawet zakładając, że Audi zabezpieczyło oprogramowanie tak aby móc zakodować tylko konfiguracje wypuszczone na rynek to w takim razie powinienem bez problemu zakodować 312mm które wychodziło np. z 2.5TDI + CVT (a ta sztuka mi się nie udaje). W takim razie wychodzi na to, że VCDS jest za słaby aby to ruszyć (chociaż w C5 już zmieniałem kodowanie hebli i nie było żadnych problemów).
Madbar Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Może będziesz musiał skorzystać z pomocy ASO i pójdzie VASem?
Dev Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 jest jeszcze inna mozliwosc sterownik nie dopuszcza zmiany kodowanioa
marcin_o23 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 no ale czy to kodowanie jest konieczne??
Madbar Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 jest jeszcze inna mozliwoscsterownik nie dopuszcza zmiany kodowanioa Znaczy ten konkretny czy każdy sterownik ABS ?
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?
Madbar Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce?
GILI Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/sell/E52holder.JPG Mam w Volvo ori,telefon,ale trzeba przekładać kartę,da się to jakoś spiąć?,bo firmowy mam właśnie e52.
Brysio Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Bartku stary komandosie wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed: hej Andrzej mnie rowniez milo bylo poznac ) moj grat daje rade jak narazie smiga a juz 200kkm na zegarze ) ale Twoj tez sie dobrze odpycha )
Bart-S Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/sell/E52holder.JPG Mam w Volvo ori,telefon,ale trzeba przekładać kartę,da się to jakoś spiąć?,bo firmowy mam właśnie e52. Ten moduł raczej do Volvo nie podejdzie Bartku stary komandosie wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed: hej Andrzej mnie rowniez milo bylo poznac ) moj grat daje rade jak narazie smiga a juz 200kkm na zegarze ) ale Twoj tez sie dobrze odpycha ) Dzięki za nocną akcję chłopaki - graty po części są już u mnie Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce? Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS.
Artur82 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Bartek mi robił mech wczoraj i też mówił, że najciężej było porządnie odpowietrzyć układ...ale powiem Ci, że chyba mu się udało bo jest malina, więc może idź w tą stronę
dziadek Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS. jak to jest? Wszyscy zmieniają heble jak chcą m.in. Siemian i reszta a jedno z najbardziej zrezanych aut na forum "powiedziało" nie i uj "nie chcę takich hamulców"?
Madbar Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce? Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS. Znowu sterownik, który nie przyjmuje jakiegoś kodowania,........ tak jak komfort?? Bartku, dasz radę odpowiedzieć na PW?
pocas Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS. jak to jest? Wszyscy zmieniają heble jak chcą m.in. Siemian i reszta a jedno z najbardziej zrezanych aut na forum "powiedziało" nie i uj "nie chcę takich hamulców"? Bo może wszyscy zmieniają heble bez zmiany kodowania?:> Np. tak jak ja.
Brysio Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 siemian na specjalne kodowaine pod opcjami jest napis siemian - co oznacza ze auto samo musi wiedziec jakie ma heble )) bo i tak zaraz spali )
Rekomendowane odpowiedzi