Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5 - Brembo 17" (czyli 1LJ = 345x30mm)

tego cudaka nie rozumiem, skąd tam Brembo ?

A kto robił hamulce dla S4 B6?

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ate, takie same zaciski jak u Ciebie

jedynie co to wieksze jarzma i tarcze

w stylu 288-312 mm

Opublikowano
Ate, takie same zaciski jak u Ciebie

jedynie co to wieksze jarzma i tarcze

w stylu 288-312 mm

To powiem Ci lepiej - w ABS z B7 też jest wpis Brembo. ATE zrobiło cały zestaw czy też któryś komponent wyszedł z innej fabryki?

Opublikowano

tylko w RS4 B7 na przodzie było Brembo

Opublikowano
tylko w RS4 B7 na przodzie było Brembo

Tak ale to 1LP, którego ja w wykazie nie mam.

OK... Już się doszukałem. Można próbować zakodować "3"...

W B7 3.0TDI ma zestaw Tevesa 320x30mm opisany kodem 1LA... Tą samą tarczę wykorzystuje A6 C5FL - tutaj jednak opisane jest to kodem 1LG (a taki mam do wyboru w kodowaniu).

---------- Post dopisany at 12:21 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ----------

Na włączonym silniku też nie przechodzi - to dziwne, bo nawet zakładając, że Audi zabezpieczyło oprogramowanie tak aby móc zakodować tylko konfiguracje wypuszczone na rynek to w takim razie powinienem bez problemu zakodować 312mm które wychodziło np. z 2.5TDI + CVT (a ta sztuka mi się nie udaje). W takim razie wychodzi na to, że VCDS jest za słaby aby to ruszyć (chociaż w C5 już zmieniałem kodowanie hebli i nie było żadnych problemów).

Opublikowano

Może będziesz musiał skorzystać z pomocy ASO i pójdzie VASem?

Opublikowano

jest jeszcze inna mozliwosc

sterownik nie dopuszcza zmiany kodowanioa

Opublikowano

no ale czy to kodowanie jest konieczne??:eusathink:

Opublikowano
jest jeszcze inna mozliwosc

sterownik nie dopuszcza zmiany kodowanioa

Znaczy ten konkretny czy każdy sterownik ABS ?

Opublikowano

tego niestety nie wiem

Opublikowano

Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?

E52holder.JPG

Opublikowano

Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce?

Opublikowano
Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?

http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/sell/E52holder.JPG

Mam w Volvo ori,telefon,ale trzeba przekładać kartę,da się to jakoś spiąć?,bo firmowy mam właśnie e52.

Opublikowano
:hi: Bartku stary komandosie :decayed: wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać :wink: nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed::decayed:

hej Andrzej mnie rowniez milo bylo poznac :)) moj grat daje rade jak narazie smiga :) a juz 200kkm na zegarze :)) ale Twoj tez sie dobrze odpycha :))

Opublikowano
Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?

http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/sell/E52holder.JPG

Mam w Volvo ori,telefon,ale trzeba przekładać kartę,da się to jakoś spiąć?,bo firmowy mam właśnie e52.

Ten moduł raczej do Volvo nie podejdzie :eusathink:

:hi: Bartku stary komandosie :decayed: wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać :wink: nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed::decayed:

hej Andrzej mnie rowniez milo bylo poznac :)) moj grat daje rade jak narazie smiga :) a juz 200kkm na zegarze :)) ale Twoj tez sie dobrze odpycha :))

Dzięki za nocną akcję chłopaki - graty po części są już u mnie :wink:

Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce?

Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS.

Opublikowano

Bartek mi robił mech wczoraj i też mówił, że najciężej było porządnie odpowietrzyć układ...ale powiem Ci, że chyba mu się udało bo jest malina, więc może idź w tą stronę

Opublikowano

Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS.

:shock3: jak to jest? Wszyscy zmieniają heble jak chcą m.in. Siemian i reszta a jedno z najbardziej zrezanych aut na forum "powiedziało" nie i uj "nie chcę takich hamulców"?

Opublikowano
Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce?

Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS.

Znowu sterownik, który nie przyjmuje jakiegoś kodowania,........ tak jak komfort??:eusathink:

Bartku, dasz radę odpowiedzieć na PW?

Opublikowano

Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS.

:shock3: jak to jest? Wszyscy zmieniają heble jak chcą m.in. Siemian i reszta a jedno z najbardziej zrezanych aut na forum "powiedziało" nie i uj "nie chcę takich hamulców"?

Bo może wszyscy zmieniają heble bez zmiany kodowania?:> Np. tak jak ja.

Opublikowano

siemian na specjalne kodowaine pod opcjami jest napis siemian - co oznacza ze auto samo musi wiedziec jakie ma heble :))) bo i tak zaraz spali :))

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...