Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ASO powinni zakodować, ja 2 razy wymieniałem i kodowali

Sent from my Variophone

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ogarnij Bartek i daj znać jak to ruszyć:decayed:

---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

Bo masz ten błąd headligts coś tam? Ja miałem pierw błąd czujnika bo pisało że z lewej strony front. Wymieniłem i teraz mam ten błąd nie ustawionych świateł. A z adaptacją jest dokładnie jak mówisz error

Zaraz po wymianie dopóki nie ruszyłem Basic Settings nie było błędów - teraz mam "Headlights not adjusted"...

Idę to rozkminić.

Mnie też wywaliło jak chcialem ustawić światła

Opublikowano
W ASO powinni zakodować, ja 2 razy wymieniałem i kodowali

Sent from my Variophone

Bart - masz jakąś robotę jutro w godzinach przedpołudniowych? Jak nie to może wpadnę na jakieś czyszczenie przed wyjazdem? :wink:

Ogarnij Bartek i daj znać jak to ruszyć:decayed:

Hammer właśnie dzwonił z pomysłem - idę sprawdzić czy da radę...

Opublikowano

Bart-s mam jutro gości :/, w poniedziałek no problem

Sent from my Variophone

Opublikowano

Bartek. Nie wiem, o co kaman z tym wyjazdem do madziarowni, ale w sumie nawet mnie to cieszy. Do Italii całkiem blisko :P

Opublikowano
Ogarnij Bartek i daj znać jak to ruszyć:decayed:

...i już wszystko jasne. Mieliście rację - wyjście pomiaru czujnika poziomu poza zaprogramowany zakres pracy blokuje możliwość adaptacji autopoziomu. U mnie jak wsiadam do auta, sensor z przodu pokazuje 1.52V - wystarczyło wysiąść z auta aby pomiar podskoczył do 1.6V i grupy 001 i 002 w BS stały się widoczne. Jeśli to nie wystarczy to tak jak Hammer podpowiedział - można unieść auto lewarkiem. Dobrze aby komp był w tym czasie podłączony do sterownika autopoziomowania - bloki pomiarowe, grupa 002 - mamy wtedy podgląd na wartości i można unieść auto tylko o tyle, ile nam potrzeba :wink:

Opublikowano

Dzięki wszystkim za pomoc - telefon po moim wpisie się urywał. Fajnie, że można na Was liczyć w kryzysowych sytuacjach :thumbup1:

...lecę jeszcze pogrzebać przy kontroli ciśnienia. Może jednak uda mi się wygrać walkę z tymi cholernymi czujnikami :grin:

Opublikowano

OK, kontrola ciśnienia ogarnięta - powinno być już dobrze :decayed:

W końcu halogen wygląda tak jak powinien...

newH11.JPG

...stare wymagają regeneracji...

oldH11.JPG

Opublikowano

Bartek a przy bikasach warto inwestowac w nowe halo....dają one coś??

Opublikowano
Bartek a przy bikasach warto inwestowac w nowe halo....dają one coś??

Jeśli masz C/LH to IMO warto. U mnie priorytetem było uzyskanie tej samej barwy światła z przodu i z tyłu właśnie przy C/LH - po założeniu nowych lamp słabo świecące żarówki imitujące ksenon dostały trochę wigoru ;)

Opublikowano
Bo masz ten błąd headligts coś tam? Ja miałem pierw błąd czujnika bo pisało że z lewej strony front. Wymieniłem i teraz mam ten błąd nie ustawionych świateł. A z adaptacją jest dokładnie jak mówisz error

Zaraz po wymianie dopóki nie ruszyłem Basic Settings nie było błędów - teraz mam "Headlights not adjusted"...

Idę to rozkminić.

Bartek sprawdz to juz chyba u MAGYARÓW :decayed: w Blokach Pomiarowych ---> chanel 02 jakie masz wartosci na czujnikach , jesli sa powyzej 3,5 V to nie zrobisz NASTAWÓW .

Jakby co to wpadnij po drodze do mnie na żurek :naughty:

Opublikowano
Bo masz ten błąd headligts coś tam? Ja miałem pierw błąd czujnika bo pisało że z lewej strony front. Wymieniłem i teraz mam ten błąd nie ustawionych świateł. A z adaptacją jest dokładnie jak mówisz error

Zaraz po wymianie dopóki nie ruszyłem Basic Settings nie było błędów - teraz mam "Headlights not adjusted"...

Idę to rozkminić.

Bartek sprawdz to juz chyba u MAGYARÓW :decayed: w Blokach Pomiarowych ---> chanel 02 jakie masz wartosci na czujnikach , jesli sa powyzej 3,5 V to nie zrobisz NASTAWÓW .

Jakby co to wpadnij po drodze do mnie na żurek :naughty:

Hehehe, dzięki za zaproszenie Grzesiu - ale pruję przez Wrocław-Czechy... Może, któryś cykl uda się zaplanować tak, że śmignę Twoimi stronami i wtedy z przyjemnością Cię odwiedzę :thumbup1:

W 002 mam 1.5V na froncie i 2V na tyle.

Opublikowano

Jak masz takie wartosci to bez problemu powinny pojść Nastawy :eusathink:

Opublikowano
Jak masz takie wartosci to bez problemu powinny pojść Nastawy :eusathink:

No widzisz a wczoraj jednak coś świrowało. Może zakres pracy czujnika jest od 1.5V do 3.5V?

Opublikowano
Jak masz takie wartosci to bez problemu powinny pojść Nastawy :eusathink:

No widzisz a wczoraj jednak coś świrowało. Może zakres pracy czujnika jest od 1.5V do 3.5V?

Tak :wink: moze trzeba temu jednemu 1.51 V

Opublikowano

Ważne że działa :wink:

Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn?

Opublikowano
Ważne że działa :wink:

Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn?

Tak jak mnie RNS poprowadzi Tomku :wink:

Opublikowano
Ważne że działa :wink:

Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn?

Tak jak mnie RNS poprowadzi Tomku :wink:

zebys w Szwecji nie wylądował :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...