variocustoms Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 W ASO powinni zakodować, ja 2 razy wymieniałem i kodowali Sent from my Variophone
P-U-M-A Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Ogarnij Bartek i daj znać jak to ruszyć ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- Bo masz ten błąd headligts coś tam? Ja miałem pierw błąd czujnika bo pisało że z lewej strony front. Wymieniłem i teraz mam ten błąd nie ustawionych świateł. A z adaptacją jest dokładnie jak mówisz error Zaraz po wymianie dopóki nie ruszyłem Basic Settings nie było błędów - teraz mam "Headlights not adjusted"... Idę to rozkminić. Mnie też wywaliło jak chcialem ustawić światła
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 W ASO powinni zakodować, ja 2 razy wymieniałem i kodowaliSent from my Variophone Bart - masz jakąś robotę jutro w godzinach przedpołudniowych? Jak nie to może wpadnę na jakieś czyszczenie przed wyjazdem? Ogarnij Bartek i daj znać jak to ruszyć Hammer właśnie dzwonił z pomysłem - idę sprawdzić czy da radę...
variocustoms Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Bart-s mam jutro gości :/, w poniedziałek no problem Sent from my Variophone
truckmaniac Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Bartek. Nie wiem, o co kaman z tym wyjazdem do madziarowni, ale w sumie nawet mnie to cieszy. Do Italii całkiem blisko
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Ogarnij Bartek i daj znać jak to ruszyć ...i już wszystko jasne. Mieliście rację - wyjście pomiaru czujnika poziomu poza zaprogramowany zakres pracy blokuje możliwość adaptacji autopoziomu. U mnie jak wsiadam do auta, sensor z przodu pokazuje 1.52V - wystarczyło wysiąść z auta aby pomiar podskoczył do 1.6V i grupy 001 i 002 w BS stały się widoczne. Jeśli to nie wystarczy to tak jak Hammer podpowiedział - można unieść auto lewarkiem. Dobrze aby komp był w tym czasie podłączony do sterownika autopoziomowania - bloki pomiarowe, grupa 002 - mamy wtedy podgląd na wartości i można unieść auto tylko o tyle, ile nam potrzeba
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Dzięki wszystkim za pomoc - telefon po moim wpisie się urywał. Fajnie, że można na Was liczyć w kryzysowych sytuacjach ...lecę jeszcze pogrzebać przy kontroli ciśnienia. Może jednak uda mi się wygrać walkę z tymi cholernymi czujnikami
wladi Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Ja jebie Bartek Ty jesteś nie do zajechania:D
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 OK, kontrola ciśnienia ogarnięta - powinno być już dobrze W końcu halogen wygląda tak jak powinien... ...stare wymagają regeneracji...
Artur82 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Bartek a przy bikasach warto inwestowac w nowe halo....dają one coś??
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Bartek a przy bikasach warto inwestowac w nowe halo....dają one coś?? Jeśli masz C/LH to IMO warto. U mnie priorytetem było uzyskanie tej samej barwy światła z przodu i z tyłu właśnie przy C/LH - po założeniu nowych lamp słabo świecące żarówki imitujące ksenon dostały trochę wigoru
wrclaguna Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Bo masz ten błąd headligts coś tam? Ja miałem pierw błąd czujnika bo pisało że z lewej strony front. Wymieniłem i teraz mam ten błąd nie ustawionych świateł. A z adaptacją jest dokładnie jak mówisz error Zaraz po wymianie dopóki nie ruszyłem Basic Settings nie było błędów - teraz mam "Headlights not adjusted"... Idę to rozkminić. Bartek sprawdz to juz chyba u MAGYARÓW w Blokach Pomiarowych ---> chanel 02 jakie masz wartosci na czujnikach , jesli sa powyzej 3,5 V to nie zrobisz NASTAWÓW . Jakby co to wpadnij po drodze do mnie na żurek
Bart-S Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Bo masz ten błąd headligts coś tam? Ja miałem pierw błąd czujnika bo pisało że z lewej strony front. Wymieniłem i teraz mam ten błąd nie ustawionych świateł. A z adaptacją jest dokładnie jak mówisz error Zaraz po wymianie dopóki nie ruszyłem Basic Settings nie było błędów - teraz mam "Headlights not adjusted"... Idę to rozkminić. Bartek sprawdz to juz chyba u MAGYARÓW w Blokach Pomiarowych ---> chanel 02 jakie masz wartosci na czujnikach , jesli sa powyzej 3,5 V to nie zrobisz NASTAWÓW . Jakby co to wpadnij po drodze do mnie na żurek Hehehe, dzięki za zaproszenie Grzesiu - ale pruję przez Wrocław-Czechy... Może, któryś cykl uda się zaplanować tak, że śmignę Twoimi stronami i wtedy z przyjemnością Cię odwiedzę W 002 mam 1.5V na froncie i 2V na tyle.
wrclaguna Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Jak masz takie wartosci to bez problemu powinny pojść Nastawy
Bart-S Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Jak masz takie wartosci to bez problemu powinny pojść Nastawy No widzisz a wczoraj jednak coś świrowało. Może zakres pracy czujnika jest od 1.5V do 3.5V?
wrclaguna Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Jak masz takie wartosci to bez problemu powinny pojść Nastawy No widzisz a wczoraj jednak coś świrowało. Może zakres pracy czujnika jest od 1.5V do 3.5V? Tak moze trzeba temu jednemu 1.51 V
H4mm3R Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ważne że działa Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn?
Bart-S Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Ważne że działa Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn? Tak jak mnie RNS poprowadzi Tomku
dziadek Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ważne że działa Bartku do Czech gdzie wlatujesz? Chałupki czy Cieszyn? Tak jak mnie RNS poprowadzi Tomku zebys w Szwecji nie wylądował
Rekomendowane odpowiedzi