Bart-S Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 przy wymianie akumulatora moglo sie to stac bo nie pamietam po tym any choinka swiecilaa w ktorym sterowniku jest ten modul do odczytania? Za tylnym zderzakiem po jego prawej stronie. Możesz spróbować odłączyć i podłączyć jeszcze raz wtyczkę tego modułu.
jakubekk Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Bartek piękna jest ta Twoja A4 jeszcze z takim wypasem to marzenie. Gratulacje za ogrom pracy włożony w auto. co do ustawiania automatycznego to u mnie czasem jest tak, że jak dłużej auto postoi w garażu to palemka znika (zapewne nie może się połączyć), ale jak wyjade na zewnątrz i po jakimś czasie wróce do auta to już palemka się świeci
Bart-S Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Bartek piękna jest ta Twoja A4 jeszcze z takim wypasem to marzenie. Gratulacje za ogrom pracy włożony w auto.co do ustawiania automatycznego to u mnie czasem jest tak, że jak dłużej auto postoi w garażu to palemka znika (zapewne nie może się połączyć), ale jak wyjade na zewnątrz i po jakimś czasie wróce do auta to już palemka się świeci Dzięki Jakub Tak to właśnie działa - jeśli nie może złapać sygnału to ikona radiowego połączenia znika. Jeśli synchronizacja o 3:00 nie powiedzie się to kolejne próby występują co godzinę. Jeśli i te się nie powiodą - kolejne mają miejsce w każdym kolejnym cyklu jazdy. Jeśli auto stoi pod chmurką i od kilku dni palemka nie wraca to raczej szukałbym nowego modułu.
Brysio Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 u mnie stoi auto 10 godzin na parkingu otwartym a reszte w garazu bez sygnalu raczej bo tam telefony nawet nie dzialaja wiec zlapac nie moze ale mimo to choinka swiecila wczesniej ale od jakiegos czasu jej nie zauwazylem a da cos odpiecie akumulatora?
Bart-S Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 u mnie stoi auto 10 godzin na parkingu otwartym a reszte w garazu bez sygnalu raczej bo tam telefony nawet nie dzialaja wiec zlapac nie moze ale mimo to choinka swiecila wczesniej ale od jakiegos czasu jej nie zauwazylem a da cos odpiecie akumulatora? Raczej nie - to już lepiej wypiąć sam moduł (na podnośniku lub kanale będziesz miał odpowiedni dostęp). Ten mini tutorial powinien pomóc: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-zegar-radiowy-aucie-990/index13.html#post1976127
Brysio Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Bartku jak zawsze mistrzowskie wyjasnienie dzieki! a jak bym taki modul chcial zalozyc do r8 bo tam tego nie mam znaczy nie wiem czy byl ale od poczatku nie mam choinki
Bart-S Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 Bartku jak zawsze mistrzowskie wyjasnienie dzieki! a jak bym taki modul chcial zalozyc do r8 bo tam tego nie mam znaczy nie wiem czy byl ale od poczatku nie mam choinki Podeślij mi na PW lub mejla wlepę z R8. Sprawdzimy co masz fabrycznie ale raczej zegary do wymiany... ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 20:27 ---------- Polecicie mi jakieś opony dla 18"-tek? 235/40... Continental Sport Contact 3?
barrowiec1 Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 bridgestone adrenalin re002, tylko ja mam 225/45/17 ciche, ładne
Fr0styyy. Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Bartku jak zawsze mistrzowskie wyjasnienie dzieki! a jak bym taki modul chcial zalozyc do r8 bo tam tego nie mam znaczy nie wiem czy byl ale od poczatku nie mam choinki Podeślij mi na PW lub mejla wlepę z R8. Sprawdzimy co masz fabrycznie ale raczej zegary do wymiany... ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 20:27 ---------- Polecicie mi jakieś opony dla 18"-tek? 235/40... Continental Sport Contact 3? Dlaczego akurat 235? Ja bym polecił Ultrac Sessanta
Bart-S Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 Bartku jak zawsze mistrzowskie wyjasnienie dzieki! a jak bym taki modul chcial zalozyc do r8 bo tam tego nie mam znaczy nie wiem czy byl ale od poczatku nie mam choinki Podeślij mi na PW lub mejla wlepę z R8. Sprawdzimy co masz fabrycznie ale raczej zegary do wymiany... ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 20:27 ---------- Polecicie mi jakieś opony dla 18"-tek? 235/40... Continental Sport Contact 3? Dlaczego akurat 235? Ja bym polecił Ultrac Sessanta 235/40 to dedykowany przez Audi rozmiar dla 18". Przy tym rozmiarze profil opony "wygląda" korzystniej
Fr0styyy. Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Ale nieźle zamula auto, do tego multi w dieslu
Bart-S Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 Ale nieźle zamula auto, do tego multi w dieslu Jeździłeś kiedyś dieslem z CVT?
slo Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Bartek czemu 235 a nie 225 ? różnica w prowadzeniu jest kolosalna na korzyść 225. I wygląd IMHO 225 ładniejsze bo bardziej naciągnięte
Fr0styyy. Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Ale nieźle zamula auto, do tego multi w dieslu Jeździłeś kiedyś dieslem z CVT? Nie, ale z tego co słyszałem od znajomych to jazda multi + tdi = męka Ja sam mam 235/45/17 ale na 225/40/18 chcę zmienić
Młody_drog Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Znajomi pewnie wiedzą tyle co ty, bo inny znajomy im powiedział
Brysio Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 nie polecam conti wysraly mi sie same od siebie przez prawnikow musialem kase sciagac z conti zdjecia sa w watku o opnach letnich ja mam dunlopy albo bridgestone albo micheliny w r8 bo inne nie maja indexu (Y) w nawiasie czyli nie moga powyzej 300 smigac
Bart-S Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 Ale nieźle zamula auto, do tego multi w dieslu Jeździłeś kiedyś dieslem z CVT? Nie, ale z tego co słyszałem od znajomych to jazda multi + tdi = męka Ale co rozumiesz przez zamulenie i mękę? Przecież 1.9TDI + CVT staruje lepiej z kreski niż Twój AVJ czy nawet 1.8T BFB w manualu (oczywiście odnoszę się do serii). Dopiero przy 70km/h 1.8T zrówna się i wyprzedzi 1.9TDI, któremu właśnie na tym poziomie przy CVT kończą się Nm (przypadek agresywnego startu). Na codzienną jazdę zupełnie wystarcza - do wyścigów się nie nadaje więc nie wiem na czym oparta ta teza...---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- Bartek czemu 235 a nie 225 ? różnica w prowadzeniu jest kolosalna na korzyść 225. I wygląd IMHO 225 ładniejsze bo bardziej naciągnięte Naciągu akurat chcę uniknąć bo nie podoba mi się jak widać rant felgi - wygląda to jakby opona była za mała. Dla 19" Conti SP3 z rantem ochronnym idealnie jak dla mnie układały się na feldzie RS... 235 vs. 225 aż tak kolosanla różnica? Nie chce mi się wierzyć. ---------- Post dopisany at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- Bridgestone potenza RE050A! Dziękuję - jeśli sugerujecie jakąś markę, podajcie proszę od razu jakiś sprawdzony model
slo Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Na koleinach przy 235 była walka. Teraz jest w miarę ok ale i tak ściąga. 225 nie widać wystającej felgi. Mam właśnie conti sp3 z rantem i nic nie wystaje
Rekomendowane odpowiedzi