Pawlo 2004 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ja tylko moge powiedziec/napisac jedno Bart-S = mega rezacz
stuwa Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Pewnie RNS-E ma więcej pary jak wzmacniacz z bagażnika O Bożżżż alv, jeśli to prawda to nie rezam wiązki gorzej gdyby ten zart okazal sie prawda ale tak na powaznie to na bank jestem pewien i slysze ze glosniki z tylu niskotonowe w drzwiach nie graja tak jak te przednie-napewno troche ciszej i ze slabym basem.Dlatego w RNS-E mam ustawiony troche glosniejszy tyl bo jak ustawie po rowno to gra tak jakby z tylu glosnikow nie bylo ;( U mnie mam fabrycznie założone Bose i też jest tak, że przy ustawieniu fader`a na 50 % przód, tyłu prawie nie słychać. Myślę, że tak to zostało wymyślone. Zawsze można sobie odpowiednio wyregulować. Bartek gratuluję pomysłów i zapału!
Bart-S Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 Hmm z tylnej kanapy bliżej do woofera - być może pomysł był taki aby w cały autku grało równo i stąd ograczenie "dołu". Jednak widać, że średnio się to udało. Najpierw sprawdzę jak zachowują się głośniki BOSE w fabrycznej instalacji - jeśli efekt będzie zadowalający, nie będę podpinał frontu pod wzmaka (przyda się jakieś autko z fabrycznym BOSE na testy ). Porównałem ostatnio głośniki wysokotonowe - moim zdaniem nie różnią się niczym od seryjnych. Jedyna różnica to inny kondensator. W serii siedzi 4.7uF a w BOSE 1.5uF. Efekt jest taki że głośnik BOSE pracuje w mniejszym zakresie wyższych częstotliwości niż seria - z pomiarów wynika że górna granica jest praktycznie taka sama - reasumując seria zagra więcej niższych tonów. Tutaj znów widzę dopasowanie całego zestawu pod kątem akustycznym... Głośnik BOSE kosztuje w ASO 75zł (za kondensator zapłacimy jakieś 50gr) - więc jeśli ktoś będzie planował przesiadkę proponuję to przemyśleć
HiRide Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Myslalem ze glosniki BOSE w aso bede o wiele drozsze a tu prosze.Bartek czyli kazdy glosnik w drzwiach procz sykow jest podpiety pod wzmak?Moge Ci udostepnic moje audio do testow ale troche mieszkamy od siebie
Bart-S Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 Dzięki Mariusz, pomyślimy - może przy następnym wyjeździe na śląsk po prostu Cię odwiedzę Jeśli chodzi o koszty głośników - wysokotonowe są zdecydowanie tańsze. Za niskotonowe trzeba zapłacić 365zł. W systemie BOSE wszystkie głośniki łącznie z wysokotonowymi są podpięte do wzmaka.
HiRide Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Dzięki Mariusz, pomyślimy - może przy następnym wyjeździe na śląsk po prostu Cię odwiedzę Jeśli chodzi o koszty głośników - wysokotonowe są zdecydowanie tańsze. Za niskotonowe trzeba zapłacić 365zł. W systemie BOSE wszystkie głośniki łącznie z wysokotonowymi są podpięte do wzmaka. no wlasnie teraz juz mnie cena glosnika nie dziwi ....
siemian Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Dzięki Mariusz, pomyślimy - może przy następnym wyjeździe na śląsk po prostu Cię odwiedzę Jeśli chodzi o koszty głośników - wysokotonowe są zdecydowanie tańsze. Za niskotonowe trzeba zapłacić 365zł. W systemie BOSE wszystkie głośniki łącznie z wysokotonowymi są podpięte do wzmaka. jesteś pewien że w systemie BOSE wysokotonowe są podpięte do zmacniacza...? Przecież w zwykłym systemie i BOSE wysokotonowe są podpięte przez głośniki niskotonowe.
Bart-S Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 Siemian - jest dokładnie tak jak napisałeś. Chodziło mi o to, że zasilanie dostają ze wzmaka BOSE za pośrednictwem niskotonowych
siemian Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 aaa tak przypuszczałem ale wolałem się upewnić. Już się przestraszyłem że coś źle popodpinałem :)
tomekhxc Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 no autko ladne podoba mi sie jednak ta skrzynia no ale to przeciez kwestia gustu
Bart-S Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 Mam pytanko - żonka zrobiła mi niespodziankę i w prezencie walentynkowym dostałem pióra aero . Podejdą do seryjnych ramion czy też trzeba coś wymieniać?
HiRide Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Mam pytanko - żonka zrobiła mi niespodziankę i w prezencie walentynkowym dostałem pióra aero . Podejdą do seryjnych ramion czy też trzeba coś wymieniać? Jak to seryjnych ? nie masz aero fabrycznych? No chyba ze ja to myle z czyms innym. U siebie mam piora cale gumowe plaskie bez zadnych metalowych wspornikow.Tylko guma plaska.
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Heeh jakoś nie wpadłem na to żeby po prostu zerknąć i porównać - rzeczywiście mam te same piórka [br]Dopisany: 16 Luty 2010, 07:29_________________________________________________Operacja "doposażenie tapicerek drzwi" nareszcie zakończona Dziś udało się przebrnąć przez ostatni etap czyli tapicerkę drzwi kierowcy - dołożone panele, przełączniki i wiązki przewodów dla alarmu, otwierania bagażnika i pamięci ustawień lusterek/foteli. Grzebaliśmy z Fanym do 1:00... (stary jeszcze raz wielkie dzięki ) Jak dobrze pójdzie - w sobotę zrobimy podejście do sterownika memo, nowego modułu komfortu i podświetlenia przestrzeni nóg Na swoją kolej czekają też tuner TV od Adamooo i graty do alarmu fabrycznego
fantastic Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 niema za co, a miało byś pół godziny :polew: mam nadzieje że w sobote ogarniemy reszte tych gratów w jakąś małą godzinkę
piotrcar Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 a czy darady wyrezac samo otwieranie bagaznika???
HiRide Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 a czy darady wyrezac samo otwieranie bagaznika??? niestety nikt tego jeszcze u nas nie ogarnal.Trzeba by adoptowac jakies silowniki z innego auta. Wlasciciele sedanow maja wiecej szczescia bo w tych autach wystepowalo auto otwieranie bagaznika.
Bart-S Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 a czy darady wyrezac samo otwieranie bagaznika??? Oczywiście - wystarczy wersja panelu pod jeden przycisk. Jest jeszcze możliwość założenia podwójnego przycisku który poza bagażnikiem otwiera też klapkę wlewu paliwa. Funkcje otwierania bagażnika powinien posiadać każdy moduł drzwiowy (wszystkie sterowniki mają pin nr 9 w szarej kostce 32pin). Jeśli chodzi o klapkę - tutaj potrzebny jest sterownik w pełnej opcji (komplet pinów - zasilanie otwierania klapki wlewu paliwa to pin nr 29 w kosrce 32pin). a czy darady wyrezac samo otwieranie bagaznika??? niestety nikt tego jeszcze u nas nie ogarnal.Trzeba by adoptowac jakies silowniki z innego auta. Wlasciciele sedanow maja wiecej szczescia bo w tych autach wystepowalo auto otwieranie bagaznika. Tym przyciskiem zwalniasz blokadę zamka - nie chodzi o otwierania klapy za pomocą siłowników
Rekomendowane odpowiedzi