Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrałem sobie nowe końcówki. Tym razem bez parapetu :decayed: Wybór padł na Ulterki N1-90RS ze średnicą 90mm - generalnie będzie tak jak wcześniej (+3mm) tylko bez rdzy (...mam nadzieję).

n1_90rs_01.jpg

n1_90rs_02.jpg

Jeśli chodzi o lampy - zamiast nowych można pomyśleć nad modyfikacją. Hi-Ride się ostatnio nieźle bawi... Gdyby pociągnąć dalej jego mod mamy LED w ori obudowie...

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_kierunki_diodowe_w_fabrycznych_tylnych_lampachavant_w_oparciu_o_panel_led-t120397.0.html

dscf7121.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dsc0123c.th.jpg

dsc0120fw.th.jpg

dsc0116o.th.jpg

dsc0115d.th.jpg

Jak widzisz, Bartek, fotograf ze mnie raczej słaby :wink4:[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 21:56_________________________________________________Co do końcówek to u siebie chcę założyć też Ulterki, ale myślę, że 70 mm wystarczy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu jest idealnie, z tyłu jeszcze minimalnie by się przydało ;)

Nie poznałem auta :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu jest idealnie, z tyłu jeszcze minimalnie by się przydało ;)

Nie poznałem auta :decayed:

hehehe.

Na razie poczekam na sprężyny, ale to już nie w Twoim wątku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje koncowki tez dopadla rdza juz dawno temu... :thumbdown:

W jakiej cenie ulter?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie ultera nie znalazłem info - na allegro 110zł za sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - taka maleńka uwaga w sprawie sprężyn. Nie będzie to mało -30 mm na tych KW co podał vario-tech?? nie wiem, jak to się ma do Eibach'a, ale te drugie na -30 mm szału nie robią - przynajmniej na tym aucie mojego "krajana":

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_moja_audiczka_projekt_sline_2010-t80854.0.html :kwasny: niezbyt takie obniżenie, bo stoi chyba wyżej niż moje 1BE

Teraz zakłada gwint AP - może kręcona zawieszka to Bartek wyjście i dla Ciebie? Ponoć wcale nie ma betonu i jeździ się o wiele sprawniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - taka maleńka uwaga w sprawie sprężyn. Nie będzie to mało -30 mm na tych KW co podał vario-tech?? nie wiem, jak to się ma do Eibach'a, ale te drugie na -30 mm szału nie robią - przynajmniej na tym aucie mojego "krajana":

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_moja_audiczka_projekt_sline_2010-t80854.0.html :kwasny: niezbyt takie obniżenie, bo stoi chyba wyżej niż moje 1BE

Teraz zakłada gwint AP - może kręcona zawieszka to Bartek wyjście i dla Ciebie? Ponoć wcale nie ma betonu i jeździ się o wiele sprawniej

Nie strasz, nie strasz ;)

Własnie do mnie jadą Eibachy -30 i nie chciałbym, żeby tak stał :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - taka maleńka uwaga w sprawie sprężyn. Nie będzie to mało -30 mm na tych KW co podał vario-tech?? nie wiem, jak to się ma do Eibach'a, ale te drugie na -30 mm szału nie robią - przynajmniej na tym aucie mojego "krajana":

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_moja_audiczka_projekt_sline_2010-t80854.0.html :kwasny: niezbyt takie obniżenie, bo stoi chyba wyżej niż moje 1BE

Teraz zakłada gwint AP - może kręcona zawieszka to Bartek wyjście i dla Ciebie? Ponoć wcale nie ma betonu i jeździ się o wiele sprawniej

ja założyłem weitec -50/-30 i jestem mega zadowolony w porównaniu do 1be

wygląd mega :kox: i dużo lepiej sie prowadzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze rzeczywiście Eibach -30 u Krzyśka wygląda jak moje BE :mysli:

Spoko sprawa z zawieszeniem jest otwarta chociaż nastawiłem się już na te springi KW.

Raczkuję dopiero w tym temacie - koszt gwintu to...?

Wuju ile dałeś za swoje Weiteki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos a forum sprzedaje -50 mm :blink: tylko nie wiem jaki motorek

http://moto.allegro.pl/item964012912_audi_a4_b7_sprezyny_h_r_5cm_uzywane.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczkuję dopiero w tym temacie - koszt gwintu to...?

3500-4000 za coś sensownego :disgust:

Wuju ile dałeś za swoje Weiteki ?

ja kupiłem używki od kumpla z forum za grosze :)[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 21:11_________________________________________________

ktos a forum sprzedaje -50 mm :blink: tylko nie wiem jaki motorek

http://moto.allegro.pl/item964012912_audi_a4_b7_sprezyny_h_r_5cm_uzywane.html

o ile -50 z przodu jak dla mnie jest ok to już niekoniecznie :cool1:

moja jeszcze siadła w porównaniu ze zdjęciami które wrzucałem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b663fa9d.jpg

Wygląda to całkiem przyjemnie :good:

Nowa opcja się pojawiła - wentyl ma namiar na swoje stare sprężyny, które dorwał wcześniej od Poźka. HR -35mm.

U niego ładnie to wyglądało - szukam fotki właśnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przycierasz nigdzie?

Na tych HR jest idealnie...

wentyl.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przycierasz nigdzie?

jedynie mi sie zdarzyło na leżącym policjancie jak koła przednie mi zeskoczyły to stuknęły progi o niego, ale to taki urok gleby

z tym ze to na 15 stalowych wiec siedzi jeszcze niżej

ty na 17 czy 19 nie będziesz miał raczej problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzicie jakieś różnice pomiędzy 1 a 2gim zdjęciem?

bo chyba ślepy jestem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-30 do seryjnych amorków jest ok, jeżeli niżej to amorki z krótszym tłoczyskiem a to sa dodatkowe koszta, sprężyny po kilku dniach się układają i lekko spada w dół, jeżeli gwint AP to koszt ok 2400 PLN, jakość ok w porównaniu do ceny.

H&R jest tak samo dobrą marką jak Eibach. BTW Wentyl ma 2,5 TDI i jest cięższe auto dlatego też może niżej siedzieć.

Dobranie dobrego zestawu to sztuka i nie na łapu capu, generalnie jestem anty używanym przez dluższy czas elementom zawieszenia i przekładania do innego auta ale to moje zdanie.

Jest czas na poszukanie najlepszej opcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...