Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wybrałem sobie nowe końcówki. Tym razem bez parapetu :decayed: Wybór padł na Ulterki N1-90RS ze średnicą 90mm - generalnie będzie tak jak wcześniej (+3mm) tylko bez rdzy (...mam nadzieję).

n1_90rs_01.jpg

n1_90rs_02.jpg

Jeśli chodzi o lampy - zamiast nowych można pomyśleć nad modyfikacją. Hi-Ride się ostatnio nieźle bawi... Gdyby pociągnąć dalej jego mod mamy LED w ori obudowie...

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_kierunki_diodowe_w_fabrycznych_tylnych_lampachavant_w_oparciu_o_panel_led-t120397.0.html

dscf7121.jpg

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a wczesniejsze zlapala rdza :mysli:

Ulterki zalozysz i bedzie spokoj

Opublikowano

No niestety :confused4:

rdza.JPG

Opublikowano

dsc0123c.th.jpg

dsc0120fw.th.jpg

dsc0116o.th.jpg

dsc0115d.th.jpg

Jak widzisz, Bartek, fotograf ze mnie raczej słaby :wink4:[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 21:56_________________________________________________Co do końcówek to u siebie chcę założyć też Ulterki, ale myślę, że 70 mm wystarczy :decayed:

Opublikowano

Z przodu jest idealnie, z tyłu jeszcze minimalnie by się przydało ;)

Nie poznałem auta :decayed:

Opublikowano

Z przodu jest idealnie, z tyłu jeszcze minimalnie by się przydało ;)

Nie poznałem auta :decayed:

hehehe.

Na razie poczekam na sprężyny, ale to już nie w Twoim wątku ;)

Opublikowano

Moje koncowki tez dopadla rdza juz dawno temu... :thumbdown:

W jakiej cenie ulter?

Opublikowano

Na stronie ultera nie znalazłem info - na allegro 110zł za sztukę.

Opublikowano

Panowie - taka maleńka uwaga w sprawie sprężyn. Nie będzie to mało -30 mm na tych KW co podał vario-tech?? nie wiem, jak to się ma do Eibach'a, ale te drugie na -30 mm szału nie robią - przynajmniej na tym aucie mojego "krajana":

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_moja_audiczka_projekt_sline_2010-t80854.0.html :kwasny: niezbyt takie obniżenie, bo stoi chyba wyżej niż moje 1BE

Teraz zakłada gwint AP - może kręcona zawieszka to Bartek wyjście i dla Ciebie? Ponoć wcale nie ma betonu i jeździ się o wiele sprawniej

Opublikowano

Panowie - taka maleńka uwaga w sprawie sprężyn. Nie będzie to mało -30 mm na tych KW co podał vario-tech?? nie wiem, jak to się ma do Eibach'a, ale te drugie na -30 mm szału nie robią - przynajmniej na tym aucie mojego "krajana":

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_moja_audiczka_projekt_sline_2010-t80854.0.html :kwasny: niezbyt takie obniżenie, bo stoi chyba wyżej niż moje 1BE

Teraz zakłada gwint AP - może kręcona zawieszka to Bartek wyjście i dla Ciebie? Ponoć wcale nie ma betonu i jeździ się o wiele sprawniej

Nie strasz, nie strasz ;)

Własnie do mnie jadą Eibachy -30 i nie chciałbym, żeby tak stał :no:

Opublikowano

Panowie - taka maleńka uwaga w sprawie sprężyn. Nie będzie to mało -30 mm na tych KW co podał vario-tech?? nie wiem, jak to się ma do Eibach'a, ale te drugie na -30 mm szału nie robią - przynajmniej na tym aucie mojego "krajana":

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_moja_audiczka_projekt_sline_2010-t80854.0.html :kwasny: niezbyt takie obniżenie, bo stoi chyba wyżej niż moje 1BE

Teraz zakłada gwint AP - może kręcona zawieszka to Bartek wyjście i dla Ciebie? Ponoć wcale nie ma betonu i jeździ się o wiele sprawniej

ja założyłem weitec -50/-30 i jestem mega zadowolony w porównaniu do 1be

wygląd mega :kox: i dużo lepiej sie prowadzi :decayed:

Opublikowano

Kurcze rzeczywiście Eibach -30 u Krzyśka wygląda jak moje BE :mysli:

Spoko sprawa z zawieszeniem jest otwarta chociaż nastawiłem się już na te springi KW.

Raczkuję dopiero w tym temacie - koszt gwintu to...?

Wuju ile dałeś za swoje Weiteki ?

Opublikowano

Raczkuję dopiero w tym temacie - koszt gwintu to...?

3500-4000 za coś sensownego :disgust:

Wuju ile dałeś za swoje Weiteki ?

ja kupiłem używki od kumpla z forum za grosze :)[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 21:11_________________________________________________

ktos a forum sprzedaje -50 mm :blink: tylko nie wiem jaki motorek

http://moto.allegro.pl/item964012912_audi_a4_b7_sprezyny_h_r_5cm_uzywane.html

o ile -50 z przodu jak dla mnie jest ok to już niekoniecznie :cool1:

moja jeszcze siadła w porównaniu ze zdjęciami które wrzucałem :naughty:

Opublikowano

b663fa9d.jpg

Wygląda to całkiem przyjemnie :good:

Nowa opcja się pojawiła - wentyl ma namiar na swoje stare sprężyny, które dorwał wcześniej od Poźka. HR -35mm.

U niego ładnie to wyglądało - szukam fotki właśnie...

Opublikowano

jeszcze się uklepały bo to był 1 dzień jazdy na nich :cool1:

jutro cyknę zdjęcie ale na stalowych 15

ja bym ci polecał przód trochę niżej niż tył :naughty:

Opublikowano

Nie przycierasz nigdzie?

Na tych HR jest idealnie...

wentyl.JPG

Opublikowano

Nie przycierasz nigdzie?

jedynie mi sie zdarzyło na leżącym policjancie jak koła przednie mi zeskoczyły to stuknęły progi o niego, ale to taki urok gleby

z tym ze to na 15 stalowych wiec siedzi jeszcze niżej

ty na 17 czy 19 nie będziesz miał raczej problemów

Opublikowano

widzicie jakieś różnice pomiędzy 1 a 2gim zdjęciem?

bo chyba ślepy jestem...

Opublikowano

-30 do seryjnych amorków jest ok, jeżeli niżej to amorki z krótszym tłoczyskiem a to sa dodatkowe koszta, sprężyny po kilku dniach się układają i lekko spada w dół, jeżeli gwint AP to koszt ok 2400 PLN, jakość ok w porównaniu do ceny.

H&R jest tak samo dobrą marką jak Eibach. BTW Wentyl ma 2,5 TDI i jest cięższe auto dlatego też może niżej siedzieć.

Dobranie dobrego zestawu to sztuka i nie na łapu capu, generalnie jestem anty używanym przez dluższy czas elementom zawieszenia i przekładania do innego auta ale to moje zdanie.

Jest czas na poszukanie najlepszej opcji :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...