Bart-S Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Bart musze Cie zmartwic - podgrzewanie bylo tylko w 4ramiennej Chcialem to modzic u siebie niestety 4ramiona jakos mi nie leza i odpuscilem temat No to pipka - nie wiedziałem, że w 3-ramiennych nie było grzania a znalazlem cos takiego na razie Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Szukałem dziś na allegro i też tej się przyglądałem - cena OK. Szkoda, że bez poduszki... Patrzę po numerach - jest kilka kierek. Nie wiem czym się różnią PRki 1XX i 2FQ… Możliwe że perforowana jest 1XX a drugi numerek to normalna skóra – może ktoś z Was potwierdzi. Nie wiem jak rozróżnić kolor szwu. Chyba będzie trzeba poszukać kogoś kto ma wewnętrzny pakiet S-Line w B7 z automatem. Szukałem w wariancie 3-ramienna, pikowana, multifunkcja z manetkami: PR-1XX: 8P0 419 091 BM TNA (od 11/2004 do 05/2007) 8E0 419 091 EG TNA (od 06/2007 do 06/2008) PR-2FQ: 4F0 419 091 T 8UD (od 11/2004 do 05/2005) 4F0 419 091 CA URS (od 06/2005 do 07/2007) 8K0 419 091 AK URS (od 06/2005 do 06/2008)
wrclaguna Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Bartek na pewno cos znajdziesz fajnego . Czyli ... wariant 3-ramienna, pikowana , multifunkcja ( chromik ) z manetkami ( chromik )
Bart-S Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Multifunkcję wolałbym bez chromu... Manetki w chromie?
wrclaguna Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 http://www.allegro.pl/item1040984118.html
Wojtek_A4 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Bartek a widziales kiere od DTM? Komponowalaby Ci sie z tapicerka. Cos innego...
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ładna ale ta jest od S-ki - a wiesz czego szukam Bartek a widziales kiere od DTM? Komponowalaby Ci sie z tapicerka. Cos innego... Tak oglądałem DTM-a Jednak skoro zdecydowałem się na wewnętrzny pakiet S-Line to chciałbym zostać przy tym projekcie (z wyjątkiem foteli - docelowo mają się pojawić Recaro).
wrclaguna Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 chodzilo mi o lopatki chromik a znaczek mozna zmienic na S LINE
alvaro Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 jak co mam taki znaczek, a ta kiera od S4 jest petarda...
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Tak tak, znaczek można przewalić ale... uparłem się na S-Line. Może gdyby była pikowana to pokombinowałbym
Kierownik Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 nie ma zmiłuj ... musi być s-line , ale nie ukrywam , ze taka multi kiera robi Robote Bartek a coś już wiesz więcej na temat Chipowania twojej skrzyni i silnika ?
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Bartek a coś już wiesz więcej na temat Chipowania twojej skrzyni i silnika ? Obserwuję co się dzieje po programie u H4mm3Ra i zbieram kasę na DYNOSOFT
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 150 kuni ci wystarczy ? Coś koło tego - po cichu liczę na 160PS przy 340/360Nm Więcej nie ma sensu - nie ma co na maksa skrzyni obciążać...
Kierownik Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 wtedy to juz będziesz miał chyba wszystko co planowałeś ... Nie dość że wyglądem miażdży suty too i bedzie sie calkiem nieźle odpychać A są jakieś dalsze plany jak wykonasz te co teraz masz ? ( Np: szklany dach ? )
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 150 kuni ci wystarczy ? Coś koło tego - po cichu liczę na 160PS przy 340/360Nm Więcej nie ma sensu - nie ma co na maksa skrzyni obciążać... 150km to może masz w serii jak ja miałem 151km. :gwizdanie: Silnik ten sam więc skrzynia chyba nie wpływa na jego moc. Wiadomo że zmierzyć ją to jest sztuka przy multi. Trzymam kciuki. Ja czułem wzrost mocy po wizycie u Rogala przez tydzień a teraz już jestem tak przyzwyczajony, że zastanawiam się czy to wogole coś dało :gwizdanie: . Muszę jakimś polonezem pojeździć co by poźniej znowu trochę się nacieszyć. Autko już hamowałem - jest 130KM Przy CVT nie chodzi o wpływ skrzyni na silnik a dokładnie odwrotnie. Podniesienie maksymalnego momentu obrotowego ma negatywny wpływ na przekładnię (uszkodzenia sterownika, nadmierne obciążenie elementów ciernych, temperatura). Perwsze generacje multitroników zostały przygotowane pod 300Nm. Kolejne wersje po modyfikacji programu, zamontowaniu wydajniejszej hydrauliki i wzmocnieniu sprzęgła ponoć wytrzymują do 400Nm. Moja skrzynia to coś po środku - dlatego nie chcę przesadzić aby jej nie rozwalić... Oczywiście zgadzam się z Tobą co do odczucia dot. mocy. Po jakimś czasie niezależnie od tego ile mocy masz pod maską ZAWSZE przestaje wystarczać wtedy to juz będziesz miał chyba wszystko co planowałeś ... Nie dość że wyglądem miażdży suty too i bedzie sie calkiem nieźle odpychać A są jakieś dalsze plany jak wykonasz te co teraz masz ? ( Np: szklany dach ? ) Hehe no widzisz cały czas wpadam na nowe pomysły Najcięższe do upolowania będą fotele Recaro w konfiguracji którą sobie wybrałem. Potem tuner TV i jakieś DVD – myślę czy jako drugiego źródła to tunera nie podpiąć też PS3 + jakieś bezprzewodowe joye Oprócz tego zostały jeszcze dekory 1NK od S-Line, grzana kanapa, airbagi w kanapie. Solar dach chyba nie wypali – za dużo grzebania i za duże ryzyko że coś spierdolimy… Na koniec zostaje grzana przednia szyba, webasto, porządne hamulce (coś ala S4) i dobrze dobrana zaniecha… Sam widzisz, neveredning story
Kierownik Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Eh wielki podziw dla ciebei jak i dla twojego projektu (wrclaguny tez ), nie wiem czy potrafiłbym wam sprostać chociaż w 10% . Za przeproszeniem jesteście zdrowo "zakreceni" w tym co robicie ... i dobrze ! tak trzymać , ale co potem ? Zrobisz tak jak mówiłeś ? B6 zostawisz i kupisz następne ?
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Eh wielki podziw dla ciebei jak i dla twojego projektu (wrclaguny tez ), nie wiem czy potrafiłbym wam sprostać chociaż w 10% . Za przeproszeniem jesteście zdrowo "zakreceni" w tym co robicie ... i dobrze ! tak trzymać , ale co potem ? Zrobisz tak jak mówiłeś ? B6 zostawisz i kupisz następne ? Heheh, to prawda - mam fioła na tym punkcie Chociaż z drugiej strony jest to po prostu jedno z moich licznych hobby... Do tego dochodzi moja natura - jak już się czegoś podejmuję to musi być na 100% Co dalej? Raczej nie będzie opłacało mi się sprzedawać auta. Zatem pozostaje kupić drugie. W tej chwili waham się między 3.0TDI a 2.0TFSI w B8. Oprócz tego baaaardzo przypadło mi też do gustu nowe A6 ale to raczej dalsza przyszłość
truckmaniac Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Oczywiście zgadzam się z Tobą co do odczucia dot. mocy. Po jakimś czasie niezależnie od tego ile mocy masz pod maską ZAWSZE przestaje wystarczać Bartek. Jak swoją kupowałem, to był mega . Po prostu wgniatała w fotele.Ostatnio zacząłem sprawdzać dosłownie wszystko, co tylko możliwe, bo jakoś mi się zdaje, że nie chce jechać
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Oczywiście zgadzam się z Tobą co do odczucia dot. mocy. Po jakimś czasie niezależnie od tego ile mocy masz pod maską ZAWSZE przestaje wystarczać Bartek. Jak swoją kupowałem, to był mega . Po prostu wgniatała w fotele.Ostatnio zacząłem sprawdzać dosłownie wszystko, co tylko możliwe, bo jakoś mi się zdaje, że nie chce jechać Hehehe, Arturo - Ty masz 2.5... To co ja mam powiedzieć przy moim smoku co się buja do 100 na 10.4 sek
truckmaniac Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Doskonale Cię rozumiem. Kiedyś miałem 136 konne Audi i tez się wtedy nią jarałem
Rekomendowane odpowiedzi