proximpuh Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Tak szczerze, to mam w d...e czy spali mi 6,5 czy 8, jak stać mnie na auto za blisko 100 k to i na paliwo się znajdzie Jak mało jeździsz i się bawisz, cisniesz autko to faktycznie, płacisz kilka zł więcej i tyle. ale jak więcej jeździsz to różnica jest odczuwalna. Spalanie 8l w trybie mieszanym to poziom 3.0 tdi. Przy mojej jeździe to ponad 5k rocznie. I nie ważne czy autko warte 20k czy 120k, jak za dużo pali to musi być jakiś powód. Wysyłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 2 Robię ok 50 tyś rocznie, z tego 70% to miasto
lukas309 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 kurde 50.000 tys km rocznie to niezly wynik :) typowo niemiecki, Gibons powiem Ci ze po ostatniej wycieczce bylem zdziwiony spalaniem na klimie ciagla jazda po miescie mnie drazni i to troszke psuje wynik odnosnie spalania w miescie jak sie max na 3 biegu jezdzi :(
Gibons Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Żadne auto na 3 biegu nie jest ekonomiczne według mnie B8 2.0 jest samochodem dość ekonomicznym jak na taki ciężar i osiągi etc ja zakładałem trochę większe spalanie przed kupnem.
bziku Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Witam,Kupiłem 2 miesiące temu B8 CAGA 143KM z przebiegiem 115kkm, polskiego pochodzenia serwisowaną. Z historii przeglądów wynika, że oprócz standardowych przeglądów nic się nie działo. Teraz ma nastukane 120kkm, i ze stwierdzonych usterek to cieknie mi lewy tylni amortyzator. Ponadto szykuje się powoli na wymianę rozrządu. Poza tym na postoju czuję drgania, którym towarzyszy cykliczne klekotanie, najlepiej słyszane przy przednich drzwiach, do tego szarpie sprzęgło przy ruszaniu, więc wychodzi chyba, że dwumas powoli szykuje się na emeryturę. Nie piszecie nic o zawieszeniu, ile wytrzymuje zawias w tym modelu. U mnie na razie nic nie stuka, luzów nie ma, ale zawias jest jeszcze fabryczny. Na przeglądzie powiedzieli, że po tulejach gumowo-metalowych widać, że ugryzł je trochę ząb czasu. To tyle. (a może aż tyle Pozdrawiam Wymieniłem dwumas, cyklicznego klekotania się pozbyłem, ale drgania są nadal (co prawda są one bardzo nieznaczna, ale są) i dalej szarpie przy ruszaniu, w szczególności jak cofam ze skręconymi kołami Poza tym wszystko śmiga jak należy Spalanie w Wawie - 9l Po trasie to zależy przy normalnej jeździe ok. 120-140 spala około 6,5l Przy jeździe na "emeryta" raz zszedł do 5,2 (na odcinku około 250km)
lukas309 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 jaki koszt wymiany dwumasa z czesciami i jakiej firmy ??? u mnie tez klekocze tak jak u Ciebie ale teraz mniej , pewnie za niedlugo tez dwumas pojdzie do wymiany aczkolwiek problemow ze sprzeglem i ruszaniem oraz zmiana biegow nie mam nie wiem jak wy ale ja gasze autko na sprzegle wlasnie ze wzgledu na DWUMAS :) ( tak tez robiłem w mojej byłej B6)
bziku Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 jaki koszt wymiany dwumasa z czesciami i jakiej firmy ???u mnie tez klekocze tak jak u Ciebie ale teraz mniej , pewnie za niedlugo tez dwumas pojdzie do wymiany aczkolwiek problemow ze sprzeglem i ruszaniem oraz zmiana biegow nie mam nie wiem jak wy ale ja gasze autko na sprzegle wlasnie ze wzgledu na DWUMAS :) ( tak tez robiłem w mojej byłej B6) Sprzęgło z dwumasem Sachs 2289000148 - 2300 zł (tarcza docisk i dwumas) - kupione u kolegi Duras z forum (oil-land.pl) - polecam Wymiana w MegaCar przasnyska 2b - miało być 400zł, ale jak zaczęli rozkręcać to zmienili zdanie na 800zł (bo nie wiedzieli, że tyle roboty będzie z tym.. więc tak średnio. np. w Kielcach w serwisie Solo SEATA powiedzieli 600zł za wymianę sprzęgła, ale zrobiłem w MegaCar, bo miało być taniej.
szuwx Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 jaki koszt wymiany dwumasa z czesciami i jakiej firmy ???u mnie tez klekocze tak jak u Ciebie ale teraz mniej , pewnie za niedlugo tez dwumas pojdzie do wymiany aczkolwiek problemow ze sprzeglem i ruszaniem oraz zmiana biegow nie mam nie wiem jak wy ale ja gasze autko na sprzegle wlasnie ze wzgledu na DWUMAS :) ( tak tez robiłem w mojej byłej B6) Sprzęgło z dwumasem Sachs 2289000148 - 2300 zł (tarcza docisk i dwumas) - kupione u kolegi Duras z forum (oil-land.pl) - polecam Wymiana w MegaCar przasnyska 2b - miało być 400zł, ale jak zaczęli rozkręcać to zmienili zdanie na 800zł (bo nie wiedzieli, że tyle roboty będzie z tym.. więc tak średnio. np. w Kielcach w serwisie Solo SEATA powiedzieli 600zł za wymianę sprzęgła, ale zrobiłem w MegaCar, bo miało być taniej. Dzięki kolego za info, tylko odnośnie solo w Kielcach to mówiąc delikatnie mają kiepską opinię. 200 zł więcej to nie dużo za pewną robotę. Szkoda tylko że nie powiedzieli od razu 800zł, trochę niepoważne. Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4
akita Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 z tymi dwumasami podobno jest tak że są dwa rodzaje (tak słyszałem) typu sachs lub luck i podobno po vinie nie można stwierdzić aż się nie rozbierze ale nie wiem czy tak jest we wszystkich silnikach. dzieki za info :)
damianw Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Żadne auto na 3 biegu nie jest ekonomiczne według mnie B8 2.0 jest samochodem dość ekonomicznym jak na taki ciężar i osiągi etc ja zakładałem trochę większe spalanie przed kupnem. Zgadzam się zupełnie. Mam co prawda 2.0 120 koni. Auto znośnie się zbiera. Wcześniej miałem golfa 4 1.9 tdi 90 koni. Jako, że mieszkam w Fr dość daleko i przelot do PL to 1700km, więc mam dość dobre doświadczenie jeśli chodzi o spalanie w trasie. Golf mieścił się w ok. 5,8-6 l/100km. Dodam, że liczone na zasadzie pełne tankowanie, później jazda aż do rezerwy i ponowne pełne tankowanie. Przerabiałem to kilkakrotnie. Przejazdy zgodnie z ograniczeniami. Kupując Audi spodziewałem się, z racji na gabaryty, spalania min 6,5-7l/100km. No i póki co, a już miałem kilka przelotów spalanie kształtuje się na poziomie ok 5,5-5,8 l/100km, liczone identycznie i z podobnymi średnimi prędkościami. W mieście mam krótkie przebiegi, więc nawet nie liczę. Ale faktycznie, patrząc na gabaryty auta, uważam, że jest do bardzo dobre spalanie.
arekp Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 dalej szarpie przy ruszaniu, w szczególności jak cofam ze skręconymi kołami A przeguby dokładnie sprawdziłeś? Mi też poszarpywał przy wstecznym ze skręconymi kołami - choć w połączeniu z charakterystycznym klikaniem co ułatwiło diagnozę, aczkolwiek bardzo cichym bo to były dopiero początki. Wymiana jednego z wewnętrznych rozwiązała problem
zbigor Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 I ja dołoże swoje 5 groszy. Przebieg 160 kkm z czego dopiero 1 tyś mój. Według historii serwisowej autko miało przy 10 km a wiec jak było nowe naprawianą przepustnicę. Potem tylko siłownik klapy paliwa i drzwi. Wszystko w ASo. Oprócz tego tylko klocki oleje i wycieraczki. Dwumasy nie słychać turbo nie gwiżdze zawias w porządku
wojcian Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 No to i ja sie pochwale . Auto od nowośći , 12/08 . 2,0tdi caga teraz 149000 . I tak 70000 wymiana dwumasy na gwarancji , od 60000 troche leje egr , (troche przyspałem na gwarancji), co jakis czas go robieram i wszystko czyszcze . Przy 140000 poleciał docisk , w zwiazku z tym ze wszystko bylo na wierzchu towymienilem sprzegło i dwumas jadno i drugie wyczymało by około 30tys. Teraz chyba cos z wtryskami , gdyż na wolnych obrotach czasami czuje dwlikatne wibracje.
mobiletomek Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Oszczędzisz dwumase nie jadąc 40 km/h na 5-6 biegu
jach0o Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 100758 KM na dzień dzisiejszy 2.0 TDi CAGC 88 kW 120 KM. Auto po naprawie jak narazie nic się nie dzieje, z czasem będę uzupełniał oby jak najmniej. Niestety znalazłem u siebie dwa standardowe problemy tj.: Zepsuty silniczek klapy wlewu Drżenia przy 120 kmh pochodzące od przedniej osi
ziomek1988 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Silnik 2.0 CR 136KM - przebieg 78.000km - niby wcześniej nic nie było robione, ja już zrobiłem prawie 4tys km i do wymiany chyba będzie łożysko oporowe sprzęgła bo jak wcisnę sprzęgło, to słychać stukanie... Co do spalania - miasto 7-8L w zależności od tego ile km po tym mieście zrobię, w trasie między 5,8-6,8l Póki co przez 4 tys km wyszło mi średnie 7,5l zakładając 70% miasto - 30% trasa. Klima włączona cały czas a kapcie 235r17
lolot Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 To i ja coś dorzucę:wink:Silnik 2.0 CR CAGA,nalatane 177000,zrobilem ją jakieś 5 tysi.Na dzien dzisiejszy odezwało się łożysko z przodu i wymiana czujnika różnicy ćiśnienia w DPF,a poza tym mysle ze niedługo do wymiany dwumas:kwasny: bo zaczyna lekko drgac kabinka.Pozdro:wink:
lukas309 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 To i ja coś dorzucę:wink:Silnik 2.0 CR CAGA,nalatane 177000,zrobilem ją jakieś 5 tysi.Na dzien dzisiejszy odezwało się łożysko z przodu i wymiana czujnika różnicy ćiśnienia w DPF,a poza tym mysle ze niedługo do wymiany dwumas:kwasny: bo zaczyna lekko drgac kabinka.Pozdro:wink: a nic Ci sie nie tłucze na postoju na biegu jałowym bo w wiekszosci przypadow wlasnie ten objaw sygnalizuje wymiane dwumasa a potem autko drga
lolot Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 To i ja coś dorzucę:wink:Silnik 2.0 CR CAGA,nalatane 177000,zrobilem ją jakieś 5 tysi.Na dzien dzisiejszy odezwało się łożysko z przodu i wymiana czujnika różnicy ćiśnienia w DPF,a poza tym mysle ze niedługo do wymiany dwumas:kwasny: bo zaczyna lekko drgac kabinka.Pozdro:wink: a nic Ci sie nie tłucze na postoju na biegu jałowym bo w wiekszosci przypadow wlasnie ten objaw sygnalizuje wymiane dwumasa a potem autko drga Nie na postoju na razie cisza nie słychać nic niepokojącego jedyne co się dzieje to delikatne drgania całej kabiny i drążka biegów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się