zbigor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 po170 tys wymiana dwumasy i skrzyni biegów. no to niezły bigos. A co sie stało że skrzynia padła?
12olo Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 W sumie to nie była cała skrzynia jakaś tylko część,to mi w serwisie podali co było wymieniane.
marcin1986 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja mam 139 tyś ,,,,dwumas się odzywa ale jeszcze można jechać ,,,poza tym odpukać nic się nie dzieje
Lunatyk Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Mój ma 185 tysięcy i do tej pory miał wymieniany tylko czujnik podciśnienia, to wszystko na razie odpukać jest super pomimo że go gnębią drobne denerwujące awarie typu zamek drzwi, czy też stukający lewarek (sam wszystko usunąłem) no i oczywiście rozrząd i zawieszenie czyli typowo eksploatacyjne elementy. Aktualnie jestem bardzo zadowolony
jaro978 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Kupiony 05.2013 przy 146tyś. Awarie dwumasy i EGR. Rozrząd zrobiony zaraz po zakupie. Obecny stan licznika 169tyś i zrobiony drugi serwis (+ wymieniony olej w skrzyni autom. ). Zawieszenie i hamulce w stanie bdb. Jestem mega zadowolony i decyzji o zakupie nie zmieniłbym. Autko śmiga jak należy, mało pali.
darekst70 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 188 tyś bez problemu żadnych większych wymian ;-)
bobomarek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Auto z Marca 2008r. Zakupiony 09.2011r z przebiegiem 135tkm. Zweryfikowany w ASO. Od ok 150 tkm od 80km/h zjawisko niewyważonych kół przednich ( albo wałek w skzyni biegów, albo przegub wewnętrzny, albo, albo....); 163 tkm: klocki i tarcze przód , słychać świerszczenie dmuchawy, sporadyczne zacinania dmuchawy przy upałach, 167 tkm: usunięcie syfu na EGR i klapie gaszącej( wyświetlało check engine); 173tkm: olej; 174tkm: żarniki lamp, widoczne ślady wycieraczek przednich na szybie, czasem zabuczy siłownik lewych tylnych drzwi, prawy zawias tylnej klapy zazgrzyta przy niskich temperaturach. Spalanie :trasa 85-120km/h-5,7/6,1 l/100 km, mieszane: 6,5-7 l/100km. Bez ciężkiej nogi. Nic poza tym .
jach0o Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 2009 czerwiec narazie 110 000 km, jeden problem (już rozwiązany) - buczenie i wibracja przy 110 - 130 kmh. Poza tym jak żyleta.
Hohe Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 2009 czerwiec narazie 110 000 km, jeden problem (już rozwiązany) - buczenie i wibracja przy 110 - 130 kmh. Poza tym jak żyleta. To jeszcze napisz jak rozwiązałeś problem.
jach0o Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 2009 czerwiec narazie 110 000 km, jeden problem (już rozwiązany) - buczenie i wibracja przy 110 - 130 kmh. Poza tym jak żyleta. To jeszcze napisz jak rozwiązałeś problem. http://a4-klub.pl/showthread.php?p=3664829 Post #70 - tam się rozpisałem na temat tej usterki. jak coś to pisz postaram się pomóc.
giziu a4 waw.pl Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 U mnie przebieg 228tys z grubszych rzeczy wymienilem kpl sprzeglo z kolem ,poduszki pod silnikiem,regeneracja zabieraka,wymiana egr z przepustnica ,dwie polosie a pozatym regularnie seriwis co 10tys.pzdr
jach0o Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 2009 czerwiec narazie 110 000 km, jeden problem (już rozwiązany) - buczenie i wibracja przy 110 - 130 kmh. Poza tym jak żyleta. To jeszcze napisz jak rozwiązałeś problem. I jak udało się zwalczyć problem ?
frog125 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam chciałem się zapytać jak to jest z tym zabierakiem pompy warto to robić czy nie to chyba się przerabia z 77mm na 100mm tylko coś to drogie jest mechanik mój zawołał mi 2000tys zł za wszystko nie wiem do końca o co chodzi więc proszę o jakaś podpowiedz z tym związaną wiem tylko że trzeba opuścić całe zawieszenie i miskę ściągać ,jestem świeżo po wymianie rozrządu i do tej pory wszystko ok może dwumas za jakiś czas bo coś tam słychać przebieg 183tys 01,02,2009
lukas309 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Sama robocizna osoby ktora przerabia zabierak z 77 mm na 100 mm zawolala mi 700 zl plus mechanik moj za demontaz/montaz 500 zl w sumie za wszystko 1200 zl pompe oleju sam zawozilem do firmy zajmujacej regeneracja wiec widac ze mechanik chce zarobic konkretnie jak te zlodziejskie serwisy )))
frog125 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Z tego co wiem trzeba opuścić całą zawieche i miskę olejową ściągać a co i jak dalej to właśnie czytam bo chcę się dowiedzieć jak najwięcej,zastanawia mnie to ile ludzi to zmienia i czy to jest aż tak potrzebne.To rozumiem że trzeba przerobić ten zabierak i pompę oleju?
lukas309 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 zabierak sie wymienia na nowy a przerabia sie (wydłuża) gniazdo w wałku wyrównoważajacym ja to zrobile od razu ja przywiozlem autko z niemiec przebieg bliski 160 tys a zabierak juz mial delikatnie scianki sciete takze mysle ze do 200 tys przy jezdzie miejskiej by pociagnol
Hohe Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Sam zabierak można kupić. Ma numer 03G 115 281 F i kosztuje niecałe 20 pln.
lukas309 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Hm znakiem tego trzeba wymienić ten zabierak. A przy tym co jeszcze trzeba zrobić, tylko czemu to takie drogie, można kupić gdzieś sam ten zabierak i zawieść na wymianę jeszcze zapytam jakie będą skutki jak nie wymienię.Mechanior mówił mi jeszcze że jakiś tam kanał trzeba zaślepić czy to wszystko jest właśnie związane że wtryski lecą bo jakieś tam opiłki się dostają, pytam bo się nie znam a nie chcę być zrobiony w balona dzięki za wszelkie cenne informacje brak mi słow do takich pytań już napisałem Ci co trzeba zrobic oprocz wymiany zabieraka - WYDŁUŻYĆ GNIAZDO W WAŁKU WYRÓWNOWAŻAJĄCYM ZMIEN MECHANIKA BO PLECIE GŁUPOTY a pompe oleju nie oddajesz do mechanika tylko do zakładu ktory zajmuje sie regeneracja pomp oleju, a wtryski i opiłki to całkiem inna bajka bo tej awarii winna jest POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA (ZŁE ROZWIĄZANIE KONSTRUKCYJNE) - PODOBNO ))))))))))
frog125 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Ze zabierak kosztuje 20zł to wiem he już powoli kumam o co chodzi znakiem tego trzeba się zabrać za to niedługo dzięki za odp
czarekpl Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Ja mam 55 tyś auto 2009 i jeszcze na szczęście się nic nie dzieje. Od razu mówię że przebieg prawdziwy sprawdzony w ASO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się