Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba pasuje tutaj :)

Moto w Onecie

Mowie o tym juz od 5 lat....

Opublikowano
Byłem na stacji zawieszenie okey. Amorki po 78% , zbierzności w porządku, martwi mnie sam kąt prawej strony

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0ab45f8362ffb.jpg

Przed sekunda zauważyłem w książce serwisowej ze nie mam standardowego zawiszenia 1BA tylko 1BE. Jak jest roznica i co to moze oznaczać?

1BE to zawieszenie sportowe, obniżone o 20mm

Opublikowano

Czy ktoś jeszcze się pochwali swoimi doświadczeniami z B8?

Opublikowano

własnie stoi na serwisie 172 tys wymiana dwumasa sprzęgło

Opublikowano

Witam!

Moje B8 2.0 TDI 143KM (105Kw) kupione przy przebiegu 92tys km obecnie 103tys km odpukać :decayed: śmiga jak należy :banan:

Wymieniałem tylko standardowe płyny i filtry. Jedynie siłownik klapki wlewu paliwa padł ale jak wspomniał kolega WRCLaguna ten typ tak ma i prędzej czy później każdego właściciela B8 to dopadnie. Na razie cieszę się z jazdy i czekam na wiosnę na kolejne mody :decayed: (sportowy zawias, chip, rotorki + co tam jeszcze do głowy wpadnie) :naughty:

Opublikowano

jaguś to pierwsza dwumasa czy druga ?

Opublikowano

witam !!! moje B8 (2008 rok, CAGA 143 km) posiadam od nowości, obecnie przebieg 54000 km, przy ok. 15 000 km wystąpił problem z aku, tzn. często się rozładowywał do zera, po wizycie w ASO okazało się, że jest jakaś akcja serwisowa dotycząca zarządzania energią czy czymś podobnym, po wgraniu przez ASO nowego softu do dnia dzisiejszego aku ani raz nie odmówiło, poza tym wszystko ok i mam nadzieję, że póki co tak pozostanie

Opublikowano
jaguś to pierwsza dwumasa czy druga ?

samochód przywieziony z zagranicy przy przebiegu 148 tys teraz mam 172 tys i w poprzedniej historii samochodowej w aso nie był wymieniany dwumas wiec ja wymieniałem komplet nowy dwumas ,sprzęgło kompletne i oczywiście łożysko oporowe,dodatkowo wymieniony wałek napędu pompy oleju na czas bo byłby problem.

Opublikowano

Witam,

Jeśli można zapytać to jakiego rzędu są to koszty za taką naprawę tj. dwumas, sprzęgło kpl i wałek napędu pompy?

Przymierzam się do zakupu A4 B8 2.0 TDI 143KM, przebieg 194tys, jest pewny, tak czytając to forum to nie wiem czy sobie nie odpuścić i poszukać czegoś innego bo chyba przy około 200tys zaczynają się spore problemy.

jaguś to pierwsza dwumasa czy druga ?

samochód przywieziony z zagranicy przy przebiegu 148 tys teraz mam 172 tys i w poprzedniej historii samochodowej w aso nie był wymieniany dwumas wiec ja wymieniałem komplet nowy dwumas ,sprzęgło kompletne i oczywiście łożysko oporowe,dodatkowo wymieniony wałek napędu pompy oleju na czas bo byłby problem.

Opublikowano

Kolego ile kosztował Ciebie interes z wałkiem napędu pompy?

Opublikowano
Kolego ile kosztował Ciebie interes z wałkiem napędu pompy?

koszta wałka 630zł z wysyłką kurierem + oleju ok 200zł + wymiana ,dwumas plus sprzęgło i łożysko 2760zł + wymiana

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ----------

Witam,

Jeśli można zapytać to jakiego rzędu są to koszty za taką naprawę tj. dwumas, sprzęgło kpl i wałek napędu pompy?

Przymierzam się do zakupu A4 B8 2.0 TDI 143KM, przebieg 194tys, jest pewny, tak czytając to forum to nie wiem czy sobie nie odpuścić i poszukać czegoś innego bo chyba przy około 200tys zaczynają się spore problemy.

słuchaj każdy samochód ma swoje wady i zalety po to ten post żeby nowy użytkownik z tym się liczył jak ja kupowałem samochód było bardzo mało na ten temat informacji a jak było to tak niskie przebiegi że nic się nie działo

Opublikowano

U mnie 2.0 TDi CAGA 143km, aktualny przebieg 150tkm. Wymieniany olej i filtr oleju co 15tkm., pozostałe filtry co 30tkm.

*120tkm wymiana rozrządu

*131tkm wymiana czujnika recylkulacji spalin

*144tkm wymiana klapy przepustnicy

*150tkm żarnik xenon do wymiany

Poza tym coś zaczyna być słychać spod maski (czytając ten wątek to chyba pompa wspomagania), coś tam stuka w przednim zawieszeniu, siłownik klapki wlewu paliwa popsuty. Nic poważnego na razie odpukać nie było.

Opublikowano

jaguś -jakie były objawy padającej dwumasy ? Czy to jest dłuższy porces czy może być nagle trach bez ostrzezenia?

kondi30 - dlaczego rozrząd był wymeniany przy 120 ? Wg fabryki powinien być przy 180. Jakie były objawy klapy przepustnicy ? To chyba też dość częsta awaria w b8 sądząc po postach.

Opublikowano

U mnie objawem było ciężko chodzące sprzęgło i 2 dni przed wymianą zaczeło huczeć łożysko przy duszeniu sprzęgła.A jak rozebrali okazało się że dwumas nadaje się do wymiany.U mnie też przepustnica siadła najpierw wymyta ale dalej świeciła błędami więc wymieniłem na nowa

Opublikowano
jaguś -jakie były objawy padającej dwumasy ? Czy to jest dłuższy porces czy może być nagle trach bez ostrzezenia?

kondi30 - dlaczego rozrząd był wymeniany przy 120 ? Wg fabryki powinien być przy 180. Jakie były objawy klapy przepustnicy ? To chyba też dość częsta awaria w b8 sądząc po postach.

Rozrząd wymienia się nie tylko ze względu na przebieg ale również ze względu na wiek bo pasek ze stali przecież nie jest a dwumas albo zaczyna być słychać na wiśniętym sprzęgle albo pada od tak sobie. Rekord mam w vw jettcie przy około 20 tys km padł:wink:

Opublikowano

Wymiana przepustnicy to chyba częsta awaria , osobiście przy 165tys wymieniona. Siłownik klapki wlewu powoli siada bo się czasem zacina:) Dwumas delikatnie zaczyna słychać ale jest to zjawisko które może jeszcze trochę potrwać. Ogólnie reszta ok. Rozrząd wymieniony wcześniej ze względu na niewierność w to co piszą ale i przez to że znajomemu skończył się przed czasem niż się miał skończyć i był problem:) Ciekawi mnie jak można poznać że wałek pompy oleju już się kończy. Jeżeli ktoś się orientuje to proszę o wypowiedź.

Opublikowano
Rozrząd wymieniony wcześniej ze względu na niewierność w to co piszą ale i przez to że znajomemu skończył się przed czasem niż się miał skończyć i był problem:)

rozrząd rozpad się przed książkowym terminem wymiany aż ciężko w to uwierzyć? co to za samochód był?

Opublikowano
U mnie objawem było ciężko chodzące sprzęgło i 2 dni przed wymianą zaczeło huczeć łożysko przy duszeniu sprzęgła.A jak rozebrali okazało się że dwumas nadaje się do wymiany.U mnie też przepustnica siadła najpierw wymyta ale dalej świeciła błędami więc wymieniłem na nowa

Jak można stwierdzić mając dwumas na stole ze jest walniety????

Ja znam tylko sposób na sprawdzenie jak jest założony i w ASO mi to samo powiedzieli...

Opublikowano
U mnie objawem było ciężko chodzące sprzęgło i 2 dni przed wymianą zaczeło huczeć łożysko przy duszeniu sprzęgła.A jak rozebrali okazało się że dwumas nadaje się do wymiany.U mnie też przepustnica siadła najpierw wymyta ale dalej świeciła błędami więc wymieniłem na nowa

Jak można stwierdzić mając dwumas na stole ze jest walniety????

Ja znam tylko sposób na sprawdzenie jak jest założony i w ASO mi to samo powiedzieli...

Urządzenie do badania kół dwumasowych LuK. - YouTube

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...