Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ta rozrzad pierwszy montaż, pompa oleju niewłaściwie pracowała zatarł się na ostatni i zaczynał na pierwszym. Najbardziej zabawne jest to, że nawet sie kontrolka od ciśnienia oleju nie zapaliła, zero błędów w silniku nic!! Pierwsze i ostatnie audi na podwórku...

2008 rok 149 tys km najechane( przebieg oryginalny) , wyleciała panewka na wale korbowym na 4 tłoku audi.....

od nowości masz to A4?

Opublikowano
ta rozrzad pierwszy montaż, pompa oleju niewłaściwie pracowała zatarł się na ostatni i zaczynał na pierwszym. Najbardziej zabawne jest to, że nawet sie kontrolka od ciśnienia oleju nie zapaliła, zero błędów w silniku nic!! Pierwsze i ostatnie audi na podwórku...
2008 rok 149 tys km najechane( przebieg oryginalny) , wyleciała panewka na wale korbowym na 4 tłoku audi.....

od nowości masz to A4?

chyba po prostu tak trafiłeś.. pierwszy raz słyszę o panewce na wale korbowym :shock3:

Opublikowano

Myślę, że wychodzą powoli usterki CR, a pierwszy chyba nie jestem bo jak szukałem gołego "słupka" to sporo ogłoszeń było nieaktualnych.

Opublikowano

tak to jest jak się olej zmienia co 30 tyś:)

Opublikowano

W moim b8 caga przy przebiegu 103 tyś.. program seria auto nie katowane....zaczyna szarpać sprzęgło ..czyli chyba dwumasa do wymiany na wiosnę :) kabaret

Opublikowano

2.0 CR CAHA kupione (Robert) z przebiegiem 173tkm i do tego momentu serwisowane w ASO. Po pół roku (obecnie) 182tkm i poza sprawami serwisowymi nic nie robione. Silnik i całe auto OK, lecz coś mi mówi, że dwumas zbliża się do końca:kwasny:...

Opublikowano

212kkm (auto z pełna historią serwisową) żadnych problemów oprócz wymiany koła dwumasowego i sprzęgła co jest standardem przy przebiegu około 200kkm.

Produkcja 20 październik 2009 jesli ma to jakies znaczenie

Daj Boże żeby tak pozostało do miliona kkm :decayed:

Opublikowano

Witam Ja wymieniłem sprzegło i kolo dwumasowe przy 290 tys chodzilo beznadziejnie i klekotkalo podla takze pompa sprzegla i lozysko wraz z wysprzeglikiem po wymianie jak nowe teraz sie tym jezdzi zupełnie inaczej ,zadnych bolączek narazie nie odczuwam . jedynie jakies trzaski slupka tylnego przy fotelu

Opublikowano

2.0 TDI B8 CAGA zrobione 165 tys wymienione:

sprzęgło alternatora,koło dwumasowe ,sprzeglo,pompa wspomagania hałasuje,wymiana plastikowego weza na gorze silnika,

jak narazie klopot z CMP Sensor

poza tym Smiga :)

Opublikowano

A4 B8 2.0 TDI 143 KM 2008

Przebieg: 116 300 km

Wypowiedzieć się rzetelnie tutaj nie mogę, tak jak większość z Was, bo auto ma miesiąc i przejechałem nim może z 500km. Świece żarowe są do wymiany, ale to już pisałem w innym wątku oraz klocki za około 4-5k. Żadnych poważniejszych awarii, to auto nie miało. Tyle. Pozdro :banan2:

Opublikowano

już ponad 2 rok A4 avant 2010 rok 70tyś silniczek bez usterek.

łożysko w przednim kole wymienione i na razie wszystko gra :wink:

Opublikowano

Witam ja u siebie mam 192 tyś. Jak narazie jestem zadowolony z tego samochodziku,choć już powoli zaczyna mi delikatnie chałasować łożysko oporowe, a tak narazie nic nie było takiego poważnego i oby tak dalej było:wink: Pozdrwiam

Opublikowano

Witam,

Kupiłem 2 miesiące temu B8 CAGA 143KM z przebiegiem 115kkm, polskiego pochodzenia serwisowaną. Z historii przeglądów wynika, że oprócz standardowych przeglądów nic się nie działo.

Teraz ma nastukane 120kkm, i ze stwierdzonych usterek to cieknie mi lewy tylni amortyzator. Ponadto szykuje się powoli na wymianę rozrządu.

Poza tym na postoju czuję drgania, którym towarzyszy cykliczne klekotanie, najlepiej słyszane przy przednich drzwiach, do tego szarpie sprzęgło przy ruszaniu, więc wychodzi chyba, że dwumas powoli szykuje się na emeryturę.

Nie piszecie nic o zawieszeniu, ile wytrzymuje zawias w tym modelu. U mnie na razie nic nie stuka, luzów nie ma, ale zawias jest jeszcze fabryczny. Na przeglądzie powiedzieli, że po tulejach gumowo-metalowych widać, że ugryzł je trochę ząb czasu.

To tyle. (a może aż tyle :)

Pozdrawiam

Opublikowano

Dwumas przy 120? Ja wymienialem przy 220. Razem ze turbo od razu: )

Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

A jak wyglada sytuacja z silnikami 170 ps poprawili go czy dalej trzeba uwazac.

Opublikowano
A jak wyglada sytuacja z silnikami 170 ps poprawili go czy dalej trzeba uwazac.

podobno do 09.2009 jest wadliwy napęd pompy oleju. ale u mnie jak do tej pory jest wszystko w porządku :wink: przebieg 135500

Opublikowano

ja mam 170KM i mam 190tyś i interesuje mnie jakie macie baki w b8 mi wchodzi 58litrów a rezerwa tylko 20KM i zawsze jak zatankuje do pełna to pokazuje 810KM więcej nigdy..

po sam kurek lałem testowałem pokazuje na komputerze spalanie teraz zimną 8litrów a jak wam pokazuje? Zimą a latem jest jakaś różnica i ile na baku zrobić ja zrobię od 700KM czyli niby 8.2litra same miasto w trasy nie jeżdżę. Ktoś gdzieś pisał że zrobi 900KM… albo i więcej.. jakoś niewierze..

bo wszędzie piszę ze bak ma 65litrów… ale teraz było porównanie w gazecie b8 143KM z BMW3 ale już nowego to tam pisało bak ma 62litry..

Opublikowano

u mnie po zatankowaniu pokazuje na FIS w zależności od tego w jaki sposób wyjeździłem poprzedni bak 920-980 km. średnio robię na baku 850-900 km :wink: pytanie kolego jak jeździsz.. bo jak piłujesz to wiadomo, że spali. mój w Bydgoszczy spala max 8 litrów jak stoję w korkach, a normalnie w granicach 7-7,5. ale ja sporo tras robię (Bydgoszcz - Toruń) i wg FIS pali mi w granicach 5,5-5,9 :wink: moje średnie (to drugie) na FIS to 7 litrów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...