mlodyjs1 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 ta rozrzad pierwszy montaż, pompa oleju niewłaściwie pracowała zatarł się na ostatni i zaczynał na pierwszym. Najbardziej zabawne jest to, że nawet sie kontrolka od ciśnienia oleju nie zapaliła, zero błędów w silniku nic!! Pierwsze i ostatnie audi na podwórku... 2008 rok 149 tys km najechane( przebieg oryginalny) , wyleciała panewka na wale korbowym na 4 tłoku audi..... od nowości masz to A4?
jedrekx Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 ta rozrzad pierwszy montaż, pompa oleju niewłaściwie pracowała zatarł się na ostatni i zaczynał na pierwszym. Najbardziej zabawne jest to, że nawet sie kontrolka od ciśnienia oleju nie zapaliła, zero błędów w silniku nic!! Pierwsze i ostatnie audi na podwórku... 2008 rok 149 tys km najechane( przebieg oryginalny) , wyleciała panewka na wale korbowym na 4 tłoku audi..... od nowości masz to A4? chyba po prostu tak trafiłeś.. pierwszy raz słyszę o panewce na wale korbowym
mlodyjs1 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Myślę, że wychodzą powoli usterki CR, a pierwszy chyba nie jestem bo jak szukałem gołego "słupka" to sporo ogłoszeń było nieaktualnych.
longerooo Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 tak to jest jak się olej zmienia co 30 tyś
Bladderwrack Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 W moim b8 caga przy przebiegu 103 tyś.. program seria auto nie katowane....zaczyna szarpać sprzęgło ..czyli chyba dwumasa do wymiany na wiosnę kabaret
mlodyjs1 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Kolego olej to ja zmieniam co 15 tys. łącznie z wszystkimi filtrami
fly07 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 2.0 CR CAHA kupione (Robert) z przebiegiem 173tkm i do tego momentu serwisowane w ASO. Po pół roku (obecnie) 182tkm i poza sprawami serwisowymi nic nie robione. Silnik i całe auto OK, lecz coś mi mówi, że dwumas zbliża się do końca:kwasny:...
Pawlo 2004 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 212kkm (auto z pełna historią serwisową) żadnych problemów oprócz wymiany koła dwumasowego i sprzęgła co jest standardem przy przebiegu około 200kkm. Produkcja 20 październik 2009 jesli ma to jakies znaczenie Daj Boże żeby tak pozostało do miliona kkm
jane07 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Witam Ja wymieniłem sprzegło i kolo dwumasowe przy 290 tys chodzilo beznadziejnie i klekotkalo podla takze pompa sprzegla i lozysko wraz z wysprzeglikiem po wymianie jak nowe teraz sie tym jezdzi zupełnie inaczej ,zadnych bolączek narazie nie odczuwam . jedynie jakies trzaski slupka tylnego przy fotelu
Speednet Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 2.0 TDI B8 CAGA zrobione 165 tys wymienione: sprzęgło alternatora,koło dwumasowe ,sprzeglo,pompa wspomagania hałasuje,wymiana plastikowego weza na gorze silnika, jak narazie klopot z CMP Sensor poza tym Smiga
Night Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A4 B8 2.0 TDI 143 KM 2008 Przebieg: 116 300 km Wypowiedzieć się rzetelnie tutaj nie mogę, tak jak większość z Was, bo auto ma miesiąc i przejechałem nim może z 500km. Świece żarowe są do wymiany, ale to już pisałem w innym wątku oraz klocki za około 4-5k. Żadnych poważniejszych awarii, to auto nie miało. Tyle. Pozdro
darecy Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 już ponad 2 rok A4 avant 2010 rok 70tyś silniczek bez usterek. łożysko w przednim kole wymienione i na razie wszystko gra
Cinek26 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam ja u siebie mam 192 tyś. Jak narazie jestem zadowolony z tego samochodziku,choć już powoli zaczyna mi delikatnie chałasować łożysko oporowe, a tak narazie nic nie było takiego poważnego i oby tak dalej było:wink: Pozdrwiam
bziku Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam, Kupiłem 2 miesiące temu B8 CAGA 143KM z przebiegiem 115kkm, polskiego pochodzenia serwisowaną. Z historii przeglądów wynika, że oprócz standardowych przeglądów nic się nie działo. Teraz ma nastukane 120kkm, i ze stwierdzonych usterek to cieknie mi lewy tylni amortyzator. Ponadto szykuje się powoli na wymianę rozrządu. Poza tym na postoju czuję drgania, którym towarzyszy cykliczne klekotanie, najlepiej słyszane przy przednich drzwiach, do tego szarpie sprzęgło przy ruszaniu, więc wychodzi chyba, że dwumas powoli szykuje się na emeryturę. Nie piszecie nic o zawieszeniu, ile wytrzymuje zawias w tym modelu. U mnie na razie nic nie stuka, luzów nie ma, ale zawias jest jeszcze fabryczny. Na przeglądzie powiedzieli, że po tulejach gumowo-metalowych widać, że ugryzł je trochę ząb czasu. To tyle. (a może aż tyle Pozdrawiam
Hiv Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dwumas przy 120? Ja wymienialem przy 220. Razem ze turbo od razu: ) Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2
puchaty106 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 A jak wyglada sytuacja z silnikami 170 ps poprawili go czy dalej trzeba uwazac.
jedrekx Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 A jak wyglada sytuacja z silnikami 170 ps poprawili go czy dalej trzeba uwazac. podobno do 09.2009 jest wadliwy napęd pompy oleju. ale u mnie jak do tej pory jest wszystko w porządku przebieg 135500
Kaiserman Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 ja mam 170KM i mam 190tyś i interesuje mnie jakie macie baki w b8 mi wchodzi 58litrów a rezerwa tylko 20KM i zawsze jak zatankuje do pełna to pokazuje 810KM więcej nigdy.. po sam kurek lałem testowałem pokazuje na komputerze spalanie teraz zimną 8litrów a jak wam pokazuje? Zimą a latem jest jakaś różnica i ile na baku zrobić ja zrobię od 700KM czyli niby 8.2litra same miasto w trasy nie jeżdżę. Ktoś gdzieś pisał że zrobi 900KM… albo i więcej.. jakoś niewierze.. bo wszędzie piszę ze bak ma 65litrów… ale teraz było porównanie w gazecie b8 143KM z BMW3 ale już nowego to tam pisało bak ma 62litry..
jedrekx Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 u mnie po zatankowaniu pokazuje na FIS w zależności od tego w jaki sposób wyjeździłem poprzedni bak 920-980 km. średnio robię na baku 850-900 km pytanie kolego jak jeździsz.. bo jak piłujesz to wiadomo, że spali. mój w Bydgoszczy spala max 8 litrów jak stoję w korkach, a normalnie w granicach 7-7,5. ale ja sporo tras robię (Bydgoszcz - Toruń) i wg FIS pali mi w granicach 5,5-5,9 moje średnie (to drugie) na FIS to 7 litrów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się