Jaceklodz21 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Witam.Opiszę całą sytuację jak wyglądała a mianowicie, stałem sobie na parkingu silnik nagrzany był do 90 stopni i nagle silnik zgasł tak jakby go kluczykiem zgasić ale kontrolki się paliły, no więc padła diagnoza że się ropa skończyła stał tak 2 dni.Po czym poszedłem na stacje i zalałem ropy za 50 zł zalałem to odpowietrzyłem pompę odkręcając pokolei wtryski i kręciłem rozrusznikiem z pod każdej nakrętki pryskało paliwko .A auto ani nie chce odpalić.Próbowałem psiknąć plakiem w dolot powietrza z przodu na górze przedniego pasa i nawet nie próboje troszeczkę załapać.Prosiłbym o jakieś pomysły co mam posprawdzać pokolei. Dziwi mnie że na tym plaku nie chce nawet zająknąć wcześniej jak mi się paliwko skończyło to odpalał na plaku . Proszę o pomoc.Pozdrawiam.
Tabasko Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 kurcze jak tak zbyt często będzie Ci się wacha w baku konczyc to zajedziesz pompe paliwa:facepalm: nie dopuszczaj do takiej sytuacji, a propo Twojego problemu nic mi nie przychodzi do głowy
Jaceklodz21 Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Dopiero kupiłem auto i w zasadzie nie wiedziałem ile przejade na rezerwie a zdarzyło mi się to mam nadzieje drugi i ostatni raz tylko że nie wiem co się stało,może ktoś z forum będzie mi w stanie pomóc.
grzegorzmen Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 jak nie chce nawet zająknąć się na placku to odchyl osłonę zobacz czy nie zerwał się pasek rozrządu albo nie przeskoczył i to sporo . Oby nie to pierwsze:facepalm:
Jaceklodz21 Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Zerwać się nie zerwał ale czy przeskoczył to nie wiem trzeba będzie pas zdjąc i zobaczyć.Bo to tylko rozrząd może być przyczyną nie odpalania na placku?
grzegorzmen Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 jak na plaku nie chce zapalić to raczej zerwany pasek, ale jak mówisz że cały , rzadko się zdarza żeby na postoju pasek przeskoczył. a pasek jest napięty czy luźny? plaka gdzie mu podajesz ? za filtrem , do kolektora czy psikasz do wlotu w pasie przednim?
Jaceklodz21 Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Pasek jest napięty właśnie też mnie dziwiło żeby na postoju rozrząd przeszkoczył, a plaka psikam do wlotu w przednim pasie, a gdzie powinienem psikać tym plakiem, czy nikt nie jest w stanie mi pomóc? ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ---------- Ludzie pomóżcie bo rozkładam ręce już nie wiem co robić. Sprawdzałem czujnik wału to pomiędzy 1 i 2 stykiem jest oporność 1100 ohmów, zasilałem też ten zaworek na pompie bezpośrednio z akumulatora i nic ale pewnie problem leży gdzie indziej skoro nie chce odpalić na plaka, wydawało mi się ze z dolotu powietrza tak jakby wydmuchwiało powietrze tam przy przednim pasie właśnie.
machina Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Masz możliwość sprawdzić czy są zapisane błędy?
sebul Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Nie kminie jak mozna doprowadzic do konca paliwa.... rezerwa sie pali, to jazda na stacje,. a nie ... a moze uda sie przejechac....
machina Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Raz miałem taką sytuację i nawet nie wiedziałem bo licznik uległ awarii i oszukiwał, w PDku dobre jest to że odpowietrzenie to minuta roboty bez wychodzenia z auta i silnik zapala, pompka w baku robi robotę A co do kolegi to chyba testuje wytrzymałość pompy o ile w tym przypadku zabrakło paliwa.
Jaceklodz21 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 Podpinałem się vag comem i nie ma żadnych błędów w silniku także lipę mam straszną.I najgorsze jest to że nie wiem co sprawdzać. ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:49 ---------- A może jakiś czujnik jeszcze jest odpowiedzialny za odpalanie? ---------- Post dopisany 01-11-2012 at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany 31-10-2012 at 18:35 ---------- Czy nikt nie jest w stanie mi pomóc, rozrząd sprawdziłem i jest ok wszystko znaki się zgadzają.Dajcie jeszcze jakieś pomysły.Pozdrawiam
DeeJay_Kill Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Jak pompa wtryskowa tłoczy paliwo, to znaczy, że rozrząd się kręci. Psiknij plakiem w kolektor ssący (zdemontuj opaskę na wężu z prawej strony) - jedna osoba kręci, druga psika w tym samym momencie - musi zapalić. Jak paliwo jest i wtryski odpowietrzone, to napisz, czy przy przekręceniu kluczyka mignie króciutko kontrolka świec żarowych (świadczy to o zasilaniu sterownika silnika) - jeżeli nei, to mógł paść przekaźnik. Jak tylko masz kompresję w cylindrach, to na plaku odpali;]
vauxhall95 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Jak nie pali na plaka to sie uszkodził silnik co tu duzo gadac.Nie ma kompresji Psiknij do kolektora jak nie zapali pokrywa zaworow do gory,a potem pewnie glowica.
tomx Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 nie po chamsku tym gownianym plakiem kuzaj tez mercedesa gnebil tym gownem zj**...lem go za to okazalo sie ze przy zmanie filtra paliwa "mechanicy" nie zalozyli nowej podladki miedzianej przez noc paliwo splynelo i rano rozruch na sucho plakiem
Jaceklodz21 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 kontrolka od świec żarowych zapala się i gaśnie po jakimś czasie, a można zrobić jakieś logi podczas kręcenia rozrusznikiem, aby coś można było wywnioskować? Pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 nie po chamsku tym gownianym plakiem kuzaj tez mercedesa gnebil tym gownem zj**...lem go za to okazalo sie ze przy zmanie filtra paliwa "mechanicy" nie zalozyli nowej podladki miedzianej przez noc paliwo splynelo i rano rozruch na sucho plakiem Lepszego testu na sprawnosc silnika nie ma niz plak,jak nie zaskoczy to nie ma co szukac dziury w d*pie.
keepper45 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Ja bym szukał najtańszych awarii: np smok w baku...
grzegorzmen Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Ja bym szukał najtańszych awarii: np smok w baku... W pierwszym poście gość pisał że odpowietrzał wtryski po dolaniu paliwa , to smok nie ma nic do tego. Poza tym smok nie pada z minuty na minutę . Jak nie zapali na Plaku to jak zgadza się na znakach to , można sprawdzić kompresję , albo czapka do góry.
Matys007 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Dziwne, że nie odpala na plaku, ale ja w moim 1.9 tez tak miałem że nawet plak nie pomagał... Wes dobrze naładuj akumulator jesli wszystkie przewody masz odpowietrzone spróbuj może skrócić drogę paliwa do pompy. weś wąż od filtra ktory idzie do silnika i jakas banke z ropą i spróboj. Jesli nie pali to sadze tak jak poprzednicy.
Jaceklodz21 Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 a kompresji bez manometru nie sprawdzę w żaden sposób?dodam że przy kreceniu rozrusznikiem z dolotu wydmuc**je powietrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się