Świetlikx Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ja normalnie uruchomiłem silnik po wymianie filtra. Nie było najmniejszych problemów z zapaleniem.
darecy Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 nic się nie zapowietrza - chyba że włączysz zapłon przy ściągniętych wężykach
daniell-gda Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Ja wstawiłem ori audi filtr numer: 8T0127401A , procedura wymontowałem stary , zamontowałem nowy , odpaliłem auto normalnie przez chwilę niewielką kręcił i zapalił .
Sensei Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Co ile tyś/km wymienia się ten filtr ?
skotmen Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Co ile tyś/km wymienia się ten filtr ?co 60tys ale wiadomo jakie paliwa mamy to lepiej po 30tys
lukas309 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) u mnie auto odpalilo normalnie ale zgasło za chwile i zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych - blad zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej, odpalam drugi raz kontrolka swiec gasnie zapala sie na ułamek sekundy czerwona konewka czujnik cisnienia oleju, za trzecim razem odpalił bez problemu i wszystko dziala Edytowane 14 Marca 2015 przez lukas309
Gibons Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) u mnie auto odpalilo normalnie ale zgasło za chwile i zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych - blad zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej, odpalam drugi raz kontrolka swiec gasnie zapala sie na ułamek sekundy czerwona konewka czujnik cisnienia oleju, za trzecim razem odpalił bez problemu i wszystko dziala Tym sposobem skraca się zywotność wtrysków. Lepiej podpąpować pompe otwierając choćby kilka razy drzwi wtedy pompa się załancza. Nie doszedłem jeszcze do tego jak się to robi VCDSem a przydałoby się Edytowane 19 Marca 2015 przez Gibons
main Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 u mnie auto odpalilo normalnie ale zgasło za chwile i zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych - blad zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej, odpalam drugi raz kontrolka swiec gasnie zapala sie na ułamek sekundy czerwona konewka czujnik cisnienia oleju, za trzecim razem odpalił bez problemu i wszystko dziala Tym sposobem skraca się zywotność wtrysków. Lepiej podpąpować pompe otwierając choćby kilka razy drzwi wtedy pompa się załancza. Nie doszedłem jeszcze do tego jak się to robi VCDSem a przydałoby się dobra podpowiedź. mnie czeka wymiana filtra ale jest już kupiony i czeka
lukas309 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) u mnie auto odpalilo normalnie ale zgasło za chwile i zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych - blad zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej, odpalam drugi raz kontrolka swiec gasnie zapala sie na ułamek sekundy czerwona konewka czujnik cisnienia oleju, za trzecim razem odpalił bez problemu i wszystko dziala Tym sposobem skraca się zywotność wtrysków. Lepiej podpąpować pompe otwierając choćby kilka razy drzwi wtedy pompa się załancza. Nie doszedłem jeszcze do tego jak się to robi VCDSem a przydałoby się a ja juz wiem jak sie odpowietrza uklad vcdsem sam doszedlem i juz testowalem i autko potem odpala normalnie, Damian co do wtryskow jakbym ten filtr wymienial co 2 - 3 miesiace to moze by to skrocilo ich zywotnosc ale jak sie to robi co dwa lata to nie wiem ile by musialo byc tych wymian aby mialo to wplyw na ich zywotnosc, predzej auto by zgnilo nim by przez to wtryski padly zreszta serwis wymienia filtr bez odpowietrzania ukladu vcds-em )))) bylem i pytalem ,predzej paliwo je wykonczy Edytowane 22 Marca 2015 przez lukas309
Gibons Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Łukasz nie chodziło mi tylko o wymianę filtru tylko każdorazowe jakies rozkręcanie np przewdów paliwowych itp np przy czyszczeniu kolektora itd. Jak masz opis to dawaj
RALF76 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) u mnie auto odpalilo normalnie ale zgasło za chwile i zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych - blad zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej, odpalam drugi raz kontrolka swiec gasnie zapala sie na ułamek sekundy czerwona konewka czujnik cisnienia oleju, za trzecim razem odpalił bez problemu i wszystko dziala Tym sposobem skraca się zywotność wtrysków. Lepiej podpąpować pompe otwierając choćby kilka razy drzwi wtedy pompa się załancza. Nie doszedłem jeszcze do tego jak się to robi VCDSem a przydałoby się a ja juz wiem jak sie odpowietrza uklad vcdsem sam doszedlem i juz testowalem i autko potem odpala normalnie, Damian co do wtryskow jakbym ten filtr wymienial co 2 - 3 miesiace to moze by to skrocilo ich zywotnosc ale jak sie to robi co dwa lata to nie wiem ile by musialo byc tych wymian aby mialo to wplyw na ich zywotnosc, predzej auto by zgnilo nim by przez to wtryski padly zreszta serwis wymienia filtr bez odpowietrzania ukladu vcds-em )))) bylem i pytalem ,predzej paliwo je wykonczy Jeżeli serwis wymienia filtr paliwa bez odpowietrzania vcdsem to porażka ... Edytowane 22 Marca 2015 przez RALF76
lukas309 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Łukasz nie chodziło mi tylko o wymianę filtru tylko każdorazowe jakies rozkręcanie np przewdów paliwowych itp np przy czyszczeniu kolektora itd. Jak masz opis to dawaj jutro odpale vcds-a i sprawdze nazewnictwo poszczegolych krokow i wrzuce tutaj u mnie auto odpalilo normalnie ale zgasło za chwile i zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych - blad zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej, odpalam drugi raz kontrolka swiec gasnie zapala sie na ułamek sekundy czerwona konewka czujnik cisnienia oleju, za trzecim razem odpalił bez problemu i wszystko dziala Tym sposobem skraca się zywotność wtrysków. Lepiej podpąpować pompe otwierając choćby kilka razy drzwi wtedy pompa się załancza. Nie doszedłem jeszcze do tego jak się to robi VCDSem a przydałoby się a ja juz wiem jak sie odpowietrza uklad vcdsem sam doszedlem i juz testowalem i autko potem odpala normalnie, Damian co do wtryskow jakbym ten filtr wymienial co 2 - 3 miesiace to moze by to skrocilo ich zywotnosc ale jak sie to robi co dwa lata to nie wiem ile by musialo byc tych wymian aby mialo to wplyw na ich zywotnosc, predzej auto by zgnilo nim by przez to wtryski padly zreszta serwis wymienia filtr bez odpowietrzania ukladu vcds-em )))) bylem i pytalem ,predzej paliwo je wykonczy Jeżeli serwis wymienia filtr paliwa bez odpowietrzania vcdsem to porażka ... nie jest to prazka tylko droga na skroty bo maja w d*pie i tyle taki kraj Edytowane 22 Marca 2015 przez lukas309
RALF76 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Łukasz nie chodziło mi tylko o wymianę filtru tylko każdorazowe jakies rozkręcanie np przewdów paliwowych itp np przy czyszczeniu kolektora itd. Jak masz opis to dawaj jutro odpale vcds-a i sprawdze nazewnictwo poszczegolych krokow i wrzuce tutaj u mnie auto odpalilo normalnie ale zgasło za chwile i zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych - blad zbyt niskie cisnienie na listwie wtryskowej, odpalam drugi raz kontrolka swiec gasnie zapala sie na ułamek sekundy czerwona konewka czujnik cisnienia oleju, za trzecim razem odpalił bez problemu i wszystko dziala Tym sposobem skraca się zywotność wtrysków. Lepiej podpąpować pompe otwierając choćby kilka razy drzwi wtedy pompa się załancza. Nie doszedłem jeszcze do tego jak się to robi VCDSem a przydałoby się a ja juz wiem jak sie odpowietrza uklad vcdsem sam doszedlem i juz testowalem i autko potem odpala normalnie, Damian co do wtryskow jakbym ten filtr wymienial co 2 - 3 miesiace to moze by to skrocilo ich zywotnosc ale jak sie to robi co dwa lata to nie wiem ile by musialo byc tych wymian aby mialo to wplyw na ich zywotnosc, predzej auto by zgnilo nim by przez to wtryski padly zreszta serwis wymienia filtr bez odpowietrzania ukladu vcds-em )))) bylem i pytalem ,predzej paliwo je wykonczy Jeżeli serwis wymienia filtr paliwa bez odpowietrzania vcdsem to porażka ... nie jest to prazka tylko droga na skroty bo maja w d*pie i tyle taki kraj w takim razie taki serwis mam ja w du.. już lepiej wymienić samemu zalewając go paliwem nawet nie posiadając vcds
lukas309 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) zalanie paliwem filtra nie eliminuje problemu powietrza w ukladzie, reakcja auta jest taka sama Edytowane 22 Marca 2015 przez lukas309
RALF76 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) zalanie paliwem filtra nie eliminuje problemu powietrza w ukladzie, reakcja auta jest taka sama na pewno będzie mniej powietrza w układzie przy zalanym filtrze niż gdyby go nie zalewać wcale. W ASO powiedzieli że w jednych zalewają paliwem filtr a w innych nie, trochę gość był zaskoczony pytaniem jak to robią i czy odpowietrzają- więc chyba jak piszecie wyżej mają to gdzieś... Edytowane 25 Marca 2015 przez RALF76
lukas309 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 uwierz mi ze nie zalewaja nawet poniewaz jest to niewygodne przy tym ukladzie gdzie filtr jest w podwoziu poniewaz zanim go zalozysz 3/4 paliwa sie wyleje ......
simon__75 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 To jak z tym odpowietrzaniem układu i całą procedurą ?
lukas309 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 vcds-em uruchamiasz pompe paliwa ta w baku i posrednia i autko odpala normalnie
simon__75 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Wrzuć jakąś instrukcję co i jak Posrednio o to wlasnie "pytałem" ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się