dziako Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Więc zamówiłem coś takiego w aluminiowej obudowie z wbudowanym automatem.DRL 5 ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNE-J 2x4 LED OKRĄGŁE (3177499606) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Jest tam tylko + i - do podłączenia. + mam podpiąć gdzieś przy lampie do kabla, który ma prąd przed przekręceniem kluczyka?? Gdzie to zamontujesz? w miejsce halogenów
kqba Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 No chcę w miejsce halogenów. Wczoraj dzwonię do gościa i pytam czy tam nie powinno być dwóch + bo na aukcji pisało że mają wbudowany automat a ten: "no niestety dostawca przywiózł nam tylko takie i nie zdążyliśmy zmienić opisu aukcji". K....A ręce opadają! Teraz się zastanawiam, czy je odesłać, czy tylko dokupić przekaźnik. Co byście radzili?
GreGoriO Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 jak się znasz na elektryce, możesz zostawić. o wiele lepiej się montuje jeśli masz sterowanie w lampkach. jak masz możliwość wymiany to oddawaj
dziako Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zadzwoń do gościa i niech daje rabat albo zwrot na koszt sprzedającego oczywiście (towar niezgodny z opisem) w ostateczności wystaw "negatyw" i odpowiedni komentarz dla potomnych
kqba Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Podłączenie DRL z przekaźnikiem. Czy obydwa poniższe sposoby podłączenia są poprawne? Czy różnica będzie taka że przy pierwszym DRL włączy się po przekręceniu kluczyka, a w drugim po odpaleniu silnika? I sposób: 87a- zasilanie led + 30- po kluczyku + (w kostce koło lampy jest taki + ?) 85- masa - 86- ze świateł pozycyjnych + II sposób: 87a – zasilanie LED +. 30 - do zacisku + alternatora (czy to kabel B+ ?); 85 - masa; 86 - z pozycyjnych + Schemat: Przekaźnik:
kristof2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 witajcie, jakie w koncu wybrac te drl'y ?czy wszystkie maja te same srednicy i pasuja p&p w naszych a4 b6 w mierjsce na halogeny ??? ktore polecacie z allegro ?? [dajcie linki] pozdrawiam.
miki Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 witajcie, jakie w koncu wybrac te drl'y ?czy wszystkie maja te same srednicy i pasuja p&p w naszych a4 b6 w mierjsce na halogeny ??? ktore polecacie z allegro ?? [dajcie linki] pozdrawiam. Trzeba rezać Wszystko masz na pierwszej stronie. Trzeba dopasować, bo ori halogeny są ściete Tapnięte z SGS III
laguna Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 niekoniecznie na pierwszej, zobacz jak zrobił kris-krzysztof w obudowy halogenów wbudował DLR i kup najlepiej te, które on zamontował - sprawdzone!
kqba Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Nie bawiłem się już w odsyłanie, bo sprzedawca dosłał mi przekaźnik, ale i tak ledy są niezgodne z opisem w aukcji - szczegóły poniżej. Wszystko dzisiaj poskładałem. Nie obyło się bez problemów. Śruby jednego halogenu tak się zapiekły że złamał się torx w środku. Musiałem rozwiercać wiertarką. Samo rozebranie halogenów to pikuś. Wystarczy odkręcić tylko jedną małą śrubkę, która trzyma cięgno do regulacji wysokości, podważyć trochę plastiki i środek cały pięknie wychodzi. Tak wyglądają szkła (to z prawej) po 260 tys. km. Po lewej po wypolerowaniu. Nie zrobiłem tego na czyste szkło, ale efekt i tak dobry. Użyłem papierów wodnych kolejno: 120/ 220/ 800/ 2000/ 2500/ pasta Tempo i filc. I teraz kolejny ZoNk! Przymierzam się do montażu, ale coś za luźno wchodzą te LEDy w obudowę halo. Mierzę suwmiarką średnicę i wychodzi 61mm. WTF? W aukcji pisało 70mm. Zastosowałem następujący patent. Owinąłem/pogrubiłem lampę szkotem, nałożyłem ori uszczelkę z wyjętych środków halogenów, wszystko ładnie wcisnąłem na ciasno i wyregulowałem a na koniec dokręciłem po bokach śrubki. Z podłączeniem nie było większych problemów, chociaż chciałem podłączyć to tak, żeby zapalały się dopiero po odpaleniu silnika, ale nie miałem na to pomysłu. Wpiąłem się do kostki lampy do pozycyjnego (kabel z numerem 7 szaro-czarny), a w złączu, które biegnie za lampą znalazłem + po stacyjce (kabel szaro-czerwony). Nie mogłem znaleźć nigdzie blisko punktu masy, więc podłączyłem się za ucho do punktu na środku przegrody grodziowej. Do wpinania się w kable użyłem takich szybkozłączek: Musze jeszcze pomyśleć nad wyłącznikiem ze środka oraz nad tym załączaniem po odpaleniu. Efekt końcowy:
laguna Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 tylko dlaczego tak głęboko? Krzychu, po długim weekendzie - lakieruję zderzak, wtedy polookam, może wywalę tą główną uszczelkę, albo kupię te od Twojego kolegi , a Hella pójdzie od razu do reklamacji Warto byłoby dowiedzieć się co teraz jako dzienne montuje Volvo do wielu aut osobowych - właśnie okrągłe 4 led. To samo robi Scania w ciężarówkach - świecą rewelacyjnie!!!!
kqba Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 tylko dlaczego tak głęboko? Nie da się już bardziej wcisnąć, bo świeciły by na boki. Jeżeli mają świecić na wprost, to jest to max. Generalnie jestem zadowolony. LEDy świecą bardzo mocno (podobno 800Lm). Po chwili patrzenia na nie z bliska jest się totalnie oślepionym. Myślę że to bardzo dobra alternatywa dla xenonu w halogenach. Zastanawiam się jeszcze czy nie zainwestować w automat z allegro, który zapala je dopiero po odpaleniu silnika.
laguna Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 a po co ci taki automat, podłącz się pod alternator
jihaad Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 niekoniecznie na pierwszej, zobacz jak zrobił kris-krzysztofw obudowy halogenów wbudował DLR i kup najlepiej te, które on zamontował - sprawdzone! Przejrzałem cały wątek i nie mam pewności, które on zamontował. Chodzi o NSSC, które zakładał do golfa zdaje sie, czy jeszcze coś innego kupił do audi? A może cos zaupełnie innego macie sprawdzone?
done Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Cześć. Podejrzewam, że montując dzienne w halogeny można wykorzystać również i przewody od halogenów i tu mam pytanie czy w przypadku standardowego włącznika świateł w 2003 roku jest jakiś przekaźnik załączający halogeny bo ciężko w to uwierzyć, że 2 przewody (biało/niebieski) o średnicy 0.5mm zasilają palniki po 55W każdy. Przedzwoniłem instalację i w słupku A w czarnej kostce jest redukcja z 1mm biało/niebieski i zielono/niebieski na 2 x 0,5mm (biało/niebieki). Przy włączniku z funkcją auto przewody wchodzą do sterownika. Pozdrawiam
GreGoriO Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Na pierwszej stronie tego wątku... http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh-138327/ masz rozpiskę przewodów. Może ci ciężko uwierzyć ale matematyka/fizyka, którą stosowali inżynierowie z Ingolstadt jest taka sama i w Polsce. Jeśli choć trochę znasz się na elektryce to wyliczysz ze wzoru jaki powinien być przekrój dla danego prądu.... Ogólnie przyjmuje się 9A na każdy milimetr2(kwadrat) przewodu. 55W w instalacji samochodowej to 4,5A obciązenia, więc jak widzisz...mieści się w tolerancji... A tym bardziej zasilisz LEDy których moc całkowita wynosi ok 11W czyli 0.9A. Inna sprawa, jak sobie poradzisz z ( p)odłączeniem świateł przeciwmgielnych.
done Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Czyli halogeny załączane są bezpośrednio stykami włącznika (standardowego). Halogeny przednie można odłączyć przez wyjęcie pinu 8 (2 x przewód biało/niebieski) z włącznika świateł.
laguna Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 No w końcu Hella przestałą parować - wywaliłem uszczelkę i zamiast niej wstawiłem 3 kawałki taśmy dwustronnej, żeby lampa nie drgała w obudowie. Czyli powstały szpary przez co jest dodatkowa wentylacja. Jeździłem po wodzie, myłem kilka razy - nic się nie dzieje - uffffffffffffff. Czy to koniec ? zobaczymy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się