Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dzienne okrągłe 4 LED w halogeny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolega ma w B5 i wygląda to całkiem fajnie, zwłaszcza na sporej glebie

na sporej glebie????? Boże

Przypominam, nie chodzi o to - czy to fajnie wygląda, a o szczegóły

SD-2 - nie myślałem, bo moim zdaniem wygląda to słabo

a co do umiejscowienia kratek - miejsce, gdzie jest umieszczony halogen jest skierowane do przodu i w poziomie - zdejmowałeś kiedyś halogen???? :)

moim zdaniem wygląda lepiej niż led w halogenie :whistling: ,którego de facto nie ma (!!!!!)...ale to tylko moje zdanie :wink: ,

a z tego co widzę w dalszej części wątku to trochę zabawy jest by to na cacy było....czekam na efekt

powodzenia :hi:

Opublikowano

każdy ma swoje zdanie, jak widzę żółć w reflektorach ... :)

Krzychu - jaki dałeś rezystor we wtyczki halogenów, żeby Can'a oszukać?

Nie wiem czy warto kupować aż 50W jak opisywali w Passacie, bo tam chłop używał dziennych tez jako przeciwmgielne.

Opublikowano

Nie dawałęm rezystora bo nie podpinałem pod wtyczki z halogenów tylko zrobiłem nową instalacje wiec nie potrzeba rezystora. Koło lampy od kierowcy jest kostka "12 pin" + po stacyjce, masa to wiadomo z jakiegoś puknktu karoseri , + po przekreceniu przełącznika w kabinie ( nie pamietam który pin w lampie -od postojówki np) tylko musisz zastosowac przekaźnik

Opublikowano

to wszystko jasne,

nie będzie podpinane pod wtyczki halogenów, ale CAN sprawdza żarówki i jak halogeny będą odpięte - będzie wywalał błąd żarówki, chyba, że nie masz tej funkcji u siebie

Opublikowano

To nie miałem tej funkcji u siebie. Vagiem nie da się wyłączyć halogenów?

Opublikowano

a tego to nie wiem, a obecnie zabrakło mi lapka z XP i nie mam na czym VAGa obsługiwać, bo na 7 nie chce latać

Opublikowano

Jak wychodziły wersje bez halogenów, to pewnie da się tak kodowanie ustawić :decayed:

Opublikowano

dzisiaj mi zamontowali, kurde masakra

Po pierwszych 2 min świecenia - zaparowały przeraźliwie.

Specjalnie ich nie otwieraliśmy, żeby przypadkiem czegoś źle nie złożyć.

Potem po godzinie parkowania, zaparowanie zeszło, gdy znowu jechałem już miałem włączone mijania, a dzienne wtedy chodziły na 20% - wtedy nie zaparowały.

Nie wiem o co camman - kurde wydałem kupę kasy, żeby nie kupić chłamu, a to takie coś

Dodatkowo jeszcze mają różne barwy - ja to widzę - to jeszcze załatwię bo wymienię w serwisie "dupki"

Jak na razie jestem zawiedziony na lampy z wtyczkami pinami gumkami wydałem ok 440, rezystory 30zł i 200zł montaż - bo nie chciało mi się w taką pogodę działać.

Krzychu - trzeba zwalczyć to parowanie, bo wyglądają rewelacyjnie.

Może ktoś ma doświadczenia?

Opublikowano

bawiłem się ostatnio vagiem i w kodowaniu...nie pamiętam czy cyfra 3 czy 8 wyłączała halogeny...

sęk w tym że nie było również tylnego

Opublikowano

jasne, dzięki - to już teraz można olać - wstawiłem rezystory 50W 10 OHm z radiatorami.

Teraz walka z parowaniem - ja mnie wkurza takie coś - zrozumiałbym jakbym kupił jakiś no-name :dziura:

Krzychu, może otwór, ale w kratce , tam gdzie jest odpowietrznik, żeby na niego "wiało", trzeba podejrzeć jak ma Skoda Roomser

Opublikowano
dzisiaj mi zamontowali, kurde masakra

Wrzuć jakieś fotki :decayed: Dzięki...

Opublikowano

Witam.

Wstyd wrzucać fotki zaparowanego badziewia :)

Co zauważyłem, po wyłączeniu zaparowanie znika po ok 10min - o co chodzi?????

W przyszłym tygodniu będę zamieniał, żeby chociaż miały ten sam kolor, wtedy może zacznę uszczelniać.

Krzysiek czy uszczelniałeś dodatkowo w miejscu łączenia szybki z czarnym plastikiem?

Żeby nie uwalić silikonem wszystkiego , spróbuję taśmą żelową

No masakra, żeby coś takiego prezentowała Hella - będę pisał do Hella Polska - bo nie mogę uwierzyć

A te za 170zł z Allegro pewnie nie parują :facepalm:

Opublikowano

Laguna widzisz to już z Toba 3 komlet który paruje. Wiesz nie myłem teraz auta ale powiem Ci że nie paruja mi. Wiesz ja już miałem dosyć parowania i wywierciłem otworki z góry -dółu i narazie (tak jak wcześniej pisałem nie myłem auta) odpukac nie parują. Łączenie na moje obserwacje jest tak szczelne że nie ma prawa tam dostac sie woda. Druga sprawa (dla pewności) obleciałęm łączenie silikonem czarnym nie pomogło. Tyle z moich obserwacji. Jutro może bedzie mycie to napisze czy parują.

PS. Tak te za 170 nie parują :)

Opublikowano

Coś mnie trafi jak czytam, że te za 170 nie parują :)

Teraz te 2 łączenia: Ty na razie uszczelniłeś między czarnym plastikiem, a samą lampą, czyli prawie przy dupce, a czy też robiłeś to przy samej szybce?

Wiem, że wygląda to na szczelne, ale sam widzisz co się dzieje :)

Wspólnymi siłami może dojdziemy.

Ale kurde jak już teraz nie parują to duży sukces, niecierpliwie czekam na kolejne wieści, ja też dam znać jak coś wymodzę, bo tak na pewno jeździć nie będę - nie zniosę tego :)

Opublikowano

Wszystkie łaczenia objechałem. Tylko nie kleiłem szkła(klosza tego przezroczystego) z ta czarną ramka:) Ale to nie pomogło. Nawet pomyślałem że przez kostke dostaje sie woda to tam smaru nawaliłem i dalej kicha.

Opublikowano

Trzeba spróbować jeszcze samo szkło - no już wszelkie sposoby dostawania się wilgoci

Opublikowano

tak czytam i się zastanawiam ,czy aby na pewno lampy mają być tak hermetycznie zamknięte/szczelne....

przecież cyrkulacja powietrza musi tam jakaś być....różnica ciepłego i zimnego będzie powodować problemy , z którymi się borykacie

Opublikowano

Artur, ja też się zastanawiam, ale cholera coś trzeba spróbować zrobić :kwasny:

Lampy świecą wyśmienicie i wyglądają też, jak nie są zaparowane :facepalm:

Sprawa jest dość dziwna, bo dopóki nie zostaną włączone na pełną moc - nie parują!

Tak jak wcześniej pisałem, po włączeniu na power 20% - też nie parują.

Parowanie zaczyna się prawie momentalnie po uruchomieniu na pełnej mocy - czyli jak rozumuję - wtedy bardziej się nagrzewają i jest zbyt słaba wentylacja - ale czy dobrze myślę, może wcześniej gdzieś wciągają tą wilgoć?

Choć z drugiej strony, zaparowanie schodzi po ok 20-30 min po ich całkowitym wyłączeniu.

Kurde!

Może ma ktoś pomysły podparte praktyką?

Krzysiek, maże po bokach walnąć 2 otwory, ale takie 10mm i dookoła otworu dajemy dwustronną taśmę, ale żeby sam otwór był pusty i wtedy na to nakładamy jakiś materiał przepuszczający powietrze, a przez który tak łatwo nie dostanie się woda - taki jak są np. szmaciane taśmy izolacyjne - te bez kleju ????

Cholera, ja nie mam warunków na przeprowadzanie takich prób - w małym garażu mam motocykle, a samochód pod wiatą - i trochę zimno :(

Opublikowano

Jarek wiesz ja wywierciłem otwory góra dół. I tam nie ma prawa dostac sie woda. Wiesz z tym materiałem czy to ma sens? Najwyżej zrobić taki pierścień a w środku dziura. Np klej na gorąco i uformować taki okrąg. Ogarne ten temat na tyg nie myłęm dziś auta to Ci nie powiem otwory wierciłem w 2 innych punktach tak żeby sprawdzic czy to ma jakiś znaczenie.

Opublikowano

Wiesz, dlatego pomyślałem, że materiał, po nie powinna wlecieć przez niego woda, jak będzie po bokach - tak na godzinie 8 i 16 lub 7 i 17 ( a jak nie wejdą po 2 stronach to chociaż po jednej, ale większa - rozumiesz?

Nie za bardzo czaję pomysł z "pierścieniem".

Fajnie jak masz gdzie wprowadzać te zmiany, ja marzę o normalnym garażu :(

Ze swojej strony gwarantuję pomysły i napiszę w naszym imieniu do Hella Polska!

Bo naprawdę, zamontowane wyglądają tak zacnie, że warto o to powalczyć, zresztą sam wiesz jak porównasz do tych z allegro i kombinowaniem z tulejami, a tak w naszych szybka pięknie się zgrywa z kratkami :banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...