turdzi Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Podepnę się pod kolegę Woofer-a z jakim ET felga będzie pasować do opony 225/45/R18 ? Dodatkowo samochód obniżony sprężynami Eibach Sportkit o 35mm względem zawiasu standardowego 1BA Spokojnie wejdzir ja mam 225/40/19 na feldze 8.5 cala i nie ma strasznego naciagu.duzo zalezy od rodzaju opony.
topskun Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Podepnę się pod kolegę Woofer-a z jakim ET felga będzie pasować do opony 225/45/R18 ? Dodatkowo samochód obniżony sprężynami Eibach Sportkit o 35mm względem zawiasu standardowego 1BA Spokojnie wejdzir ja mam 225/40/19 na feldze 8.5 cala i nie ma strasznego naciagu.duzo zalezy od rodzaju opony. turdzi opony będą albo vredestein sessanta albo nokian zg2, a felgi rotory albo ich replika w rozmiarze 18" Co z tym ET? Znalazłem fele z offsetem 35,38,45 który wybór będzie najlepszy czyt. najładniej wyglądał w B8?
Carlos* Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Podepnę się pod kolegę Woofer-a z jakim ET felga będzie pasować do opony 225/45/R18 ? Dodatkowo samochód obniżony sprężynami Eibach Sportkit o 35mm względem zawiasu standardowego 1BA Spokojnie wejdzir ja mam 225/40/19 na feldze 8.5 cala i nie ma strasznego naciagu.duzo zalezy od rodzaju opony. Turdzi nie szkoda Ci felg przy takim rozmiarze opony , przecież tam już chyba nic nie chroni rantów felgi. W audi i Evo mam felgi 8.5" i nie wyobrażam sobie innej opony niż 245, naprawdę nie wiem po co na siłę kombinować...
kadafi Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Tosz to balony ja mialem na 18" 8,5j 225/40/18 i byl leciutki naciag jak by na.... teraz mam 235/35/19 i jest balon w ho.... na 8.5j to 215-205 juz jakos wyglada wiem ze juz nigdy nie popelnie takiego baloniastego bledu przy zakupie opon Mslin sorki za ot
turdzi Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255.
PatrykB Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255. zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami graty zakupu i bezawaryjności
rslj Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255. A to trzeba mieć 100 koni więcej, żeby opona była szersza o 3 cm?
Carlos* Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255. zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami graty zakupu i bezawaryjności Wiesz nie po to kupuje się fajne felgi ,żeby później patrzyć gdzie i jak się podjeżdża, jak ktoś żałuję 0.5 litra paliwa na 100 km to jego sprawa , dziwię się tylko ludziom , bo naprawdę B8 przy 245, prowadzi się bardzo dobrze i nie ma problemu w koleinach jakby się mogło wydawać , a dla mnie bardziej liczy się ochrona felgi niż ekonomia
Tony Stark Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Dla niektorych liczy sie tez wyglad, moim zdaniem baloniata opona wyglada zle na feldze, dlatego zawsze staram sie miec przynajmniej minimalny naciag, teraz jeszcze na 9J i mam 225/35/19 i nie wyobrazam sobie zebym mogl zalozyc szersza lub wyzsza opona bo wygladalaby dla mnie masakrycznie opcje 9,5J i opony 225/40/18 tez juz przerabialem ale wtedy naprawde trzeba uwazac na ranty Na 19 w takim setupie jezdze juz ponad dwa lata i przyzwyczailem sie do tego ze musze uwazac, felgi nie sa zniszczone czy cos W nowym aucie mam 225/40/18 na bodajrze8 albo 8,5 calowej feldze i wyglada to dla mnie koszmarnie No ale ja mam chorobe psychiczna zwana tuningiem i moze stad moja skrzywione podejscie do tematu
milart Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 245/40R18 jest jak najbardziej odpowiedni do B8. Dobrze się prowadzi i odpowiednio wygląda a co ważniejsze felga jest bezpieczna. Fura fajna, bezawaryjności.
Tomasz Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 245/40R18 jest jak najbardziej odpowiedni do B8. Dobrze się prowadzi i odpowiednio wygląda a co ważniejsze felga jest bezpieczna. Fura fajna, bezawaryjności. ale bierzcie z Carlosem też pod uwagę że macie 3.0 a nie 2.0, Wy może nie odczuwacie różnicy, ale jak ktoś ma 100 koników mniej to:wink:
PatrykB Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255. zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami graty zakupu i bezawaryjności Wiesz nie po to kupuje się fajne felgi ,żeby później patrzyć gdzie i jak się podjeżdża, jak ktoś żałuję 0.5 litra paliwa na 100 km to jego sprawa , dziwię się tylko ludziom , bo naprawdę B8 przy 245, prowadzi się bardzo dobrze i nie ma problemu w koleinach jakby się mogło wydawać , a dla mnie bardziej liczy się ochrona felgi niż ekonomia Zgadzam się z Tobą jak najbardziej, ja kupiłem z takimi kołami i nie zmieniałem jeszcze opon, przy nowych zastanowię się, czy nie lepiej założyć 245...jednak nie ma co rozpaczać nad 225 na 8,5J, bo też się da na tym jeździć i to całkiem bezpiecznie, jeśli chodzi o felgę, z resztą widać na zdjęciu, że naciągu to tam praktycznie nie ma. Przy 9J lub więcej osobiście nie założyłbym 225, ale rozumiem tych, którzy zakładają
ciasnyWiesiek Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 juz starczy tego off topa lepiej podpowiedzcie jakie sprezyny zapodac bo na 1be troche wysoko moze ktos ma forki a4b8 sedana na eibach pro kicie, -35mm/-30mm????
kadafi Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 ty nie kombinuj nic ze springami tylko gwint zakladaj po hooj sie bawicw pol srodki
Pawlo 2004 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Będziesz tym latał po PL?? to teraz mozna rejestrowac auta z kierą po prawej?? Czy bedziesz robił przekładkę?
ciasnyWiesiek Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 no jak ja w IRL jestem hehehhehehe ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ---------- ty nie kombinuj nic ze springami tylko gwint zakladaj po hooj sie bawicw pol srodki koszt gwintu juz nie taki jak w b6 teraz 800jurkow trzeba wylozyc :-( a z kasa krucho jak narazie
Pawlo 2004 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 tego to nie wiedziałem bo wcześniej nie miałeś w profilu wpisane IRL A co to u was nie ma A4 w IRL, ze do UK przyjechałeś kupić??
kadafi Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 W angli lepsze sztuki za lepsze siano mozna wyrwac sam tak robilem ze swoja b6 Malin 800 tez odlozysz w to auto to juz tylko felga i gleba wuec nie ma wielkuch wydatkow
Timac Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Czyli na to wychodzi ze mieszkasz w irl. Polnocnej iPhone using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się