Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem zeby okreslic dokladnie co boli moje autko

po skanowaniu pokazuje mi taki blad

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004

Software Coding: 0011701

Work Shop Code: WSC 63351

1 Fault Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Opublikowano

wiki mówi tak:

[h=2]16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached[/h] [h=4]Possible Symptoms[/h]

  • Reduced Power Output
  • Limp Mode

[h=4]Possible Causes[/h]

  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
  • Charger Pressure Control defective
  • Turbocharger faulty
  • Diverter Valve faulty

[h=4]Possible Solutions[/h]

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
  • Check Turbocharger
  • Check Diverter Valve

[h=4]Special Notes[/h]

  • When found in 2.0l TFSI:
    • Check Boost Pressure Control Valve (N249), for cracked rubber diaphragm. A new/optimized Valve is available under Part # 06H-145-710-D (or newer).
      • RoW vehicles see: TPI 2016331 for details.
      • NAR vehicles see: TSB 01-07-70 or 2013392 for details.

      [*] When stored in conjunction with misfire codes and/or fuel trim faults see the notes associated with the following faults regarding PCV failure: Crankcase Breather Valve

    [*] If the Turbocharger is faulty due to mechanical / internal problems or the exhaust system is restricted (typically the Catalyst) this fault may be the end result.

    [*] When found in VW Golf/Jetta (1K): 2.0l CR-TDI (CBEA/CJAA):

    • Verify the mechanical part of the Exhaust Valve Control Module (J883) is not siezed or binding

nie wiem czy znasz ta strone czy nie ale przynajmniej spróbowałem :hi:

Opublikowano

turbina nie osiąga zadanego cisnienia doładowania

problem z doładowaniem, za niskie

dziura, WG, DV, N75, odma,

Opublikowano

@amaradaar a po polskiemu nie masz ??

@devastation

moze mi wyjasnisz podane przez Ciebie terminy i gdzie ich szukac ??

obrazki by wiele pomogly :)

Pozdrawiam

Opublikowano

a wujek Google nie działa ?

zadzwon do mnie jutro to powiem Ci co i jak

nr ponizej

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne 2,115,118

Też miałem ten błąd, wszystko sprawdzane szczelne, DV wymieniony

Dopiero jak przeczyściłem zawór N75 pomogło i nie ma błędów

Opublikowano

a logi dynamiczne to jak sie robi dla mojego silniczka 1.8T ?

znalazlem info ze 3 bieg i zakres od 1500-6000 obrotow - dobrze mysle ?

Opublikowano
a logi dynamiczne to jak sie robi dla mojego silniczka 1.8T ?

znalazlem info ze 3 bieg i zakres od 1500-6000 obrotow - dobrze mysle ?

Tak, pedał w podłogę na 3 biegu

Opublikowano

przecież gdybym miał to specjalnie na złość nie wstawiałbym po angielsku :P

trza by chyba uzyć translatora :P

:kox::hi:

Opublikowano

hiehie probowalem to przetlumaczyc i wychodzi cos na kształt "Kali kochać, Kali skrócic" :)

dzieki za dobre checi:)

Opublikowano
ok, zrobie :)

oto logi

Log (6 - 002,115,118)

Auto po programie i dośc ostrym

Ile masz przebiegu.

Turbina późno wstaje może jakaś nieszczelnośc

ciśnienie zadane osiągnięte dopiero przy 3600obr u mnie około 2700 ale pewnie katalizator trzyma

dobrze ci się zbiera od dołu? pewnie trochę muł

od 5000obr wtryski zapętlają

zrób logi kanału 20 pewnie bedzie cofać zapłony

masz LPG? logi na PB?

Porównuje ze swoimi logami auto też mam po programie

Opublikowano

przebieg 180k tyle licznik pokazuje

jezdze na benzynce

poprzedni wlascicle twierdzi ze autko po programie, ale nie ma na to papieru

Jakie lekarstwo na to ?

Opublikowano

pierwsze sprawdź szczelność sprężarką, jak szczelne to pewnie kat tłumi.jak nie chcesz kata wycinać to trzeba zmienić program bo dość ostry.

Zamulone auto niskich obrotach?

Co z tego że jest 185 koni jak mulasty od dołu do 3500obr tak wygląda

Opublikowano

na niskich obrotach idzie jak niemiecki czolg,

takie autko kupilem ja nie czuje roznicy miedzy 160 a 185 kucy

jak sprawdzic szczelnosc sprezarka ? i do jakiego cisnienia dobic ?

Opublikowano
na niskich obrotach idzie jak niemiecki czolg,

takie autko kupilem ja nie czuje roznicy miedzy 160 a 185 kucy

jak sprawdzic szczelnosc sprezarka ? i do jakiego cisnienia dobic ?

Ciśnienie 1,5bara wystarczy

Opublikowano

w tym 1 filmiku podajemy cisnienie na wlocie turbiny po stronie powietrza ?

co do wyciecia katalizatora, czy jak wytne to nie bedzie bledow na lamdzie ?

Opublikowano

Kata zostaw w spokoju. sprawdź zawór odcinający DV, szczelność układu. Jeśli nie pomoże to podmień zawór N75.

Opublikowano

jak sprawdzic poprawnosc zaworu DV?

Opublikowano

trzeba go wymontowac i zapodac ciśnienie

i podciśnienie :wink:

przez N75 trzeba zapodac ciśnieni i sprawdzic czy szczelny

żeby wyeliminowac uszkodzenie klapy WG wystarczy zdjąc węzyk od aktuatora, zaslepic go i sie przejechac

jak auto dostało "kopa" turbo jest oki

ale ostrożnie aby nie przesadzic bo mozna je uszkodzic

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ----------

jak sprawdzic szczelnosc sprezarka ? i do jakiego cisnienia dobic ?

0.75 bara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...