hghormone Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam posiadam B6 2003r ,skrzynia tip-tronik, przebieg 150000. Gdy ruszam z miejsca to czuje szarpania, dopiero jak auto wejdzie na wyzsze biegi to jest w miare normalnie. Ale jest tez taki problem, ze gdy jade np.80km/h i chce utrzymywac taka stala predkosc to mimo wszystko co pare sekund obroty potrafia mi podskakiwac o ok 200, nawet jak ustawie sobie tempomat to i tak falowania wystepuja. Dopiero przy wyzszych predkosciach ponad 100km/h wszystko dziala poprawnie. Czy to moze wskazywac na uszkodzona skrzynie ?
gregor100 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Chyba masz kolego skrzynie multitronic skoro naped na przod to raczej na bank multitronic.
hghormone Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Ale z wydruku z ASO wychodzi na to ze mam Tiptronic. Moze ktorys z kolegow podpowiedziec jak to sprawdzic ?
wgabor Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Chyba masz multitronic ,mialem dokladnie te same objawy pomogla wymiana oleju w skrzyni
hghormone Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Oznaczenie mojej skrzyni to GJA, moze ktos pomoc rozszyfrowac ? ---------- Post dopisany at 07:56 ---------- Poprzedni post napisany at 07:41 ---------- Dzwoilem do ASO, rzeczywiscie koledzy macie jak najbardziej racje moja skrzynia to multi tronic. Musze sprobowac wymiany oleju moze to pomoze.Znacie moze jakies osoby z poznania ktore potrafia sie tym zajac jak najlepiej ?
gregor100 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 watpie aby wymiana oleju pomogla ja mialem wrecz identyczne objawy, bez naprawy sie nie obeszlo. Kolego poczytaj http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/all-b6-and-b7-multitronic-encyklopedia-80905/ http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/all-b6-b7-diagnostyka-skrzyni-multitronic-126187/ takich problemow jak Twoj znajdziesz na peczki, i w wiekszosci przypadkow skrzynia szla na operacje P.S. jestes z Poznania wiec sie nie martw do Wrzesni masz blisko, najlepiej z kontaktowac sie z Bartkiem.
hghormone Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Dzieki za informacje, skontaktuje sie z Bartkiem. Moze mi tylko jeszcze ktos powiedzec dlaczego weddlug ks.serw. u mnie oznaczenie skrzyni jest "0G7" co wedlug serwisu wskazuje na tiptronic, mimo ze u mnie jest multitronic , ale w ks.serw pisze tez oznaczenie skrzyni "GJA" czy w serwisie nie ma oznaczenia multitronic ? Jak dzwonilem do serwisu i podalem im VIN to powiedzieli ze napewno mam multitronic.
gregor100 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Moze ksiazka nie jest od tego auta ....?
wgabor Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Wymien najpierw olej, to że warsztaty kasują odrazu za naprawe jest normalne w tym kraju:thumbdown:
hghormone Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Log z VCDSa: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 155 C HW: 01J 927 156 HH Component and/or Version: V30 01J 1.9l PD RdW 3120 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: 254AF3CAD3BB1034 1 Fault Found 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal P1793 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1472 /min RPM: 1408 /min RPM: 290 /min (no units): 6.0 Torque: 100.0 Nm Temperature: 36.0°C T.B. Angle: 25.6° Bin. Bits: 1010 0 0 ========================================================= Może to wina sterownika ?
aras837 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 W Tym wypadku wizyta u Bartka powinna wszystko załatwić. I raczej to nie będzie tylko wymiana oleju. Miałem takie same objawy i niestety sprzęgło do naprawy i troszkę innych. Trzymam kciuki oby tylko to:) ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ---------- Sterownik do regeneracji. Nie ma tragedii. Tylko naprawiaj u Bartka
hghormone Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Sterownik do naprawy, ale podobno nie to jest przyczyną szarpań.
aras837 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Pierw trzeba usunąć awarie sterownika, a za szarpania odpowiada łańcuch i tarczki w sprzęgle.
gregor100 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 za szarpanie moze rownie dobrze odpowiadac uszkodzony sterownik. Szarpie tylko na rozgrzanym czy na zimnym tez?
fornas Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ja mam podobny problem. Przy ruszaniu czasami lekko poszarpuje ale większym kłopotem są skoki obrotów. Dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku gdy staram się jechać z lekko wciśniętym gazem, poszarpywanie jest odczuwalne tylko w zakresie 1600-2000 obr i skoki obrotów są o około 150. Prędkość nie ma tu znaczenia gdy przerzucę na tiptronic jadąc tą samą prędkościa ale utrzymując obroty na poziomie 2000 lub wyżej efekt ten nie występuje. Wymiana oleju w skrzyni nic nie zmieniła.
hghormone Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Na zimnym nie szarpie, ale jak tylkp trochę się rozgrzeje to już zaczyna szarpać i tak jak pisze kolega wyzej na lekko wcisnietym gazie występują skoki obrotów.
aras837 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Na zimnym nie szarpie, ale jak tylkp trochę się rozgrzeje to już zaczyna szarpać i tak jak pisze kolega wyzej na lekko wcisnietym gazie występują skoki obrotów. Miałem tak samo i niestety jak pisałem wyżej łancuch i sprzęgło
Fr0styyy. Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 01J ŁAŃCUCH 2005-UP NOWY Midparts- Automatyczne skrzynie biegów 01J Komplet przekładek i tarcz ciernych Audi Midparts- Automatyczne skrzynie biegów
hghormone Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 Dziwi mnie fakt że niektórzy piszą że przy takich samych objawach wystarczyła wymiana oleju.więc może u mnie wystarczy naprawic sterownik i wymienić olej i też będzie dobrze.wiadomo że mechanicy chcieli by wymienić jak najwiecej rzeczy bo to dla nich zarobek.za tydzień jestem umówiony z bartkiem i mam nadzieje że zostanę uczciwie potraktowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się