wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 a co ma termostat z tym wpolnego?
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Czemu mi odpowiadasz pytaniem na pytanie? Odpowiedz raz a dosadnie jak wiesz czemu taka wysoka temp. A jak nie wiesz to zaprzestań pisać i może ktoś inny da rade pomoc.
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Czemu mi odpowiadasz pytaniem na pytanie? Odpowiedz raz a dosadnie jak wiesz czemu taka wysoka temp. A jak nie wiesz to zaprzestań pisać i może ktoś inny da rade pomoc. bo to nie wina termostatu przeczytaj co wyzej napisalem jakby sie termostat nie otwierał to byscie auta pogotowali!!! a z reszta jak langista karze to wymień termostat napewno pomoże Edytowane 19 Listopada 2016 przez wyzyk83
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 To wina czego skoro taka wysoka temp? A gdzie masz napisane, ze kazał?
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Teraz jest termostat behr... wiskoza nie spina bo jak skoro chlodnica zimna... pierwsza pompa z ruvile czy jakoś tak druga zwykła krafta. .. termostat dobrze założony. .. przypominam 4 termostaty 2 pompy nowa chlodnica nowa nagrzewnica pulkanie układ krocce nowe ... odpowietrzony na wszystkie sposoby przynajmniej tak mysle
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) przyjrzyj sie paownikowi albo podjedz do jakiegos kumatego gazownika pompa wody lepiej jak był ten ruville bo kraft to wielkie g Edytowane 19 Listopada 2016 przez wyzyk83
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Lpg odcięte jest instalacja tylko na Pb jak w oryginale
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 a jak pokazuje ci to 125 stopni to płyn wrze?
mily Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Jak dla mnie on jest zapowietrzony, widać powietrze w układzie i to jest główny problem. Wydaje mi się że gdzieś jest nieszczelność, wiem że wszystko zostało sprawdzone, ale gdzieś zasysa to powietrze i nie koniecznie może być widoczny wyciek. Takie punkty gdzie nie widać za bardzo wycieków to: - podstawa filtra oleju, jeżeli przez nie przepływa płyn chłodniczy. Zepnij przewody węża z płynem chłodniczym na krótko i zobaczy czy się da odpowietrzyć po cyzm sprawdź czy dojdzie do ponownego zapowietrzenia. Jak będzie ok to pękła podstawa. - nagrzewnica, ale została sprawdzona więc nie ma tematu - kanał w środku bloku, ale też zostało sprawdzone - korek?? Chociaż nie jestem w tym temacie przekonany żeby on był winowajcą Pompę wody i termostat bym wykluczył, bo płyn widać że płynie właściwym tempem, termostat wykluczam na podstawie wcześniejszych wypowiedzi.
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 O widzę nowy pomysł i wskazówka z tą chlodniczka oleju pominę i sprawdzę
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 O widzę nowy pomysł i wskazówka z tą chlodniczka oleju pominę i sprawdzę a ten płyn wrze czy nie?
slawekslawek1989 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Weź wrzuć termostat to garczka z wodą i go zagotuj. Tuż przed wrzenia wody powinien być całkowicie otwarty. Miałem kiedyś problem ze jak gasilem samochód to wylewal się płyn ze zbiornika wyrównawczego. Pomogła wymiana korka zbiorniczka wyrownawczego
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Tak płyn przy 125 wywala przy otwartym zbiorniczku... termostaty gotowane i otwieraly się ... właśnie problem wychodzi jakby nie chciał się odpowietrzyc
hosearkadio Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) ogarnołes temat? ciśnienie układu chłodzenia w twoim silniku 1.4 - 1.6 bar', termostat otwiera się przy 85 do 105 stopni celcjusz Edytowane 20 Listopada 2016 przez hosearkadio
MikelA4 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 sprawdz kolego wiskoze to by się grzał w największe upały w korkach a w zime by sie nie grzał? No mi się nie grzeje, a wisko mam do wymiany. Grzeje się tylko jak stoję w korku w największe upały.
rafal9119 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 nie koniecznie by auta pogotowali. wystarczy że termostat sie za pożno otwiera i dlatego taka tamp jest. zamiast szukać dziury w całym polecam zakup ori termostatu . jak już to nie pomoże to dopiero płukanie itd. przerabiałem temat w mojej poprzedniej audi 1.8 ADR i tylko tyle że sie napracowałem a winny i tak był termostat
zlosnik321 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Jutro pominę chlodniczke oleju i zobaczymy czy coś to daj fakt z chlodniczki mam jakiś wyciek mały ale może akurat zapowietrza się w ten sposob
wyzyk83 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) nie koniecznie by auta pogotowali. wystarczy że termostat sie za pożno otwiera i dlatego taka tamp jest. zamiast szukać dziury w całym polecam zakup ori termostatu . jak już to nie pomoże to dopiero płukanie itd. przerabiałem temat w mojej poprzedniej audi 1.8 ADR i tylko tyle że sie napracowałem a winny i tak był termostat piszą że już chyba 4 termostaty założył Edytowane 20 Listopada 2016 przez wyzyk83
rafal9119 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 mógł założyc i 9 tylko co z tego jak to sa podróbki i wszystkie nie działaja prawidłowo
wyzyk83 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 zakładałem termostaty ori, behr, wahler i vernet i jeszcze nia zdażyło mi sie aby jakis nie działał prawidłowo. ale jak chce niech sprobóje z ori
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się