wyzyk83 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 to nie wiem skąd bierzecie częsci ale jak mam sprawdzonych dostawców i nie ma problemu z firmami jakie wymieniłem
Langista Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Czujnik przyjdzie jutro, zobaczymy jak będzie po wymianie. Teraz podczas jazdy pokazuje na klimatroniku 92~97C. Czasami mam wrażenie jakby czujnik zawyżał temperaturę o te ~10C, stąd czasami w mieście temperatura skakała do 110~120C, bo podczas jazdy poza miastem widać jak temperatura dochodzi do 97C i spada (87C otwarcie termostatu).
Langista Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Czujnik przyszedł, w najbliższym czasie postaram się zamontować. Jest tylko jeden problem, którego nie umiem wyjaśnić. Z reguły jeżdżę do 100 km/h - tu nie ma problemu z temperaturą, jednak jak wczoraj wracałem z pracy do pozwoliłem sobie na te 160. Temperatura wskoczyła po chwili na 120C (na klimatroniku), zwolniłem do 100 i dojechałem do domu (jakieś 5 km). Temperatura spadła dopiero po 4 minutach postoju pod domem do 90C. Rano sprawdziłem poziom płynu - nic nie ubyło, jednak zabrało mi ok 100 ml oleju (spadło o 2 kropki w zapunktowanym przedziale). Ostatnio dolewałem tydzień temu po tym, jak termostat zaciął mi się w zamkniętym i niczego nie wiedząc gnałem z przegrzanym silnikiem, co stało za wywaleniem płynu z małego obiegu (dolewałem 2,5l) i 'spaleniem' 500 ml oleju..
k232 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zmień ten czujnik ja pier**le.. Płynu raz jest deczko mniej a pojedziesz i będzie więcej, nie patrz na to.
TomOskroba Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 17 minut temu, k232 napisał: Zmień ten czujnik ja pier**le.. Płynu raz jest deczko mniej a pojedziesz i będzie więcej, nie patrz na to. Ty sie nie denerwuj, jedz kiełbasę i obserwuj...
k232 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Ty już nie masz ałdi to na c**j się udzielasz?
Langista Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Nie płynu, a oleju mi ubyło to czarne co smaruje silnik (i chłodzi też) A już na 100% jestem przekonany, że czujnik, pod domem dzisiaj na zegarach 121, zaraz jak spadło na 93 otworzyłem maskę, i płyn w zbiorniczku zimnu, górne węże letnie, dolny zimny, silnik tez gorący nie był, co mnie uspokoiło, ale jeszcze muszę się turbinie przyjrzeć, czy nie zabiera sobie za dużo oleju, bo w sumie olej mi ucieka tylko wtedy jak pozwole sobie na 130+ km/h
kros79 Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 witam wszystkich podłącze się do tematu, a mianowicie posiadam audi a4b5 1,6 b/lpg model silnika ANA z 2000 roku , występuje u mnie problem takiego typu. kiedyś gdy jechałem po d wzniesienie wskazówka temperatury na zegarach podskoczy mi w położenie miedzy 90 a 100 stopni , jak wjechałem na wzniesienie jadę po równej drodze wskazówka opadła na 90 stopni i od tamtej pory wskazówka podnosi się do 100 stopni nawet gdy stoję w korku czy jadę na równej drodze, pojawiło się jeszcze coś podświetlenie zegarów od obrotomierza czasem nie świeci a czasem świeci i wtedy wskazówka temperatury wariuje. czy ktoś coś miał takiego dodam ze bylem mechanika auta stojąc na postoju silnika pracuje na biegu jałowym temperatura rośnie miedzy 90 a 100 stopni po podłączeniu komputera komputer wskazał temp 99 stopni mechanik powiedział z e czujnik temperatury jest uszkodzony , czy to jest możliwe. zapomniał bym kiedyś był taki przypadek stałem na poboczu drogi silnik na biegu jałowym dodałem gazu a wskazówka od temperatury z 90 stopni spadła na 70 a potem wzrosła gdy ruszyłem
k232 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 12 godzin temu, kros79 napisał: witam wszystkich podłącze się do tematu, a mianowicie posiadam audi a4b5 1,6 b/lpg model silnika ANA z 2000 roku , występuje u mnie problem takiego typu. kiedyś gdy jechałem po d wzniesienie wskazówka temperatury na zegarach podskoczy mi w położenie miedzy 90 a 100 stopni , jak wjechałem na wzniesienie jadę po równej drodze wskazówka opadła na 90 stopni i od tamtej pory wskazówka podnosi się do 100 stopni nawet gdy stoję w korku czy jadę na równej drodze, pojawiło się jeszcze coś podświetlenie zegarów od obrotomierza czasem nie świeci a czasem świeci i wtedy wskazówka temperatury wariuje. czy ktoś coś miał takiego dodam ze bylem mechanika auta stojąc na postoju silnika pracuje na biegu jałowym temperatura rośnie miedzy 90 a 100 stopni po podłączeniu komputera komputer wskazał temp 99 stopni mechanik powiedział z e czujnik temperatury jest uszkodzony , czy to jest możliwe. zapomniał bym kiedyś był taki przypadek stałem na poboczu drogi silnik na biegu jałowym dodałem gazu a wskazówka od temperatury z 90 stopni spadła na 70 a potem wzrosła gdy ruszyłem Ewidentnie czujnik temperatury do wymiany, swoją drogą jak Ci mrugają zegary to problem z zegarami dodatkowo.
Langista Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zacznij od wymiany czujnika, jak to nie pomoże to procesor w liczniku do wymiany (nie opłacalne, lepiej nowy licznik)
kros79 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 jakiej marki zastosować czujnik temperatury , w którym miejscu on się znajduje, ile ma pinów
k232 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 22 minuty temu, kros79 napisał: jakiej marki zastosować czujnik temperatury , w którym miejscu on się znajduje, ile ma pinów Jak to jakiej marki? Oryginalny.. 4 piny, za rurką, która idzie od przepływomierza do przepustnicy.
kros79 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 pytam bo jak wiemy sa zamienniki w sprzedarzy
k232 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Ja kupiłem raz zamiennik z FAE to od nowości był zepsuty.
Faded97 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Witam , od niedawna posiadam audi a4 b5 1.8t sedan , po założeniu lpg auto na postoju łapie 100 stopni, przy wyłączonym nawiewie, lecz podczas jazdy i lekki nawiew schodzi na 90 i się utrzymuje , czy to normalne o tej porze roku i co może być przyczyną
k232 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Przekłamuje czujnik temperatury. Temperatura ma stać na 90 bez znaczenia czy jest nadmuch czy nie.
Langista Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Nie koniecznie, skoro na postoju rośnie, a podczas jazdy maleje to moze być to związane z pompą wody.
Faded97 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Słyszałem że podczas zakładania lpg oni coś tam robią przy układzie chłodzenia żeby reduktor był podgrzewany czy coś i może zapowietrzyli układ, co myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się