Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Truckerzy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kiedy przychodzi poniedziałek i trzeba iść do pracy, ale chcesz poleżeć jeszcze 5 minut
80eb695b6f686852653a48418c8fdfd3.jpg

Opublikowano

Siema

 

Panu jak ktoś ma auto do wozenia cementu pisać pw 

Zawartość dodana 0 minutes later

Spedytora szuka dużej ilości zestawów 

Opublikowano

Panowie i Panie powiedzcie jak to jest z tym egzaminem na kwalifikacje wstępną? Jest się czym stresować czy to tylko pic na wodę?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

jest tu ktoś kto jeździ na kontenerach?

jakie plusy i minusy tej roboty?

dostałem pewną propozycję, ale w tym temacie jestem zielony

Opublikowano

Na kontenerach prawie same plusy, bo nie interesuje Cię załadunek i rozładunek. Tylko trochę słabiej za to mi płacili. Zabezpieczenie kontenera to prosta sprawa. No i jeszcze typ naczepy ma znaczenie, bo pasowałoby, żeby ktoś pokazał ci jak ja ewentualnie zsuwać i rozsuwać albo rozłączać. No i niektóre kontenery lubią sobie ważyć ;)

Opublikowano

Same plusy na puszkach ? Uuuuu :) to chyba u jakiegoś wspaniałego przewoźnika pracowales i chyba nie z naszymi super portami:) 

Jak znajdziesz dobrego pracodawce (a nie jakiegoś dziada), będziesz miał dobre stawki to zarobisz...no i kwestia Twojej wytrzymałości. .. bo dużo nie pospisz a km trzeba robić. .. o wadze nie rozmawiamy bo mało kiedy będziesz nieprzeladowany ( chyba że leciutkie zwykle puszk), 20' od razu sobie odpusc ..szkoda zachodu nerwów i życia. Jak coś pisz pw to trochę Ci temat rozjasnie;)

Opublikowano
7 godzin temu, Kacza napisał:

20' od razu sobie odpusc ..szkoda zachodu nerwów i życia

Dlaczego ?

Opublikowano
21 godzin temu, mech15 napisał:

No i jeszcze typ naczepy ma znaczenie, bo pasowałoby, żeby ktoś pokazał ci jak ja ewentualnie zsuwać i rozsuwać albo rozłączać.

Rozsuwa się to w podobny sposób jak naczepy do transportu długich gabarytów? Miałem przyjemność obsługiwać przez ostatni rok naczepy typu goldhofer i faymonville

Zawartość dodana 0 minutes later

Z tego powodu duże tonaże też są mi nie straszne, chociaż wiadomo inaczej w konwoju....

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, granatowy napisał:

Dlaczego ?

Tak się kończy 2x20...

A jazda z jedną to raczej nie opłacalny interes

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1793544697337626&id=155607301131382

received_1462644573807917.jpeg

Edytowane przez Edyta
Opublikowano
5 godzin temu, granatowy napisał:

Dlaczego ?

Pomijając przykład Edi...;)

Wjeżdżają do portu 2x gdzie czasem stało się w kolejce z jedną puszka po 4-6 h.... jeszcze jakieś pytania? Z reszta ludziska... dawać na kontenery ... fajna łatwa miła robota :D

Zawartość dodana 2 minutes later
4 godziny temu, cacek89 napisał:

Rozsuwa się to w podobny sposób jak naczepy do transportu długich gabarytów? Miałem przyjemność obsługiwać przez ostatni rok naczepy typu goldhofer i faymonville

Zawartość dodana 0 minutes later

Z tego powodu duże tonaże też są mi nie straszne, chociaż wiadomo inaczej w konwoju....

Nie nie rozsuwa się jak gabarytowe. .. tez małem okazję ciągnąć niskopodwozia itp ale tu jest zupełnie co innego... i na gabarytach powyżej 40t dmc masz zezwolenie... tu zazwyczaj .... NIE MASZ

Opublikowano

Oj tam, ja jeżdżę na kontenerach i jest miodzio.

Zaczynam rano 5:00 i kończę różnie : 15-18:00, najczęściej w okolicach 15:30-16:00.

Tyle tylko że obsługujemy sklepy, na dzisiaj miałem 5 zleceń, 3 dostawy z jednego boxa, jedna kolekcje i odstawić boxa na port, zabrać innego i odowieść na Depot, zrzucić naczepe i do domu...

Ot, cała moja robota dzisiaj, pewno znowu 15:30 będę wolny bo w tym czasie się właśnie ładuje i jeszcze jedna robota została. [emoji4]

Zazwyczaj na kolekcjach mam 22-24t ładunku. Dzisiaj całość waży 43t., dotankuje paliwa pod korek i będę prawie na limicie..

 

 

 

Opublikowano

To ten zgniotek?

Opublikowano

Niestety tak ?

Opublikowano

Bardzo pokiereszowany?

Opublikowano

Czy on pod ADRem leciał?
Współczuję gościowi, musiał nieźle oberwać :/

Opublikowano

Szczęście w nieszczęściu to leciał że styropianem i całe 2t tego było,kierowca na szczęście ma tylko poszytą  ręke i ogólne potłączenia mimo wycinania z kabiny 

Opublikowano

pany moze komuś ? 

 

Opublikowano

 

Niedawno o kontenerach była mowa

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...