GILI Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) :) na allegro po kupiłeś haha Edytowane 12 Marca 2015 przez GILI
Patrykbor Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) To przy s6 serwis? Jak tak to u nich na placu stoi fajna sztuka po dzwonie Edytowane 12 Marca 2015 przez Patrykbor
GILI Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 No salon/serwis Szadółki,tam gdzie co roku Pomorska Miss,więcej zrobię jak będzie z naczepą
duffy Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 za***ista 3 ośki? jutro jadę do Lipska na rozmowę o pracę, jak się uda to trzeba się będzie nauczyć cofać z przyczepą na dyszlu trudno się przyzwyczaić po przesiadce z ciągnika z naczepą?
mech15 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Trudno, ale jak zaczyna ci krzywo iść to prostujesz do przodu i tak do skutku. Jeśli rampa pod kątem, czy coś takiego to kaplica Ale za to jazda do przodu to bajka.
GILI Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Wszystko zależy od predyspozycji,ale jak już się przyzwyczaisz,to będziesz pod rampą szybciej niż długim zestawem i stwierdzisz nie chcesz czym innym jeździć.. Kwestia sczepiania i rozczepiania zostanie Edytowane 13 Marca 2015 przez GILI
Patrykbor Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Mi się lepiej jeździ z przyczepą, jak zaczynałem karierę na takim zestawie tez zesrany byłem ale kwestia czasu i ogarniesz się.
duffy Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 jeździłem wcześniej tandemem więc nie straszne rozczepianie zobaczymy, jazda w podwójnej więc będę miał czas żeby się nauczyć w razie czego
Patrykbor Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Fajnie będziesz miał jak będzie zaworek do spuszczania hamulca na osi z dyszlem, wtedy jak podjedziesz troszkę krzywo to i tak trafisz bo po kołnierzu się śliźnie
GILI Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Weze z połączeniem duo, prady na jednej wtyczce,zawor na osce i nic wiecej nie trzeba.Kabina nie trzepie,bo masz dluga rame,a przyczepa fajnie trzyma. Podstawa to zawsze sprawny abs im nowszy tym lepiej.
Patrykbor Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Tak fajnie to ja nie mam . Abs to tylko w aucie ale ja to wokół komina śmigam max 2,5 h jazdy w jedną stronę
duffy Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 zestawy właściwie nowe, z zeszłego roku Actros+ Krone pod BDFy no i o sprzęt tam dbają bardzo
Patrykbor Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Bdf powiadas. Jak częste przepinki to moment ogarniesz
boguki Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Koledzy ja po 3 latach jazdy patelnią postanowiłem przesiąść się na większe zestawy... W styczniu skończyłem kurs na licencję maszynisty i od 1 kwietnia idę do PKP Cargo ciągać wagony:) Przede mną do samodzielnej jazdy jeszcze długa droga ale miejmy nadzieję, że się uda i jakoś okiełznam te 3000KM i kilkaset ton za sobą... Edytowane 13 Marca 2015 przez boguki
GILI Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Gratulacje Widziałem gdzieś niedawno,że jest nabór na szkolenia.Pewnie wchodzą nowe składy.
wypsiu Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Holandia i Francja popiera pomysł Helmutów i z tego co słyszę to i BE ma się dołączyć. Chyba polski transport czekają ciężkie czasy. http://etransport.pl/wiadomosc,35703,czyzby_przyszedl_czas_na_holandie.html
GILI Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Dojdzie do tego,że znacznie zmniejszy się polski tabor,a co drugi szofer w aucie na niemieckich tablicach będzie mówił dzień dobry.
mech15 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Dojdzie do tego,że znacznie zmniejszy się polski tabor,a co drugi szofer w aucie na niemieckich tablicach będzie mówił dzień dobry. tylko i o to chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się