Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Truckerzy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

DSC_0504.jpg


:) :) :)

DSC_0508.jpg

na allegro po kupiłeś haha
Edytowane przez GILI
  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Będe wpatrywał;)

Opublikowano

Pokaż wnętrze tej scani :wink:

Opublikowano (edytowane)

To przy s6 serwis? Jak tak to u nich na placu stoi fajna sztuka po dzwonie

Edytowane przez Patrykbor
Opublikowano

No salon/serwis Szadółki,tam gdzie co roku Pomorska Miss,więcej zrobię jak będzie z naczepą :wink:

Opublikowano

za***ista :kox: 3 ośki?

jutro jadę do Lipska na rozmowę o pracę, jak się uda to trzeba się będzie nauczyć cofać z przyczepą na dyszlu :huh:

trudno się przyzwyczaić po przesiadce z ciągnika z naczepą?

Opublikowano

Trudno, ale jak zaczyna ci krzywo iść to prostujesz do przodu i tak do skutku. Jeśli rampa pod kątem, czy coś takiego to kaplica :decayed: Ale za to jazda do przodu to bajka.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy od predyspozycji,ale jak już się przyzwyczaisz,to będziesz pod rampą szybciej niż długim zestawem i stwierdzisz nie chcesz czym innym jeździć..

Kwestia sczepiania i rozczepiania zostanie :decayed:

Edytowane przez GILI
Opublikowano

Mi się lepiej jeździ z przyczepą, jak zaczynałem karierę na takim zestawie tez zesrany byłem ale kwestia czasu i ogarniesz się.

Opublikowano

jeździłem wcześniej tandemem więc nie straszne rozczepianie

zobaczymy, jazda w podwójnej więc będę miał czas żeby się nauczyć w razie czego ;)

Opublikowano

Fajnie będziesz miał jak będzie zaworek do spuszczania hamulca na osi z dyszlem, wtedy jak podjedziesz troszkę krzywo to i tak trafisz bo po kołnierzu się śliźnie ;)

Opublikowano

Weze z połączeniem duo, prady na jednej wtyczce,zawor na osce i nic wiecej nie trzeba.Kabina nie trzepie,bo masz dluga rame,a przyczepa fajnie trzyma. Podstawa to zawsze sprawny abs im nowszy tym lepiej.

Opublikowano

Tak fajnie to ja nie mam . Abs to tylko w aucie :kwasny: ale ja to wokół komina śmigam max 2,5 h jazdy w jedną stronę

Opublikowano

zestawy właściwie nowe, z zeszłego roku Actros+ Krone pod BDFy no i o sprzęt tam dbają bardzo

Opublikowano

Bdf powiadas. Jak częste przepinki to moment ogarniesz

Opublikowano (edytowane)

Koledzy ja po 3 latach jazdy patelnią postanowiłem przesiąść się na większe zestawy... :) W styczniu skończyłem kurs na licencję maszynisty i od 1 kwietnia idę do PKP Cargo ciągać wagony:)

Przede mną do samodzielnej jazdy jeszcze długa droga ale miejmy nadzieję, że się uda i jakoś okiełznam te 3000KM i kilkaset ton za sobą...

Edytowane przez boguki
Opublikowano

Gratulacje :thumbup1:

Widziałem gdzieś niedawno,że jest nabór na szkolenia.Pewnie wchodzą nowe składy.

Opublikowano

Dojdzie do tego,że znacznie zmniejszy się polski tabor,a co drugi szofer w aucie na niemieckich tablicach będzie mówił dzień dobry.

Opublikowano

Dojdzie do tego,że znacznie zmniejszy się polski tabor,a co drugi szofer w aucie na niemieckich tablicach będzie mówił dzień dobry.

tylko i o to chodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...