Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Truckerzy


RS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mowię ci jak Jest nikt nie da ci towaru do przewozu starym parchem ale życzę powodzenia i oby sie udało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małych plandek na 10ep jest mnóstwo. Mamy nówkę sztukę, czasem stoi pare dni na zachodzie, bo stawki sa tak śmieszne, ze nie opłaci sie ruszać z miejsca. Podloty czasem po 200-300 km. No bo cos trzeba robic. Mimo, ze licencji nie trzeba to zdarzają sie pytania czy posiadamy licencje. Owszem posiadamy, bo mamy większe sztuki, ale co to za pytanie skoro podejmujemy ładunek na małe auto. Druga sprawa, to ze jest ładunek to nie znaczy ze go dostaniesz. Bo np. Nie znają cie i już.

Ostatnio spedycja zadała zdjeć każdego z aut, bo teraz tak kradną. No ok- zrobione i wysłane

...

Skoro Ty wsiądziesz za kółko to kto bedzie Ci szukał roboty? Chyba, ze Ty bedziesz siedział i szukał, ale trzeba wtedy opłacić kierowcę. Co najmniej 4000zl- tak myśle. My płacimy wiecej, ale chyba od 4000 w gore trzeba liczyć

...

Kolejne, trzeba być ogarniętym kierowcom, bo to sa ekspresy, nie ma tacho. Ostatni nasze stały kilka dni a tu cos wskoczyło dzis zaladunek, rano zrzut, kilometrów duuuuzo. Jeśli podejmiesz ładunek, to musisz wiedzieć ze dojedziesz. Moze nic sie nie stanie jak nie dolecisz. A moze wypiszą Ci notę obciążeniowa na cały fracht...

Kolejna sprawa- terminy 30,60 dni. Nie wiem czy jeszcze sa ale były 90 dni. Jesteś w stanie wyłożyć na paliwo na dwa miesiące? Plus opłaty drogowe i kierowcę, auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi..ze bede mial auto razem z kumplem..za granice nie mamy zamiaru jeździć..tylko kraj..a po za tym auto głównie będzie służyło nam do przewozu aut na graty..a tak to chcemy od czas do czasu zarobić autem..zeby cos na siebie zarobiła..

U mnie jest tyle dobrze ze mam rejon sądownictwa i mysle ze robota by byla

.zeby cos przewieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj zdziwił byś się , w PL też można zarobić, jeśli się ma robotę z pierwszej ręki :wink: Nie jeżdżę przez żadną spedycję, bo stawki głodowe i szkoda czasu. Oczywiście w dzisiejszych czasach porywać się na transport bez zapewnionej roboty to strzał w kolano, lepiej siedzieć w domu.

Edytowane przez Carlos*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy stawka dla kierowcy na duże auto 0,40 zł z km i podstawa 2200 brutto to dobra pensja? Jazda po Europie, głownie zachód, zestawy nowe dafy i nowe many, naczepy tez nowe Chlodnie schmitza a firanki fliegla. Zwykle 2 na 1. Czasem jak trzeba to 3 na 1. Kasa na czas.

Bede wdzięczny za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od kilometrow. Jesli zrobisz w ciagu miesiaca 10 k km to jest :thumbup1:

U mnie w firmie jest 1500 podstawy + 37 gr/km, gwarancja 10 tys km na 3 tyg i nie ma komu jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej 10 tys, docelowo 12 tys miesięcznie jazdy

Tak to niby kierowców jest, ale jak konkretnie szukasz to cieżko znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku lat w Kościerskich firmach się mówiło,że jak masz 40gr. za kilometr i ponad 2tyś podstawy,to masz dobrą robotę.

Myślę,że problem tkwi w systemie pracy,bo jest coraz mniej wariatów którym się chce siedzieć po 2-3tygodnie w budzie

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jest coraz mniej wariatów którym się chce siedzieć po 2-3tygodnie w budzie
+1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ta chwile sa dwa tygodnie, wiadomo jak jest noe zawsze sie uda. Dwóch teraz zjeżdża po dwóch tygodniach, jeden po trzecim nie udało sie inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomych na beczkach, co tak jeżdżą 3/1,zdarza się nieczęsto zjazd co 2 tygodnie,wychodzi 21 dni na miesiąc w aucie +dojazd/powrót zazwyczaj firmową osobówką,czasem zjazd na bazę dużym. 240 dniówki + 500zł premii. Jeden właśnie szuka innej roboty,na ruchomych podobny system i mają jeszcze mniej.Rotacja na ok 40 zestawów 15 kierowców rocznie. W podobnych firmach w Kościerzynie auta stoją czasami 2-3 miesiące,a nawet dłużej,bo niema szoferów.

Oferty trzeba słać już chyba na Rumunię,tam mieszkają ostatni twardziele branży,może jakiś Ukrainiec z biedy się połasi,chociaż oni nie są tacy wyrywni do ciężkiej pracy.

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szefostwo bedzie rozumieć prace kierowcy, szanować i placic na czas to bedzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakas masakra,500 euro plus z /km i 3 tygodnie w budzie .... :doh:

I jeszcze qurwa jakie zdziwienie, nie ma kierowcow co jest grane.... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w Trans Caargo podstawa czyli jakieś półtorak plus ok 30 gr za km... Ci to dopiero są pogięci

Swoją drogą co się dziwić że kierowców brak, młodych nie stać na kursy szkolenia itd, a starzy tez już mają w d*pie zapierdylanie za grosze

Mój ojciec trzyma się bo sie trzyma do emerytury (zapomogi raczej .... ) podstawa, plus diety i takie tam, i ma czwórkę i 3 tygodnie dania - szwecja i tydzień w domu, i narobi sie, jak w kurierce ... kilkanaście załadunków i rozładunków ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest coraz mniej wariatów którym się chce siedzieć po 2-3tygodnie w budzie

+1

+1

Dlatego wolę mniej i być codziennie w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...