mekto Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 TOM77 sprzęgło Sachsa i koło z 1Z -ta Audi B4. Naprawdę warto bo plotki o drżeniu auta się nie sprawdziły - powiem więcej auto po wymianie sprzęgła drga mniej i to o wiele.[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 07:50_________________________________________________Wczoraj odebrałem auto od mechanika - amory o skróconym skoku są już zainstalowane i tak jak podejrzewałem stare mimo pomyślnych testów na diagnostyce były wywalone przez co tłukły się koła niemiłosiernie a do tego auto pływało po drodze. Dziś jechałem po mieście i jest o niebo lepiej - ładnie wybiera nierówności a jednocześnie jest sztywniejszy. Lepiej czuję kontakt z drogą. Oczywiście jak to w A4 jak już dotknąłem amorów to po drodze okazało się, że dwa wahacze mają luz i poszły do wymiany przy okazji (tylko budżet tego nie przewidział ) Po wymianie miałem jeszcze przygodę bo na drodze półoś wypięła mi się z przegubu (już myślałem, że nowe sprzęgło się wy...ło). Musieli mnie na hol wziąść i na kanał na godzinę ponownie - ciężki dzień jednym słowem ale w sumie jestem zadowolony.
slepy Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Mekto napisz na priva jakiej firmy amory zakładałeś i ile Cię to wyniosło
mekto Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 slepy spokojnie mogę napisać tutaj - kupiłem na allegro Technixa - kiedyś miałem podobne w MK3 i całkiem nieźle się sprawowały a szczególnie podobało mi się to, że nie były jakoś masakrycznie twarde. Mają 2 lata gwarancji a przy cenie 590 zł za komplet to nie ma co marudzić.
slepy Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Sprężyny Weiteca -30mm i jest a gdzie kupowałeś, bo amorki już znalazłem , zamierzam narazie kupić sprężyny, założyć je na ori amory, a jak już się wysrają, to kupić amory
mekto Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 Slepy szkoda czasu i pieniędzy - jak robisz to zrób od razu jak należy. Springi kupowałem u Jędrasika z Łodzi (ma swoją www). Amory się szybko skończą seryjne ale najpierw się będziesz denerwował bo auto pływa a koła się telepią jak stara ku...wa
slepy Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Slepy szkoda czasu i pieniędzy - jak robisz to zrób od razu jak należy. Springi kupowałem u Jędrasika z Łodzi (ma swoją www). Amory się szybko skończą seryjne ale najpierw się będziesz denerwował bo auto pływa a koła się telepią jak stara ku...wa no to do lata domęcze jeszcze Ori, a na wakacje sobię sprawię cały komplet, a ile dałeś za Weiteci?
McOCHON Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Każde fele można tak wypolerować ? Czy po polerce trzeba je zabezpieczać np. lakierując bezbarwnym ?
mekto Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 Można wypolerować ale to sporo zależy od stopu i nie każda fela będzie dobrze wyglądać. Jak pokryjesz klarem to nie będzie efektu. Jedyne rozwiązanie to polerować co jakiś czas żeby mieć blink blink. [br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 21:51_________________________________________________Dziś założyłem opony na fele letnie i miałem nadzieję, że zamontuje na aucie. Niestety jak to często bywa zawsze musi być jakiś problem. Jedna z felg nie była dokładnie uszczelniona między rantem a bębnem i puszczała powietrze. Co za tym idzie trzeba operacje uszczelnienia wykonać ponownie - a to oznacza że jeśli fela będzie na aucie to dopiero na tygodniu.
-adek Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Witam kolego, skierował mnie mirass do Ciebie z pytaniami Mianowicie idę grubo z mocą, a sprzęgło mi się już kończy i teraz pytanie.... co dokładnie potrzebuję? Jednomas z 1Z, sprzęgło SACHS ale też od 1Z?? jakieś śruby inne będę potrzebował?? z góry dzięki za odp
mekto Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 Adek słuchaj - zrób tak: podjedź na trzebnicką do Auto Komfortu i tam pracuje Grzesiek. Jak mu powiesz, że z polecenia przyszedłeś w sprawie zamiany dwumasa na sztywne to On już wszystko Ci dobierze jak należy. A jak będziesz potrzebował mechanika żeby Ci to zrobił to daj znać - mam wizytówkę kolegi, który wykonywał podmianę u mnie i muszę powiedzieć, że profesjonalna robota. Potrzeba tylko koło + sprzęgło - żadnych śrub i innych dodatków. Koło trzeba wyrwać gdzieś na allegro - ja kupiłem za 70 zł. A sprzęgło dostaniesz jak wyżej po naprawdę dobrej cenie.
-adek Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ok, dzięki bardzo za informacje szukam jednomasa Sprzęgło wymienię sobie sam, mam warunki
mekto Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 Fele na pokładzie tylko jakieś "bydle" w kadr weszło :>
BLIND Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Musimy się umówić na wspólną sesję zdjęciową po świętach
zoorek911 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Fele na pokładzie tylko jakieś "bydle" w kadr weszło :> I w dodatku trzyma w ręce jakiś futerał
mekto Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Z racji tego, że auto umyte postanowiłem zaktualizować zdjęcia oraz dodać foto środka. Moje pytanie: do czego to służy?? Fotka pod spodem - mam to w bagażniku ale nie wiem do czego jest. :embarrassed:
Kowi87 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Nooo teraz furacz sie prezentuje Mozesz pomyśleć o zmianie grilla na S4
slepy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Fele na pokładzie tylko jakieś "bydle" w kadr weszło :> I w dodatku trzyma w ręce jakiś futerał macie auto oglądać , mekto pomyśl o grillu od S4, bo wyglądałby
mekto Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 Przyszła wiosna i temp. powyżej 25 stopni co za tym idzie: Na seryjnym temperatura w dolocie była ok. 65 stopni przy 20 stopniach na zewnątrz. Jutro dokonam pomiaru na FMIC i zobaczę jaka różnica.
Rekomendowane odpowiedzi