djmantis Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 witam mam lekkie poszarpywanie przy ruszaniu , zakładam ze sprzegło do wymiany ( generalnie przy wyzszych predkosciach jak wrzucam 6 i daje gaz do konca to tez lekko szarpie wiec nie wiem czy to nie dwumasa tez ;/ ) , pytanie tyczy sie - czy przy wymienianiu sprzegła konieczna jest wymiana łożyska ??? aha i czy przy wymianie sprzegła okaze sie ze dwumasa jest w srednim stanie bedzie sens skladac to z nowym sprzegłem bez wymiany dwumasy??? pozdrawiam Daniel
egon@ Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Ja na twoim miejscu wymienił bym kpl. trochę więcej kasy ale za to głowa spokojna i jedna robota. A jak zamierzasz sprawdzić i określić w jakim stanie jest dwumas?
djmantis Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 nie no oczywiscie po rozebraniu sprzegła ... wiem ze oczywiscie najlepiej zrobic komplet ale chce pojezdzic tym autem max rok... a nie chce inwestowac za duzo w ten samochod bo jak wiadomo ze kasy nigdy wsadzonej sie nie wyciagnie przy sprzedazy
gofer86 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 A ile taka zabawa może kosztować w opcji: sprzęgło + dwumas?
mxzibi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 A ile taka zabawa może kosztować w opcji: sprzęgło + dwumas? Same graty ok 2500 tys + robocizna ( oczywiście nie w ASO bo tam kasują ponad 6000 - 7000 tys)
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 W ASO jest juz notatka o awaryjnym dwumasie (dodatkowo wałek od skrzyni sie wyciera) z silniakmi 2.0 TDI CR
aras837 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 W ASO jest juz notatka o awaryjnym dwumasie (dodatkowo wałek od skrzyni sie wyciera) z silniakmi 2.0 TDI CR Niedługo to koncerny samochodowe będą nam wmawiać, że większość kosztownych napraw po przebiegu 50 tys km to norma. Szok. Wszystko przez to że europejski rynek motoryzacyjny musi się dostosować cenowo a co zatym idzie też jakościowo do rynku azjatyckiego. Audi 80 wróć.
sebul Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Heh, widze ze teraz wszystko jest tak masowo robione, ze sie pieprzy i to grubo, jak sie ma hajs na nowke z salonu to max 2 lata i do zyda. Tylko szkoda, placisz tyle kasy za audi, a sie psuje jak kazde inne ;/
lukaszek13ns Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 W ASO jest juz notatka o awaryjnym dwumasie (dodatkowo wałek od skrzyni sie wyciera) z silniakmi 2.0 TDI CR Niedługo to koncerny samochodowe będą nam wmawiać, że większość kosztownych napraw po przebiegu 50 tys km to norma. Szok. Wszystko przez to że europejski rynek motoryzacyjny musi się dostosować cenowo a co zatym idzie też jakościowo do rynku azjatyckiego. Audi 80 wróć. Szok auto 3 letnie i pewno przebieg nie większy niż 70tys a tu już takie problemy, audi schodzi na psy z tymi nowymi modelami, ale nie tylko audi w innych markach to samo sie dzieje. dobrze piszesz kolego ze by Audi 80 wróciły, ja mam 285tys i jeszcze oryginał sprzęgło i odpukać jak na razie nie zauważyłem oznak aby było do wymiany odpukać w nie malowane, widzę ze B5 jeszcze w miarę są bez awaryjne, ale modele wyższe to się paranoja dzieje.
wrclaguna Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 To jest niestety postarzanie produktu
ciasnyWiesiek Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 W ASO jest juz notatka o awaryjnym dwumasie (dodatkowo wałek od skrzyni sie wyciera) z silniakmi 2.0 TDI CR no to zes mnei pocieszyl, dwumasy to wogole kipeskie byly w tdi to od dawna juz wiadomo w benzyniakach takich problemow chyba nie bylo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się