bpl Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik.
vauxhall95 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 myślisz że dlatego takie trudności z odpalaniem na zimno? dodatkowo trzęsie dość mocno silnikiem na biegu jałowym, ale może to wałki. PD nr 3 nie zyje... ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- na dodatek masz termostat do wymiany i dziure w dolocie spora bez przesady z ta dziura BTW nie widze logow 003, poza tym logow BS. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Spora dziura w dolocie ---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ---------- Mam taki sam problem tyle że po odpaleniu nic nie trzęsie .Próbowałem z górki przodem do dołu i auto pali na strzał .Gumki na pompkach wymieniłem tyle że od 140 16 v i czarna jest min.grubsza .Mój silnik to 170 km BRD. Proszę o pomoc . Zapowietrza sie.
bombel28 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2012 potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik. Witam koledzy to już robiłem przy wymianie świeć a więc to nie to będzie to w moim przypadku...
ks Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik. Witam koledzy to już robiłem przy wymianie świeć a więc to nie to będzie to w moim przypadku... Zrób jeszcze logi z czujników temperatury. W B7 już nie ma przekaźnika, świece są sterowane ze sterownika.
sebastian_marat Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik. Witam koledzy to już robiłem przy wymianie świeć a więc to nie to będzie to w moim przypadku... Zrób jeszcze logi z czujników temperatury. W B7 już nie ma przekaźnika, świece są sterowane ze sterownika. Najlepiej jakbyś zdjął pokrywę zaworów i ściągnął świece i na zimnym zobaczysz czy grzeją, a spróbuj jeszcze odpiąć czujnik temp płynu chłodzącego i zapalić.
agatdi Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 pompa w baku wymieniona tandem pompa z nową uszczelką i dalej słabo rano pali.Wczoraj w ramach akcji serwisowej wymienili mi wszystkie cztery pompowtryskiwacze .Autko chodzi ładnie lecz dzisiaj rano dalej słabo odpaliło
czarny Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 agatdi sprawdzałaś kąt synchronizacji i czy świece grzeją?
agatdi Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Kąt synchronizacji jest ustawiony na zero .świec nie sprawdzałem ale auto stoi w garażu.próbowałem wcześniej stawiać z górki na polu i paliło rano na strzała
czarny Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 dziwne jesli kąt i swiece bys miał ok to nie mam zielonego pojecia co może być przyczyną pojedz do jakiegos dobrego mechanika:wink: sory za pomylenie płci ale nik:facepalm:
maciekmm Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Kąt synchronizacji jest ustawiony na zero .świec nie sprawdzałem ale auto stoi w garażu.próbowałem wcześniej stawiać z górki na polu i paliło rano na strzała Z tego co wiem to pompka w baku ma dawac 5barow w 2.0TDI. 0,5 bara bylo w poprzednich modelach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się