Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężki rozruch silnika na zimnym 2,0 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik.

Opublikowano
myślisz że dlatego takie trudności z odpalaniem na zimno? dodatkowo trzęsie dość mocno silnikiem na biegu jałowym, ale może to wałki.

PD nr 3 nie zyje...

---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

na dodatek masz termostat do wymiany i dziure w dolocie spora

bez przesady z ta dziura :wink:

BTW nie widze logow 003, poza tym logow BS.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Spora dziura w dolocie

---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ----------

Mam taki sam problem tyle że po odpaleniu nic nie trzęsie .Próbowałem z górki przodem do dołu i auto pali na strzał .Gumki na pompkach wymieniłem tyle że od 140 16 v i czarna jest min.grubsza .Mój silnik to 170 km BRD. Proszę o pomoc .

Zapowietrza sie.

Opublikowano
potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik.

Witam

koledzy to już robiłem przy wymianie świeć a więc to nie to będzie to w moim przypadku...

Opublikowano
potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik.

Witam

koledzy to już robiłem przy wymianie świeć a więc to nie to będzie to w moim przypadku...

Zrób jeszcze logi z czujników temperatury. W B7 już nie ma przekaźnika, świece są sterowane ze sterownika.

Opublikowano
potrzebujesz miernik , (może być taki najtańszy z reala ) nad ranem, odpinasz jeden przewód od świecy żarowej i do przewodu wkładasz czerwony kabelek od miernika , czarny przykładasz gdzieś do masy (silnik , karoseria,akumulator - ), miernik ustawiasz na napięcie stale (DC 250,600), prosisz drugą osobę aby przekręciła stacyjkę . Jak napięcie się pokaże na mierniku to jest okej , jak go nie będzie, to masz walnięty przekaźnik.

Witam

koledzy to już robiłem przy wymianie świeć a więc to nie to będzie to w moim przypadku...

Zrób jeszcze logi z czujników temperatury. W B7 już nie ma przekaźnika, świece są sterowane ze sterownika.

Najlepiej jakbyś zdjął pokrywę zaworów i ściągnął świece i na zimnym zobaczysz czy grzeją, a spróbuj jeszcze odpiąć czujnik temp płynu chłodzącego i zapalić.

Opublikowano

pompa w baku wymieniona tandem pompa z nową uszczelką i dalej słabo rano pali.Wczoraj w ramach akcji serwisowej wymienili mi wszystkie cztery pompowtryskiwacze .Autko chodzi ładnie lecz dzisiaj rano dalej słabo odpaliło

Opublikowano

agatdi

sprawdzałaś kąt synchronizacji i czy świece grzeją?

Opublikowano

Kąt synchronizacji jest ustawiony na zero .świec nie sprawdzałem ale auto stoi w garażu.próbowałem wcześniej stawiać z górki na polu i paliło rano na strzała

Opublikowano

dziwne jesli kąt i swiece bys miał ok to nie mam zielonego pojecia co może być przyczyną pojedz do jakiegos dobrego mechanika:wink:

sory za pomylenie płci ale nik:facepalm:

Opublikowano
Kąt synchronizacji jest ustawiony na zero .świec nie sprawdzałem ale auto stoi w garażu.próbowałem wcześniej stawiać z górki na polu i paliło rano na strzała

Z tego co wiem to pompka w baku ma dawac 5barow w 2.0TDI. 0,5 bara bylo w poprzednich modelach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...