Piotr Grzesica Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Witam wszystkich . czy jest tu ktoś kto pomógłby mi teoretycznie przy swapie skrzyni z 5 biegowej na 6 w Audi a4 b5 1.8 T Quattro . dużo pisane jest o ośce a o Q troszkę mniej . chodzi mi dokładny spis częsci jakich mam szukać i ich oznaczeń . czy połosie tylne mogą zostać stare ? a może ktoś już zrobił i siebie taki zabieg ? z góry dziękuje i pozdrawaim
Sebastian Malinowski Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Z 6stym biegiem na pełno mniej pali
PASSATB5 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 A jak z wytrzymałością skrzyni 5 biegów vs 6? Planowana moc ok 250 z 1.8t bfb. 1
audicoman Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Zależy czy B6 czy b7. W B7 to 5 występuje w ośce a 6 w Quattro. W każdym razie nie słyszałem o awaryjności tychże skrzyń.
PASSATB5 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Przekładam b6 na quattro ;p tak więc interesuje mnie b6;p
roger18sx Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Wydaje mi się że przy skrzyni 6 będzie więcej mieszania lewarkiem bo jak wsiądę w tdi 6 gang to męczące jeżdzenie po miejscu choć ten krótki moment obrotowy daje trochę radości. Nie wiem jak w audi bo w paskach b5 po lifcie pewna skrzynia biegowa miała słabe łożyska i zaczynało wyć po pewnym przebiegu.
black338 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 A jaka to skrzynia kolego z quattro? Jaki symbol?
Dominik93 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Panowie chce zmienić skrzynie z multi na manual oska z planami na ok 230 km . Kilometry autem pokonuje w 80% to miasto u nasuwa się pytanie która skrzynie wybrać, 5b czy 6b ?
audicoman Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Jeśli mowa o B6 to bierz 5 bo 6 ma takie same przełożenie z tym że trzeba więcej wajhować. W B7 6 była dłuższa ale tylko z Q. 1
roger18sx Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Przesiadłem się z paska b5 18t awt na audi a4 b6 18t avj quattro.Niby audi fajniejsze ale jest kilka rzeczy na korzyść paska. W passacie trochę ciszej , jadąc 100 km/h miałem 2,5 tyś obr a w audi jest już 3 tyś więc v max będzie mniejsze.
SzczYpior_n1 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Po przeczytaniu tematu, ciekawostkę dodam, bo zauważyłem, że nikt tutaj nie ma jak ja. Mam B6 BFB + skrzynia GDT 5-cio biegowa i mam dziwnie dłuższe przełożenia.100km/h osiagam przy 2500rpm jak niektórzy na 6 biegu.150km/h mam przy ~3650rpm.Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Falcone Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 4 godziny temu, SzczYpior_n1 napisał: Po przeczytaniu tematu, ciekawostkę dodam, bo zauważyłem, że nikt tutaj nie ma jak ja. Mam B6 BFB + skrzynia GDT 5-cio biegowa i mam dziwnie dłuższe przełożenia. 100km/h osiagam przy 2500rpm jak niektórzy na 6 biegu. 150km/h mam przy ~3650rpm. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka też mam 1.8t bfb, skrzynia gdt i przy 3000 rpm mam ok 120-130km/h
SzczYpior_n1 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 No to podobnie.Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
szymon_2304 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Panowie mam podobny temat. Dotychczas jeździłem z Multi, kilka dni temu kupiłem BEX -a Quattro ze skrzynią 6gang o oznaczeniu HER (przełożenia 35/8). I trochę załamałem ręce. Z tymi obrotami to jakaś pomyłka. Auto według mnie, to nie na autostrady, lecz tylko i wyłącznie do miasta... Wiem że w BFB były skrzynie dłuższe o oznaczeniu GJW (przełożenie 37/9), chciałbym ją wrzucić w auto ale.. Co potrzeba do przekładki skrzyni oprócz samej "skrzyni". Czy dyfer również do wymiany? Co z wałem?
soul87 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) Musisz kupić też dyfer o przełożeniu takim jak skrzynia GJW. W gjw mam tak. 140kmh jakos przy 3050rpm 130 przy okolo 2900 Edytowane 4 Maja 2017 przez soul87
azure Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 34 minuty temu, soul87 napisał: Musisz kupić też dyfer o przełożeniu takim jak skrzynia GJW. W gjw mam tak. 140kmh jakos przy 3050rpm 130 przy okolo 2900 Prosta kalkulacja, skoro przy 180kmhh jest 4kRPM to: 1kRPM = 45km/h W BEX jest: 100km/h = 2500RPM czyli: 180km/h = 4500RPM 1kRPM = 40km/h Różnice kosmetyczne.
szymon_2304 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Musisz kupić też dyfer o przełożeniu takim jak skrzynia GJW. W gjw mam tak. 140kmh jakos przy 3050rpm 130 przy okolo 2900 Dzięki za fotę. Wyjaśnia wiele. A wiec szukam skrzyni i dyfra gjw. Jak dla mnie różnica jest spora między zwykła skrzynia w Bex-sie. W innym wątku czytałem również ze od 1.9TDI pasi skrzynia GBC. Będę weryfikował temat. Jak coś zadziałam ze zmianą wrócę z info Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
soul87 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 z 2.0TFSI skrzynia z dyfrem 6 bieg tez pasuje i tez jest dluga i jest ich wiecej.
szymon_2304 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 No właśnie szukam i nie ma kompletnie żadnej sensownej sztuki. Zapewne tdi pozostanie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się