domestos Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 witam chciałem sie dowiedzieć czy przy zamontowaniu K04 zamiast K03 muszę sie nastawiać na jakieś przeróbki. Pytam dlatego bo chciałem zrobić FMIC pod K03 a potem zmienić z czasem turbo. Czy może zrobić w innej kolejności? I jakie K04 wybrać bo różnią sie numerami. Jak to zrobić żeby wszystko pasowało P&P?
Booster Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Temat przerabiany w tym wątku 100 razy http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/ P&P podejdzie tylko jedno K04-15 które jest naprawdę trudne do zdobycia. 1
domestos Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 dzięki. Przerabiałem ten wątek kilka razy musiało mi umknąć. A jeśli mogę spytać od jakiego modelu to turbo? ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ---------- co powiecie na to turbo? Audi A4 A6 VW 1.8T Upgrade K04 -015 TURBO TURBOCHARGER | eBay---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- albo taka Tuning, Zawieszenia gwintowane, Rozpórki, Wskaźniki, Elektronika, Kolektory wydechowe, Tłumiki inne akcesoria
grzes1150 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 dzięki. Przerabiałem ten wątek kilka razy musiało mi umknąć.A jeśli mogę spytać od jakiego modelu to turbo? ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ---------- co powiecie na to turbo? Audi A4 A6 VW 1.8T Upgrade K04 -015 TURBO TURBOCHARGER | eBay ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- albo taka Tuning, Zawieszenia gwintowane, Rozpórki, Wskaźniki, Elektronika, Kolektory wydechowe, Tłumiki inne akcesoria ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- albo taka Tuning, Zawieszenia gwintowane, Rozpórki, Wskaźniki, Elektronika, Kolektory wydechowe, Tłumiki inne akcesoria ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- albo taka Tuning, Zawieszenia gwintowane, Rozpórki, Wskaźniki, Elektronika, Kolektory wydechowe, Tłumiki inne akcesoria Wszystkie to chińskie g..no. Które szybko padnie i nawet nikt Ci tego nie zregeneruje. Na dodatek te 3 od dołu to do poprzecznych 1.8T (A3, TT itp)
domestos Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 dzieki a gdzie moge namierzyć dobra K04-015?
grzes1150 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 dzieki a gdzie moge namierzyć dobra K04-015? Na ebayu są KKK - K04-015 upgrade Turbolader Audi A4 + A6 1,8T | eBay
domestos Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 dzieki a gdzie moge namierzyć dobra K04-015? Na ebayu są KKK - K04-015 upgrade Turbolader Audi A4 + A6 1,8T | eBay fakt ale ceny kolosalne ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ---------- może taniej zamontować inne turbo i jakoś graty do niego dopasować skoro mam i tak rezać FMIC ---------- Post dopisany 28-11-2012 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2012 at 22:22 ---------- znalazłem coś takiego Audi S3 K04 45mm Upgrade Turbolader mit RS6 Abgasseite 300PS + TT 1,8T Cupra R | eBay ---------- Post dopisany at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- podejdzie?
pioteros Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 nie, bo jest od poprzecznego motoru
domestos Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 a może jest jakiś watek gdzie nie trzeba wertować miliona stron i w prosty sposób dowiedzieć sie jakie turbiny pasują i jakie modyfikacje trzeba przeprowadzić zęby je zamontować? Najlepiej może zrobić liste. Np turbina, jakie modyfikacje, przypuszczalny przyrost. Czytałem tez o hybrydach ale z tego co wyczytałem to ciężko z ich powtarzalnością.
grzes1150 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 a może jest jakiś watek gdzie nie trzeba wertować miliona stron i w prosty sposób dowiedzieć sie jakie turbiny pasują i jakie modyfikacje trzeba przeprowadzić zęby je zamontować? Najlepiej może zrobić liste. Np turbina, jakie modyfikacje, przypuszczalny przyrost. Czytałem tez o hybrydach ale z tego co wyczytałem to ciężko z ich powtarzalnością. Jak Ci się nie chce wetrować stron to odstaw auto do dobrego tunera na warsztat na kilka/ kilkanaście dni, powiedz że masz sporo siana i jakich mocy oczekujesz a on zrobi resztę
domestos Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 rozumiem Cie doskonale ale mi chodzi żeby zrobić to samemu. Na forum jest wiele wątków ale laikowi jak ja za wiele to nie mówi. Ja dopiero zaczynam zabawę w rezanie swojej niuni. Ciężko jest to wszystko ogarnąć. Po prostu wszystko jest porozrzucane nie ma zebranego do kupy. Sam w miarę możliwości chciał bym przygotować auto do programu. DP już jest. Zastanawiam się teraz czy jest sens robienia fmic pod k03 jak z czasem i tak planuje ja zmienić. Celował bym w moce +/- 250km. I stad moje pytania. Czy najpierw lepiej kupić turbo i pod nie graty zbierać. i z jakimi modyfikacjami wiąże się zmiana na inne turbo. P&P podchodzi K04-015 i tego już się dowiedziałem ale jest prawie nieosiągalna a jak jest to ceny są wysokie wiec może są jakieś inne rozwiązania. A odpowiedzi było to przerabiana 1000 razy nie pomagają jak było to gdzie? Jak czytałeś to podziel się tym, podaj link który się przyda za takie odp dziękuje
pioteros Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 turbiny garreta to kolejny krok jesli chcesz miec wiecej niz k04-015, eventualnie turbiny od volvo benzynowych ale to juz sie wiaze z przerobkami kolektorow/downpipow, wyjsc na ICka oraz przewodow olejowych i wodnych zarowno zasilajacych jak i odprowadzajacych wiec jak chcesz miec cos wiecej to szykuj sie na duze rezanie generalnie osobiscie uwazam ze jest to krok nieoplacalny chyba ze ktos na prawde chce miec mocne 1.8T, bo za ta sama kase mozesz miec swapa na inny uturbiony motor i miec na starcie tyle mocy + pole do dalszego popisu
kkrawat Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Najpiwrw kupujesz turbo takie jak chcesz mieć w aucie - jeśli k04 czy jakiś Garret do 1.8t wzdłużnego to masz mniej roboty bo pasuja pod seryjny kolektor i węże olejowe i wodne / są redukcje/. Jak turbo od Volvo to od razu kolektor i reszta gratów pod to. Potem dopiero zaczynasz zbierać graty pod kupione turbo albo kase na reszte zmian.
domestos Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 a jakie turbiny garretta pasują P&P?
domestos Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 Tuning Passata - Tuning - Poradniki - Volkswagen Passat dobry link dla zaczynających zabawę ---------- Post dopisany at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ---------- a jak turbo z volvo to jakie? I co oprócz kolektora trzeba przerabiać? Bo mam trochę kwasika. Widziałem tez kilka gotowych za rozsądne pieniądze.
kkrawat Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Tu masz o turbinie z volvo wstawianej do 1.8t 1.8TQ w A6 C5 APU skrzynia CUC - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum
12pawel12 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Koledzy gdzie i za ile można dostać hybrydę k03 na k03s? Ewentualnie może być jakaś inna hybryda na bazie k03 do około 250 koni.
kkrawat Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Hybryda na bazie k03 nie uciągnie 250KM...
domestos Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 też bym chciał wiedzieć czytałem coś o firmie karambol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się