YAQB21 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam. Kilka dni temu zlogowałem swojego AFN'a, mając wrażenie, że nie do końca jedzie tak jak powinien (chociaż nie miałem się z czym porównać). Wyszło tak: Log (0 - 003,008,011) Próbując ruszać sztangą odniosłem wrażenie, że chodzi dość ciężko (ale również akurat nie było gdzie sprawdzić jak być powinno), więc postanowiłem wyczyścić VNT, szczególnie że w między czasie pojawił mi się błąd w silniku dotyczący ciśnienia. Rzeczywiście było tam trochę syfu, chociaż bebechy turbiny wyglądały całkiem przyzwoicie. Po czyszczeniu, łopatki chodzą zdecydowanie lżej. Logowanie auta po czyszczeniu: Log (1 - 003,008,011) Zdecydowanie lepiej, ALE ... nadal nie tak jak być powinno. Zastanawiam się gdzie dalej szukać przyczyny takiego stanu rzeczy ...
OLIVER Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nie wiele to czyszczenie poprawiło dalej ciężko wstaje zrób komplet logów tak jak należy (pojedynczo) Katalizator jest? Ewentualnie szukaj ...było już tyle pisane o tym co może być przyczyną ........
YAQB21 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Katalizator jest. A informacji poszukam.
bigu888 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Skróć sztangę o jakieś 4-5obrotów śruby rzymskiej,jest zdecydowanie za długa(wypełnienie powinno być 62-65%,ty masz ok.50), co może powodować tak późne wstawanie turbiny. Potem wykonaj loga 011dyn-tylko tego, na 3ce i 4ce 1200-4300RPM. Jeśli to nie pomoże to w następnej kolejności n75 do podmiany/czyszczenia.
ciahciah Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 zacznij od N75, a kręcenie sztangą zostaw na sam koniec jak wszystko inne sprawdzisz
YAQB21 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Sztanga ma fabryczną "plombę", więc widać, że nie była tykana od nowości i nie mam przekonania od jej regulowania. Co do N75, to nie jest czasem tak, że jakby coś było z nim nie tak to by turbo wogóle nie ładowało?
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Co do N75, to nie jest czasem tak, że jakby coś było z nim nie tak to by turbo wogóle nie ładowało? nie jest tak ...
YAQB21 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Czyli to, że z opóźnieniem, ale jednak turbo osiąga zadane ciśnienie, nie oznacza że N75 jest dobry? Trochę dziwne, skoro to w sumie jest elektormagnes i ogólnie parametry ciśnienia zostają osiągnięte, tylko z opóźnionym czasem. Jak sprawdzić ten zawór?
OLIVER Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Jak sprawdzić ten zawór? Podmień go z N18 lub pozycz od kolegi sprawny i zobaczysz czy jest lepiej .
krzysiek1606 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Log (1 - 003,008,011) Zdecydowanie lepiej, ALE ... nadal nie tak jak być powinno. Zastanawiam się gdzie dalej szukać przyczyny takiego stanu rzeczy mi wydaje się że pierścień sterujący geometrią jest odwrotnie założony
YAQB21 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2012 A da się zmontować na odwrót? Na mój gust nie było takiej możliwości ...
krzysiek1606 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 pomiń n 75 i podłącz podciśnienie do turbo zrób loga 11 od 1000 do ok 3000 na 3 zobaczymy jak wstanie turbo
YAQB21 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Tematu jeszcze nie rozkminiłem, bo zimna, zimno a i wogóle auto jakoś tam jeździ Natomiast w dość krótkim czasie po czyszczeniu VNT, ściągnęliśmy rurę dolotową z turbo i "macając" palcami wirnik turbiny nie wyczuwalny był w zasadzie luz wzdłużny, przy czym sam wirnik można było zakręcić palcami, nie mniej lekko to on raczej nie pracował, bo "rozpędzeniu" palcem zatrzymywał się raczej dość szybko. Mniej więcej w tym samym czasie wymieniłem olej na Motula (co było wcześniej - nie wiem, bo auto było sprowadzone) i akurat dziś nadarzyła się jakaś tam okazja na zrobienie logów. Wydaje się, że się poprawiło, czyli można by niby wywnioskować, że "uruchomienie" VNT (+wymiana oleju) rozruszała turbinę? Logi zdaje się nie są wzorcowe, ale jest już w miarę sensownie .. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rek1n Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 preplywka jest juz "taka sobie" troszke pozno wstaje ale chyba nie ma tragedii. Ja bym ta sztange skrocil o 1 obrot i zobaczyl tymbardziej ze to 10 min roboty.
ciahciah Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 zrób logi jak należy albo daj sobie spokój bo efekt może być żaden, do oceny wstawania turbo potrzeba loga 011 na 3 biegu od 1000obr, pojedynczego! mała podpowiedz: silnik rozgrzany do 90C, kolejnosć robienia logów: -dynamiczne(3 bieg, od 1000obr do 4000obr z pedałem w podłodze): 000 001 003 004 008 010 010 -statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off): 000 001 003 w trakcie po 5s musnać gas 004 007 010 011 012 013 016 019 -basic setting: 000 20s 003 20s 004 20s 011 20s
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się