danielo Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Przecież olej możesz wymienić szybciej w listopadzie nie czekając na limit km.A co do filtra paliwa wymieniam co drugą wymiane oleju.
ryba85 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 ja to o filtrze paliwa zapomniałem totalnie.chyba z 2,5 roku nie był ruszany.
SotoM Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 no to nalezało by to wykonac... filtr paliwa dobrze jest wymieniac co 20kkm
ryba85 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 juz kupiłem.w najblizszych dniach go wymienie.
julo23 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Przecież olej możesz wymienić szybciej w listopadzie nie czekając na limit km.A co do filtra paliwa wymieniam co drugą wymiane oleju. Niby tak... Zastanawiam się czy jest aż taki mus... żeby ten olej koniecznie przed zimą zmieniać. W sumie jeżdze na dobrym oleju bo Motulu pełnym syntetyku. Filtr pal. i olej zmieniałem w maju. Zrobiłem od tego czasu ok. 8tys km. Myślisz że warto ten olej teraz zmienić ?
mlodyabc Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wg mnie nie ma sensu zmieniać teraz oleju bo po co. A wszystkie filtry wymieniam przy każdej wymianie oleju która wypada po ok 10 tyś.
julo23 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Komp mam ustawiony na wymiany co 15tys. Teraz jak zmienie olej to chyba nie da sie przestawić tego wskazania. Wszystko mi sie poprzestawia i zgłupieje wkońcu bo na kartce bede miał inaczej a na liczniku inaczej. Lepiej chyba czekać na komunikat o zmianie i dopiero wykasować/przestawić na przeglądy co 10tys. VAGiem. Więc chyba już dojeżdze do 15tys. i wtedy zmienie i przestawie na zmiany co 10-12tys.
tobi665 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wymiana oleju i wszystkich filtrów przed zimą tankowanie tylko vervy sprawdzenie aku i autko pali od strzała nawet w największe mrozy. nie siej propagandy, verva jest gorsza na zime bo jest wiecej dodatków i szybciej sie parafina wytraca, zeszłej zimy sprawdzane na kopalni i dopiero po sprowadzeniu jakiegoś tam on arktycznego czy jakoś tak nie wytrącała się, ale zrobiło sie już cieplej i było to za późno, nawet dodatki dolewane nic nie dały bo i tak były grudki w paliwie i nowe koparki nie dały sie odpalić
danielo Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wymiana oleju i wszystkich filtrów przed zimą tankowanie tylko vervy sprawdzenie aku i autko pali od strzała nawet w największe mrozy. nie siej propagandy, verva jest gorsza na zime bo jest wiecej dodatków i szybciej sie parafina wytraca, zeszłej zimy sprawdzane na kopalni i dopiero po sprowadzeniu jakiegoś tam on arktycznego czy jakoś tak nie wytrącała się, ale zrobiło sie już cieplej i było to za późno, nawet dodatki dolewane nic nie dały bo i tak były grudki w paliwie i nowe koparki nie dały sie odpalić Kolego zeszłej zimy sąsiad opalarką podgrzewał filtr paliwa w sprinterze tankuje tylko na shelu ja tankuje tylko verve i moje odpaliło od strzała przy -30st a on się męczył godzinę
tobi665 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wymiana oleju i wszystkich filtrów przed zimą tankowanie tylko vervy sprawdzenie aku i autko pali od strzała nawet w największe mrozy. nie siej propagandy, verva jest gorsza na zime bo jest wiecej dodatków i szybciej sie parafina wytraca, zeszłej zimy sprawdzane na kopalni i dopiero po sprowadzeniu jakiegoś tam on arktycznego czy jakoś tak nie wytrącała się, ale zrobiło sie już cieplej i było to za późno, nawet dodatki dolewane nic nie dały bo i tak były grudki w paliwie i nowe koparki nie dały sie odpalić Kolego zeszłej zimy sąsiad opalarką podgrzewał filtr paliwa w sprinterze tankuje tylko na shelu ja tankuje tylko verve i moje odpaliło od strzała przy -30st a on się męczył godzinę zależy może tez od egzemplarza, ale tak jak pisze widziałem te paliwa w słoikach i w vervie wiecej i szybciej sie parafiny wytrąciło
danielo Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wymiana oleju i wszystkich filtrów przed zimą tankowanie tylko vervy sprawdzenie aku i autko pali od strzała nawet w największe mrozy. nie siej propagandy, verva jest gorsza na zime bo jest wiecej dodatków i szybciej sie parafina wytraca, zeszłej zimy sprawdzane na kopalni i dopiero po sprowadzeniu jakiegoś tam on arktycznego czy jakoś tak nie wytrącała się, ale zrobiło sie już cieplej i było to za późno, nawet dodatki dolewane nic nie dały bo i tak były grudki w paliwie i nowe koparki nie dały sie odpalić Kolego zeszłej zimy sąsiad opalarką podgrzewał filtr paliwa w sprinterze tankuje tylko na shelu ja tankuje tylko verve i moje odpaliło od strzała przy -30st a on się męczył godzinę zależy może tez od egzemplarza, ale tak jak pisze widziałem te paliwa w słoikach i w vervie wiecej i szybciej sie parafiny wytrąciło Zależy też dużo na jakiej stacji się tankuje jedno też wiem pisał ktoś już o tym wyżej,że w zimę należy mieć w baku jak najwięcej paliwa,a najlepiej zawsze do pełna
julo23 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja leje tego Skydda i wyjeżdzam paliwo jak zawsze do praktycznie oparów 1L-3L - bo chce dokładnie mierzyć spalanie. Ciekawe ile paliwa straciłbym na wieczne jazdy na CPN - żeby mieć non stop pełny bak ? I sikał po 10L Dla mnie to troche nieekonomiczne - w dodatku strata czasu. Tankuje raz na miesiąc i dlatego żeby mieć świety spokój dolewam Skydda. Polecam ten dodatek. W końcu skandynawowie powinni znać się na zimie.
majuDJ Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja tam leje paliwa premium żadne uszlachetniacze tylko DieselGold Arktyczny -32 lub ON Verva
julo23 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Żebyś sie kiedyś nie zdziwił... Verva A jak pan Mieciu zapomniał dosypać szpadla dodatku do cysterny ?
majuDJ Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Nie zdziwię się bo mój 1.9TDi VP 110km wszystko zmieli Jka bym miał PD to mógłbym się martwić
danielom Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Słyniesz tu z pisania pierdół, więc powtórzę, możesz lać i olej po frytkach i pojedzie, ale latem, zimą jak kiepskie paliwo zamarza i wytraca się parafina to nawet Skoda sobie z tym nie poradzi.
rookie Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Przy tankowaniu paliwo ma różną jakość z powodu zróżnicowanych stanów zbiorników na stacjach paliw. Powinny one być regularnie czyszczone, ale wiadomo jak w Polsce, ktoś da w łapę i nie zrobi. Więc nie zależy to od tego czy to Shell czy BP, pytanie jak paliwo jest przechowywane. Np. w każdym zbiorniku jest stan martwy, poniżej którego dystrybutor nie pompuje. Ale w momencie dostawy ten cały syf ulega wzburzeniu i wymieszaniu. Kiedyś zawsze trzeba było odczekać 20 min. po dostawie, a teraz nie widać tego. Więc jak masz pecha to tankujesz ten syf z wodą, która zawsze się skrapla w zbiorniku.
fireman82 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Dzisiaj odwiedziłem kilka sklepów motoryzacyjnych i nikt nie ma SKYDD'a, owszem mają jakieś K2 czy inne ale SKYDD'a nie mają, może na firmowych stacjach mają? Gdzie po za allegro można to dostać?
Misiek80 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 czy można stosować dodatki do oleju w silnikach PD ?
Pretor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Lej dobry olej bez żadnych dodatków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się