zbyszek7791 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 14v pod obciążeniem masz za niskie napięcie , zmierz na zaciskach akumulatora i następnie przy altelnatorze zobaczysz czy nie masz spadku napięcia. Mierząc przy altelnatorze masę weź raz z silnika i następnie z karoserii wtedy będziesz wiedział czy to wina masy.
Rafał83 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 ja też tak mam że światła mi przygasają w moim awx a pozatym to często mi się przepalają żarówki od świateł mijania zastanawiałem się czy nie od tego że przygasają
marzec39 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 mierzyłem na zaciskach tylko dziś zauwazyłem ze po odpaleniu oswietlenie wewnątrz zaczeło jasniej swiecic to normalne ale po dodanu gazu zrobiło sie jeszcze jasniej jasniej i tak zostało a gdy dokonywałem pomiaru nie dodawałem gazu.
pawell_28 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 takie objawy miałem jak mi regulator napięcia sie kończył , ale to było w wiele starszym aucie(vw golf 20lat) ,a równie dobrze może to być zaśniedziały styk np.masy
marzec39 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Też tak myślę ze to masa, regulator wymieniany. ---------- Post dopisany at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:32 ---------- Zakupiłem regulator nowy bo u mnie jedna szczotka jest dłuzsza a jedna krótrza taki zakupiłem z takimi numerami REGULATOR NAPIĘCIA BOSCH AUDI FORD SEAT SKODA VW (2903264997) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a mam z takimi F OOM 145 261
1977andrzej Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Daj znac jak wymienisz czy bedzie roznica.
marzec39 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Znalazłem ciekawy schemat Schemat elektryczny układu ładowania.pdf Schemat elektryczny układu ładowania.pdf - Audi A4 - Dokumenty - steve69 - Chomikuj.pl
1977andrzej Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 No a jak po wymianie regulatora...lepiej?
marzec39 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Właśnie założyłem nowy regulator napięcie z obciążeniem jak i bez jest 14,26 są minimalne spadki mierzyłem na akumulatorze,przy alternatorze i na silniku było większe 14.33 ale lepiej niż na starym wiadomo muszą się jeszcze szczotki ułożyć i nie miałem okazji sprawdzić czy nadal te światła przygasają w dzień jest za widno. ---------- Post dopisany 10-01-2013 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 09-01-2013 at 14:05 ---------- Światła mniej przygasają, ale nadal jest to widoczne,trzeba śie mocno przyglądać. Spróbuję przeczyśćić mase skoro większe ładowanie ma na śilniku niż na akumulatorze.
piotrsob1 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Czyli wymieniłeś dobry na lepszy ..... ,pisałem Ci wcześniej że masz wsystko w normie i nie szukaj dziury w całym
marzec39 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Już nic nie szukam. Od wymiany regulatora rano po odpaleniu piszczy pasek pochodzi 3 min cisza po załączeniu świateł znowu piszczy tak jak by był akumulator niedoładowany.
zbyszek7791 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Sprawdź sprzęgło altelnatora oraz napinacza czy tulejki teleskopa się nie powyrabiały co by się wiązało z wymianą napinacza , na sprawnym osprzęcie czyli pasek, napinacz altelnator (łożyska, sprzęgło) nie ma prawa nic piszczeć nawet gdy akumulator jest rozładowany.
piotrsob1 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Czyli wygląda na problem z napięciem paska wielorowkowego, do wymiany regulatora wyciągałeś alternator ? Jezeli tak, to podejżewam jakiś błąd w montarzu.
marzec39 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Nie był wyciągany jest bardzo dobry dostęp pasek też jest porządnie napięty.
machina Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Jeżeli sprzęgło alternatora działa, sam alternator obraca się bez oporów na zdjętym pasku, napinacz jest sprawny bez luzów i pasek jest mocno napięty to zostaje tylko wymiana paska na nowy.
marzec39 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Nie tak tak dawno był nowy założony na starym regulatorze tego nie było spróbuje podładować akumulator.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się