Klejk Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam tak jak w temacie pytam... Co prawda wiem ze EDS dziala tylko do 40km/h a pozniej? co juz niech sie dziele co chce? Z tego co wiem u mnie w audi jest system EDS... przynajmniej tak pisze na puszce od ABS-u.... i teraz pytanko czy moglbym wsadzic do siebie ESP? czy jest to nie mozliwe?
pioteros Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 może mógłbyś ale musialby wymienic serwo, aktualny sterownik od absu bo masz stary typ i nie wiem co jeszcze generalnie sa to podobne systemy z tym ze esp dziala w trakcie jazdy niezaleznie od predkosci, a eds glownie jest po to zeby latwiej bylo ruszac na sliskiej nawierzchni lub kiedy auto sie zakopie
Klejk Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2012 no dobra... Kooedzy ktos sie bawil juz z taka wymiana? Bo bym byl zainteresowany montazem esp u siebie... Z tego co wiem bede musial wiec wiazki pod esp odraz wymienic pompe... Ale to tylko info po lebkach... A chcialbym wiedziec konkretnie.. Czy jest to mozliwe do zrobienia... ---------- Post dopisany 17-12-2012 at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2012 at 14:54 ---------- ??
Marcin6 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 zmień temat na np. "montaż ESP" bo na te pytanie które zadałeś w temacie jest tylko jedna odpowiedź: różnica jest taka ze to dwa odrębne systemy, całkowicie inne, EDS to elektroniczna blokada dyfrów, czyli jeśli np. na śniegu / lodzie jedno koło na osi będzie się obracało duuużo razy szybciej niż drugie to zostanie przyhamowane aby przenieść moc na drugie koło, i w konsekwencji (w domyśle) wyjechać z opresji, np. gdy ugrzęźniemy w śniegu i będą nam buksować koła "na krzyż" to dodanie gazu powinno spowodować wyjazd z dziury, tak po krótce A ESP to kontrola trakcji, też przyhamowuje koła, ale w innych sytuacjach, w zakrętach przeważnie, gdy przesadzimy z prędkością BTW ja już ostatnio zdążyłem przetestować EDS, przyszła odwilż, śnieg strasznie zmiękł, i powstała ciapa głębokiego śniegu... powiem tak... po górkę Subaru matka musiała trzy razy próbować, a ja wyjechałem za pierwszym razem jak czołg raz poczułem że jedno koło straciło przyczepność, ale natychmiast poczułem zryw do przodu, więc to chyba to
Klejk Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 i ja tez chcialbym zalozyc sobie ESP.... tylko nikt nic nie podpowiada istnieje taka mozliwosc i czy wogole to sie oplaca...
pioteros Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Myślę że sie nie opłaca, znaleźć pompę, sterownik, wymienić serwo, to trochę może kosztować nawet jak same używki będzie sie szukało, o ile w ogóle będzie sie dało, plus montaż Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
krzysiekml Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 do tego troszkę instalacji trzeba podciągnąć, dołożyć jeszcze kira z taśmą ,czujnik wzdłużny i poprzeczny ,pompę i sterownik ABS,EDS,ESP i wiele innych EDS w Q działa do 80km/h a w ośce do 40km/h
Mushu123 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Też szukałem czegoś na temat montażu ESP, ale chyba za dużo zamoty :/ Ostatnim czasem testowałem sobie u Taty w A6 ESP, super sprawa i jestem zdania, że w przypadku Q to by się przydało. Wiadomo jazda z poślizgiem fajna ale nie zawsze poślizg jest pożądany, kiedyś moje pierwsze a4 z Q mnie zaskoczyło na łuku i dobrze, że odruchowo zredukowałem i poszedłem poślizgiem do końca bo jak bym hamował to już bym zbierał pobocze...
piotrsob1 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Z ESP musi chcieć współpracować też sterownik sinika , te przedliftowe nie podejżewam o takową możliwość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się