Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem z odpalaniem na mrozie zapala chodzi przez chwile coś zaczyna pikać piszczeć w środku jakiś brzęczyk czy coś i gaśnie tak jakby nie dostawał paliwa. Myślałem ze zamarzał filtr paliwa bo jak kupiłem auto to nie wymieniałem myślałem ze może jest woda w zbiorniku wiec dolałem denaturatu :drunk: pomogło na jeden dzień bo nie było mrozu ale w weekend znowu to samo nie chciał palić na benzynie. Jak postał u kumpla w grzanym garażu to odpalał normalnie wiec byłem pewny ze to zamarznięty filtr wymieniłem wczoraj na nowy ale rano znowu niespodzianka bo pochodził chwile i zgasł. Jak odpalę go z gazu i pojeżdżę trochę ze się zagrzeje to tak po godzinie pali już i na benzynie. Co to może być? Dodam ze vag pokazał takie błędy

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Opublikowano

Po pierwsze nigdy w życiu nie lej więcej dentauratu do silnika no chyba że stać cię na nową pompe paliwa, A po drugie to bląd 16705 mówi ci o nieprawidłowym sygnale z czujnika G28 czyli czujnika prędkości silnika w tłumaczeniu :)błąd 16795 mówi coś o słabym sygnale powietrza wtórnego czyli raczej coś z turbiną (tego nie wiem dokładnie) a ten 16804 wspomina że katalizator słabo dziala :) A kasowałeś te błędy bo z nich za wiele nie wynika a jak tam masz z akumulatorem bo może jest za słaby i dlatego samochód ci o tym wspomina, wymień go na inny albo wyciągnij na noc po jakiejś jeździe i rano podłącz. :)

Opublikowano

jaki olej lejesz do auta? :eusathink:

Opublikowano
Po pierwsze nigdy w życiu nie lej więcej dentauratu do silnika no chyba że stać cię na nową pompe paliwa, A po drugie to bląd 16705 mówi ci o nieprawidłowym sygnale z czujnika G28 czyli czujnika prędkości silnika w tłumaczeniu :)błąd 16795 mówi coś o słabym sygnale powietrza wtórnego czyli raczej coś z turbiną (tego nie wiem dokładnie) a ten 16804 wspomina że katalizator słabo dziala :) A kasowałeś te błędy bo z nich za wiele nie wynika a jak tam masz z akumulatorem bo może jest za słaby i dlatego samochód ci o tym wspomina, wymień go na inny albo wyciągnij na noc po jakiejś jeździe i rano podłącz. :)

dziś podłączyłem pod vaga i ukazały się te o to błędy skasowałem zobaczę czy jutro coś poza katem się pokaże bo o kacie to wiedziałem ze sie wyświetla akumulator jest dobry prawie nowy na tyle kręcenia nie kuleje. Ten czujnik prędkości silnika to co z nim? przy tym kręceniu czasem przepuści mi bendiks mogło złapać od tego ? chyba nie?

jaki olej lejesz do auta? :eusathink:

olej jaki jest zalany przez poprzedniego właściciela to castrol magnatec 5w40 do wymiany zostało ok 3000 km

Opublikowano

Zmien olej jak najszybciej... Wszystko tylko nie Castrol.

Wysyłane z mojego HTC Wildfire S

Opublikowano

?

Opublikowano

Castrol zostawia sporo nagaru po sobie.

Co do błędów to jak będzie powracał błąd związany z czujnikiem g28 to wymieniaj go bo to przez niego auto kiepsko odpala i kiedyś całkowicie odmówi posłuszeństwa :whistling:

Co do 16795 i 16804 to zacznij od sprawdzenia poprawności działania pompy SAI bo jeśli ona nie działa to i wywala słabą wydajność kata.

Pozdro!!

Opublikowano
Po pierwsze nigdy w życiu nie lej więcej dentauratu do silnika no chyba że stać cię na nową pompe paliwa, A po drugie to bląd 16705 mówi ci o nieprawidłowym sygnale z czujnika G28 czyli czujnika prędkości silnika w tłumaczeniu :)błąd 16795 mówi coś o słabym sygnale powietrza wtórnego czyli raczej coś z turbiną (tego nie wiem dokładnie) a ten 16804 wspomina że katalizator słabo dziala :) A kasowałeś te błędy bo z nich za wiele nie wynika a jak tam masz z akumulatorem bo może jest za słaby i dlatego samochód ci o tym wspomina, wymień go na inny albo wyciągnij na noc po jakiejś jeździe i rano podłącz. :)

coś TY napisał że z turbiną coś nie tak :facepalm:

Opublikowano
Castrol zostawia sporo nagaru po sobie.

Co do błędów to jak będzie powracał błąd związany z czujnikiem g28 to wymieniaj go bo to przez niego auto kiepsko odpala i kiedyś całkowicie odmówi posłuszeństwa :whistling:

Co do 16795 i 16804 to zacznij od sprawdzenia poprawności działania pompy SAI bo jeśli ona nie działa to i wywala słabą wydajność kata.

Pozdro!!

U mnie pompa SAI nie działa i nie wywala mi błędu kata...

Opublikowano
Castrol zostawia sporo nagaru po sobie.

Co do błędów to jak będzie powracał błąd związany z czujnikiem g28 to wymieniaj go bo to przez niego auto kiepsko odpala i kiedyś całkowicie odmówi posłuszeństwa :whistling:

Co do 16795 i 16804 to zacznij od sprawdzenia poprawności działania pompy SAI bo jeśli ona nie działa to i wywala słabą wydajność kata.

Pozdro!!

U mnie pompa SAI nie działa i nie wywala mi błędu kata...

Bo masz pewnie 2 sonde wyciętą z programu albo coś jeszcze namieszane :whistling:

Opublikowano

dziś z rana znowu to samo odpalił na PB pochodził chwile i zgasł. Odpaliłem z gazu dojechałem do pracy i zostawiłem odpalonego prawie godzinę to jak zgasiłem to już próbował chodzić na Pb ale nie wkręcał się w obroty nie miał siły aż w końcu zgasł tak jakby paliwo nie dochodziło . Na vagu od wczoraj żadnych błędów odłączyłem kleme na parę minut i spróbowałem zapalić na Pb pokręciłem trochę i zapalił normalnie jak gdyby nigdy nic i chodzi i odpala teraz.

Opublikowano
Castrol zostawia sporo nagaru po sobie.

Co do błędów to jak będzie powracał błąd związany z czujnikiem g28 to wymieniaj go bo to przez niego auto kiepsko odpala i kiedyś całkowicie odmówi posłuszeństwa :whistling:

Co do 16795 i 16804 to zacznij od sprawdzenia poprawności działania pompy SAI bo jeśli ona nie działa to i wywala słabą wydajność kata.

Pozdro!!

U mnie pompa SAI nie działa i nie wywala mi błędu kata...

Bo masz pewnie 2 sonde wyciętą z programu albo coś jeszcze namieszane :whistling:

Wywala błąd 16795 ale nic poza tym. Nic nie było ruszane i usuwane z ori softu. Przymierzam się dopiero do usunięcia programowego ale bix i bose wykończyły mnie :decayed:

Opublikowano

Olej zalej sobie motula 5w40 ,ja już do trzeciej wymiany się zbieram u siebie i silnik chodzi aż miło .

Opublikowano

Olej zmień ale on nie ma nic do odpalania :facepalm: Z lpg odpala od razu czy też problemy ma?

Opublikowano

Z lpg pali odrazu

---------- Post dopisany 14-12-2012 at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany 13-12-2012 at 20:52 ----------

odcina prąd do pompki w zbiorniku bo rano zwróciłem uwagę ze słychać pompkę na zapłonie a potem ja odłącza jak zapalony jest samochód. przekaźnik? bo gdy pojeżdżę z ok godzinę i się zagrzeje albo stoi w ciepłym garażu to pali normalnie. brak styku?

---------- Post dopisany at 12:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ----------

przekaźnik dobry prąd do niego dochodzi przerwa robi się gdzieś miedzy przekaźnikiem a pompa bo w kostce brak prądu po odłączeniu klemy i upływie jakiegoś czasu prąd się pojawia i gdy odpalę to po chwili ginie zapalam jeszcze raz i tez jest na chwile a potem już wcale. czy jest jakiś czujnik czy coś co może mieć z tym związek ze odcina prąd na pompkę?

Opublikowano

Może kolego Jakubie pochwaliłbyś się jak problem wkońcu rozwiązałeś??

Opublikowano

Może styki przy pompce, pod siedzeniem z tyłu

Opublikowano

nie masz jakiejs trefnej beny. Ja zalalem lipe na bliskiej i przez to wymienilem kable ze swiecami nie potrzebnie. mialem podobny problem z tym ze po kilku probach odpalania w koncu bylo gites.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...