Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.7 V6 BiTurbo. Sprzedane, do zamknięcia.


hiszpan123

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wróce do PL postaram sie nagrac coś. W planach jest kwas 2.5 " bez zadnych tłumników, :wink::grin: będzie zapewne głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co proponujesz ? Masz jakąś fajną firmę czy spawać co z kwasu gdyby faktycznie kiepsko chodziło?

---------- Post dopisany 25-05-2014 at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 22:50 ----------

Taka sytuacja 3szt z jednej wioski. Bywaja takie chwile ze policja się gubi która jest która (wtajemniczeni wiedza o co chodzi)

1601130_645412992210646_4738930047627170496_n.jpg:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedzie sie tak samo jak na 19". Opona jest tam 225,35,20. Bryła auta jest nieco wyżej wiec nie trze tak o glebe.

---------- Post dopisany 26-05-2014 at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 11:51 ----------

Dupowóz i kolejny nabytek s4 b5 fl

2014_05_25_15_05_47.jpg

2014_05_25_15_05_32.jpg

2014_05_25_15_05_16.jpg

2014_05_25_15_05_11.jpg

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

IMG_20140331_185356.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na to wszystko to nasuwa się jedna myśl.. Nie lepiej było sprzedać b6 dołożyć to wszystko co włożyłeś w tą rzeźbę i kupić S4? Jak widzę same problemy po swapie i zadowolony raczej nie jesteś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego S4 B6 ma motor 4.2 a nie 2.7BT… i te problemy to nie jest nic nie do przeskoczenia.. Albo grubo albo wcale - a nie "sprzedaj i kup s4" :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak Kamil napisał, takie problemy to nie problem . Oczywiscie zgodzę się ze dochodzą dodatkowe koszty kupe nerwów pomysły o sprzedarzy ale kiedy ogarniasz temat auto zaczyna chdzić jak trzeba zapomninasz o wszystkich problemach.

Odnosnie pytania Wampira, najlepiej było by postawić je obok siebie i zrobić kreskę wtedy wszystko było by jasne, s4 ma niby też 310km(program robiony w DE) ale jeżeli chodzi o moje odczucia to jedzie dużo słabiej. Jak eska bedzie przywieziona do PL to zobacze co lepiej jedzie .Czarnuch ma 5s do setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7 bez tlumikow chodzi kiepsko...

dokładnie, mega głośno i jak jakaś Honda... bez sensu. Lepiej założyć już 2 małe na końcu, ale nie wiem ile czasu wytrzymasz w takim setupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie nie ciekawie to zawsze można zalożyć 2 końcowe. Nie widze żadnego problemu.

Flayer miałes przesłać jak twoja chodzi na twoim wydechu i kiedy bedziesz sprzedawał ale nie doczekałem sie zadnej wiadomosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak Kamil napisał, takie problemy to nie problem . Oczywiscie zgodzę się ze dochodzą dodatkowe koszty kupe nerwów pomysły o sprzedarzy ale kiedy ogarniasz temat auto zaczyna chdzić jak trzeba zapomninasz o wszystkich problemach.

Odnosnie pytania Wampira, najlepiej było by postawić je obok siebie i zrobić kreskę wtedy wszystko było by jasne, s4 ma niby też 310km(program robiony w DE) ale jeżeli chodzi o moje odczucia to jedzie dużo słabiej. Jak eska bedzie przywieziona do PL to zobacze co lepiej jedzie .Czarnuch ma 5s do setki.

Trochę ciężko mi uwierzyć, że lzejsza fura może gorzej jechać. Chyba, że ten soft ma taka charakterystykę, że nie ma z dołu dużego doładowania i subiektywne wrażenie jest takie, ze nie wgniata w fotel. zloguj obie fury i pokaz :)

PS: Moze troche zepsuje krew tym pytaniem, ale czy nie myślałeś o tym aby opchnąć wszystko i kupic B7 2.0TFSi, włożyć do niego DP, wiekszy FMIC, turbo -> FrankenTurbo | F23L Hybrid turbo for longitudinal engine FSI & TFSI cars i wyjdzie okolice 340KM, a buda nowsza, lzejsza .... tylko, ze to nie bedzie S4 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał zrobić tak jak napisałeś, to o ile s4 b5 myślę że będzie łatwo sprzedać bo ma serwis do końca jest bardzo zadbana ma recaro, wydech z kwasu, 4 szyby elek, program itp i nie włożyłem w nią jescze nic, tak w b6 włożyłem sporo kasy i pracy za ktorą nikt nie zapłaci chyba ze sprzedarz na cześci. Po za tym zamiar jest taki ze auto ma zostać u mnie na stałe. To raczej s4 bedzie w najbliższym czasie na sprzedarz.:wink:

Co do logów to nie bardzo moge je zrobic, s4 ma nie ważne blachy. B6 stoi w Pl, malują się progi DTM, zderzak i za jakies 2 tygodnie wydech z kwasu. Co do wagi jaka może być różnica miedzy s4 b6 a b6 2.7, około 130kg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał zrobić tak jak napisałeś, to o ile s4 b5 myślę że będzie łatwo sprzedać bo ma serwis do końca jest bardzo zadbana ma recaro, wydech z kwasu, 4 szyby elek, program itp i nie włożyłem w nią jescze nic, tak w b6 włożyłem sporo kasy i pracy za ktorą nikt nie zapłaci chyba ze sprzedarz na cześci. Po za tym zamiar jest taki ze auto ma zostać u mnie na stałe. To raczej s4 bedzie w najbliższym czasie na sprzedarz.:wink:

Co do logów to nie bardzo moge je zrobic, s4 ma nie ważne blachy. B6 stoi w Pl, malują się progi DTM, zderzak i za jakies 2 tygodnie wydech z kwasu. Co do wagi jaka może być różnica miedzy s4 b6 a b6 2.7, około 130kg?

Prawidłowo, ja też po swapie co by się nie działo to zostawiam audi, a jak będę chciał co innego to powoli będę dochodził do tego daily carem :thumbup1:

Poza tym 2.7 ma większy potencjał niż 2.0 i co 6 garów to nie 4 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...