Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.7 V6 BiTurbo. Sprzedane, do zamknięcia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nagraj jakiś film jak to się napedze...

Jeden od 0-160

drugi na drugim biegu od 2000obr do odcinki ;)

Będę wdzieczny

Opublikowano

Dziś z kumplem zrobiłem kreskę od 0 do 230 z kawasaki z1000 . Lecielśsmy niemal ze równo. :D

Nagram coś w wolnej chwili teraz jadę do PL na urlop a auto zostaje w DE

Opublikowano

fajne wozidło:) moc jest, Avant jest i do przodu:) udało się Dawid nadać jakąś paczkę czy jeszcze nie?

Opublikowano

Gwint poleciał do Ciebie. Odnśnie końcówek czekam na info od kamulatora jak sprzeda mi wydech teraz to i końcówki wyslę razem z grilem.

Opublikowano

A czemu kamulator sprzedaje wydech? Tłumiki z rm motors zaczęły się rozpadać? :D

Opublikowano

Podobno powodem sprzedaży są trasy do De.Mam nadzieje ze się nierozpadaja

Opublikowano

Przeca tym ulepem Nosb po zlotach jezdzi jako swoim :polew:

Opublikowano (edytowane)

Jakie do DE ? :D jak on w uk siedzi... Glosne to w c**j.

Edytowane przez Nosb
Opublikowano

Jakie do DE ? :D jak on w uk siedzi... Glosne to w c**j.

:D

Opublikowano (edytowane)

W takim razie mój błąd. To teraz daliście do myślenia . Nawet przy wyrównanych obrotach łeb urywa?


W tej chwili wygląda o tak. Nie ma tragedi ale ten dzwięk z gory przy zmianie biegów :facepalm: . Zostały tylko końcowe z 1.8t brak srodkowego i katów.

Przejazd Agnieszki

Edytowane przez hiszpan123
Opublikowano

To ja już wole cisze przy tłumikach z 2.5tdi niż to pierdzenie jakbyś miał dziurawy wydech.

Opublikowano

Zalozyl sobie dętke na koncowki wydechu

Opublikowano

Jedyne słuszne rozwiązanie to odłożyć kasę i zrobić wydech profi (2500-3000 za catback). Nie chcę tu Kamulatorowi robić jakiejś antyreklamy, ale jego wydech jest zrobiony na tłumikach rm-motors i jest głośny tj. napisał Nosb. Za niewielką kwotę pewnie można kupić i założyć, ale u mnie ich tłumiki rozpadły się (środkowe), a wygłuszenie wytrzymało jakieś 7000km (w końcowych)...

Opublikowano (edytowane)

:kwasny:

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

Bieniek dlatego szukam czegoś innego. Tez za cholerę mi się to nie podoba . Gdybym chciał cisze Nosb zostawił by katy a ja nie wycinał bym środkowego tłumnika .

Opublikowano

Ponizej 2k jest spoko, powyzej 3k tez spoko. wiec w zakresie w ktorym jezdzisz masz glosno. musialbys dolozyc jeszcze jakies tlumiki.

Opublikowano

Fajnie bulgocze- pewnie po pół godziny jazdy łeb urywa :bag: . Co za gzzz co zmiana biegu?

Opublikowano

Jedyne słuszne rozwiązanie to odłożyć kasę i zrobić wydech profi (2500-3000 za catback). Nie chcę tu Kamulatorowi robić jakiejś antyreklamy, ale jego wydech jest zrobiony na tłumikach rm-motors i jest głośny tj. napisał Nosb. Za niewielką kwotę pewnie można kupić i założyć, ale u mnie ich tłumiki rozpadły się (środkowe), a wygłuszenie wytrzymało jakieś 7000km (w końcowych)...

niestety ich tlumiki sie sypia , mialem takie i jeden lezy w garazu , rozpadl sie na wszystkich spawach .....niestety taka prawda ....kiepskie wykonanie

Opublikowano

Jedyne słuszne rozwiązanie to odłożyć kasę i zrobić wydech profi (2500-3000 za catback). Nie chcę tu Kamulatorowi robić jakiejś antyreklamy, ale jego wydech jest zrobiony na tłumikach rm-motors i jest głośny tj. napisał Nosb. Za niewielką kwotę pewnie można kupić i założyć, ale u mnie ich tłumiki rozpadły się (środkowe), a wygłuszenie wytrzymało jakieś 7000km (w końcowych)...

niestety ich tlumiki sie sypia , mialem takie i jeden lezy w garazu , rozpadl sie na wszystkich spawach .....niestety taka prawda ....kiepskie wykonanie

Dokładnie. Moje środkowe popękały na spawach i wydmuchało wygłuszenie... wydech po letnim sezonie nadawał się do wyrzucenia. W końcowych tłumikach nic nie popękało, ale wygłuszenie zużyło się mega szybko.

Opublikowano

Co kto lubi. Dla mnie nie ma tragedii ale dla pasazerow nie lubiacych takiego dzwieku jest tragedia. Ja bede go przerabial i dokladal dwa srodkowe jak beda marudzic dalej zmieniam na cos seryjnego plus ew; przerobki bo mam dosc marudzenia. Jak ktos lata na codzien moze urywac glowe bo teraz jak bylem to nie wysiadalem praktycznie z auta to juz mnie glowa codziennie od buczenia bolala. Z poczatku 200-300km jest spoko ale jak sie naprawde nagrzeja tlumiki to jest w glowie huk przy 1600-2500obr.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...