machina Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Kolego sprawdz przewody zaplonowe i swiece mialem to samo przy wymianie silnika ktos madry sciagal mi przewody szczypcami podziurawil i iskra skakala na 3 przewodach szarpal wymienilem mase czesci okazalo sie ze to uszkodzone przewody. pozdrawaim Przewody zapłonowe w dieslu:facepalm: Logi na forum i sprawa się wyjaśni:wink:
elmer80 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Kolega miał na myśli od świec zarowych - wiadomo o co chodzi. Sprawdź te kable wizualnie czy są całe. I miernikiem czy idzie napięcie w momencie włączenia zapłonu. Odepnij czujnik temperatury zanim będziesz to robił. Vag nie wykaże usterki świec zarowych. wysłane z Commodore 64
machina Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Kolega miał na myśli od świec zarowych - wiadomo o co chodzi.Sprawdź te kable wizualnie czy są całe. I miernikiem czy idzie napięcie w momencie włączenia zapłonu. Odepnij czujnik temperatury zanim będziesz to robił. Vag nie wykaże usterki świec zarowych. wysłane z Commodore 64 To niech nie pisze zapłonowe. Kable od świec żarowych nie mają nic do szarpania silnika już po odpaleniu i odczekaniu minimum 1 minuty.
efendi44 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 trudno mi to bedzie napisac ale postaram jak najbardziej obrazowo.zapalam silnik ruszam.zaczynam sie rozpedzac i w okolicy 2 tys moze mniej daje sie slyszec dosc wyraznie z pod maski dzwiek hm tak jakby syczcego powietrza.i w tym momencie wlasnie szarpie i tak posukuje.kiedy sie to uspokoi syczenie ustaje i auto idzie normalnie.tak bym to w skrocie opisal nie wiem czy dosc jasno.
machina Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Widzisz, problem jest taki że to wróżenie z fusów bez logów. Może problem z turbo, może z egr, może nieszczelny dolot etc. Logi i będziemy doradzać
efendi44 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 a te logi to skad mam dorwac jak po polaczeniu wlasnie nic nie wychodzi.trzeba jakos tak dojsc do tego.
elmer80 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Skoro normalnie odpala i dopiero później coś się dzieje to tak jak kolega napisał. Komplet logow musisz zrobić. Laptop kabel i jazda. A jak zrobić masz w dziale diagnostyka wysłane z Commodore 64
efendi44 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 wlasnie apropos kabla i programu.trzeba by chyba najlepiej tego vaga 4.9?skad go porwac najlepiej i jaki kabel?
elmer80 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 wlasnie apropos kabla i programu.trzeba by chyba najlepiej tego vaga 4.9?skad go porwac najlepiej i jaki kabel? Viaken.pl Zresztą w wątku diagnostyka wszystko jest. Poczytaj trochę... wysłane z Commodore 64
Zioba Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zamówiłem ten kabel i postaram się nauczyć robić te logi dynamiczne i statyczne bo żaden mechanik nie chce mi tego zrobić. Mam nadzieję, że mi wtedy pomożecie. Bo mi już wkręcają, że szukam czegoś czego nie ma. Że auto jest idealne.
elmer80 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 No tak właśnie jest z większością mechaniorow... Człowiek nieświadomy pojedzie auto zostawi to może coś wymienia albo podmienia kupe kasy skasuja a auto dalej lipa. Zrobić logi to nie problem. Sam niedawno z tym zaczynałem. Gorzej z analiza tych danych ale tu wiele osób chętnie podpowie co i jak. wysłane z Commodore 64
efendi44 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 ja wyminilem zawor sterujacy turbina n75 i nic nie dalo.zaczyna jechac po czym zaczyna szarpac i sapac takie syczenie spod maski slychac.i chyba bardziej na zimnym silniku to robi niz na cieplym.
elmer80 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 ja wyminilem zawor sterujacy turbina n75 i nic nie dalo.zaczyna jechac po czym zaczyna szarpac i sapac takie syczenie spod maski slychac.i chyba bardziej na zimnym silniku to robi niz na cieplym. Zrób tak jak kolega Zioba - kup kabel a nie w zgadywanki wymianki się bawisz wysłane z Commodore 64
efendi44 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 zamowilem wczoraj i czekam wlasnie.ale wiesz wymienilem wczoraj ten zawor bo go mialem wiec chcialem sprubowac.a pisze bo wiesz czasem ktos mogl sie spotkac z czyms takim.jasne bede mial kabel to zobacze co tam mondrego pisze. ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- caly czas wylatuje ten sam blad cisnienie turba.a za to odpowiada pare rzeczy.i jak sie za to zabrac?
Biszczan Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Podłącz kabel, wykasuj zapisane błędy w sterowniku. Zagrzej motor do 90C i zrób logi : 1. Dynamiczne : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 (wciśnięty przycisk log i z pedałem w podłodze od 1500 do 4000 obr./min.). 2. Statyczne (bieg jałowy na postoju) : 000, 001, 003, 004, 007, 008, 013, 018, 023 (ok minuty). 3. Basic Settings : 003 i 011 (ok. minuty). VAG 311.2 w zupełności wystarczy.
elmer80 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 W PD 004 się nie robi wysłane z Commodore 64
machina Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 W PD 004 się nie robiwysłane z Commodore 64 Nie robi się BS 004
elmer80 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 W PD 004 się nie robiwysłane z Commodore 64 Nie robi się BS 004 No o to mi chodziło Nie doczytalem wysłane z Commodore 64
efendi44 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 dzieki bardzo kolego.czekam na kabel jakos bede tp prubowal ogarnac.napewno tu wroce bo sam sobie nie poradze,narazie bardzo dziekuje. Podłącz kabel, wykasuj zapisane błędy w sterowniku. Zagrzej motor do 90C i zrób logi :1. Dynamiczne : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 (wciśnięty przycisk log i z pedałem w podłodze od 1500 do 4000 obr./min.). 2. Statyczne (bieg jałowy na postoju) : 000, 001, 003, 004, 007, 008, 013, 018, 023 (ok minuty). 3. Basic Settings : 003 i 011 (ok. minuty). VAG 311.2 w zupełności wystarczy. ---------- Post dopisany at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:57 ---------- narazie niewiele rozumiem z tych calych logow i z tych cyferek.zupenie jestem zielony co wogole oznaczaja te cyfry.czarna magia. dzieki bardzo kolego.czekam na kabel jakos bede tp prubowal ogarnac.napewno tu wroce bo sam sobie nie poradze,narazie bardzo dziekuje.Podłącz kabel, wykasuj zapisane błędy w sterowniku. Zagrzej motor do 90C i zrób logi :1. Dynamiczne : 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 (wciśnięty przycisk log i z pedałem w podłodze od 1500 do 4000 obr./min.). 2. Statyczne (bieg jałowy na postoju) : 000, 001, 003, 004, 007, 008, 013, 018, 023 (ok minuty). 3. Basic Settings : 003 i 011 (ok. minuty). VAG 311.2 w zupełności wystarczy.
fulki Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 cos pokręciliscie z podcisnieniem albo zaslepilisce jakis przewód od podcisnienia i za bardzo wyciąga egr odłącz egr i powinno pomóc jak go zaslepiliscie? mi kiedys jeden węrzyk sie zagioł i to samo miałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się