Skocz do zawartości
IGNOROWANY

korozja w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam czy korozja pojawiajaca sie na przednich błotnikach audi a4 b6 to jest normalna rzecz czy nie

Opublikowano
witam czy korozja pojawiajaca sie na przednich błotnikach audi a4 b6 to jest normalna rzecz czy nie

jest ocynk,więc nie powinno być rudej,może w przeszłości była jakaś przygoda i nieudolnie naprawiona.

Opublikowano

Raczej nie,pewnie bylo cos robione

Opublikowano

u mnie w tym modelu nic nie ma wiec jak widac korozje na moje oko tak jak kolega wczesniej pisał musiało byc cos babrane

Opublikowano

to zem sie wpierdzielił

Opublikowano
to zem sie wpierdzielił

Znajomy robił w b5 dwa nadkola 700pln popłynoł

Opublikowano

korozja w B6????????????

Normalnie musialem zajrzec w ten temat bo nie wierzylem!!! :shock3:

Opublikowano

Znajomek w B6 malował oby dwa błotniki pojawiły sie pecherze na dole :wink: lakier ORI autko nie tknięte

Opublikowano

Od razu babrane, duża ta korozja? Być może kamyk uszkodził lakier i od tego zaczęło łapać.

Opublikowano

takie pęcherze sie robią

po obu stronach z prawej troszke wiecej tego mierzone miernikiem lakieru błotniki

Opublikowano

w golfie IV i passku b5 jest pod błotnikiem taką gąbeczka, nie wiem jak w b6, ale przez tą gąbkę pojawia się ruda

Opublikowano

Częsta przypadłość.

Lepiej niech każdy dobrze się przyjrzy swoim błotnikom.

Opublikowano
Częsta przypadłość.

Lepiej niech każdy dobrze się przyjrzy swoim błotnikom.

dokładnie u mnie też zauważyłem te pęcherzyki, ale dopiero jak robiłem hamulce bo normalnie tego nie widać, trzeba nosa przystawić :wink:

Opublikowano

czyli to normalna przypadłość tego modelu

Opublikowano

Panowie nie rozumiem stwierdzenia,jeśli wychodzi rdza to auto było robione(stuknięte ,naprawiane).Dlaczego nikt nie bieże pod uwagę innych czynników np.jedne jeździło w słonecznej Itali a drugie w Holandi nad morzem .Kolejny przykład to auto jeżdżące po super drogach (czystych) a auto jeżdzące niejednokrotnie po bocznych drogach (szutrze) lub tak jak u nas gdzie jest pełno żwiru na asfalcie , no i powstają tak zwane odpryski i zostaje odsłonięta warstwa ocynku . Tak ocynk nie rdzewieje ale jak może pamiętacie z lekcji chemii ocynk pod wpływem tlenu się utlenia .tylko kwestią czasu jest kiedy dojdzie do korozji (rdzy). Tak że warto jest zabezpieczać te mikro ubytki nawet i zaprawkami

Kolejna sprawa wydawać by się mogło że banalna to plastikowe nadkole ,zabezpiecza wewnętrzne części błotników przed syfem lecącym z pod kół jak i wodą , nic bardziej mylnego ten kto demontował nadkole sam się o tym przekonał ile piachu jest pod nimi a co gorsz pomiędzy błotnikiem a nadkolem .Ten piasek działa jak papier ścierny a po kilku lub po kilkunastu latach gdy jest luźne (wystarczy minimalny luz) wyczyści go do gołej blachy , tak że ważne jest gdzie i w jakich warunkach auto było użytkowane.

To samo napisałem na innym forum AUDI

Opublikowano

kolego giena dzieki za proste objasnienie tematu powstającej korozji

Opublikowano
:polew:
Opublikowano

U mnie w miejscu po uderzeniu bardzo drobnym kamyczkiem pojawił się malutki odprysk lakieru i po jakimś czasie delikatne ognisko. Samochód nigdy nie był robiony w tym miejscu, więc stwierdzenie, że jeśli rdza to musiało być robione jest bardzo popularne, ale nie zawsze prawdziwe.

Opublikowano

Jest to częsta przypadłość że wychodzi ruda w na rantach błotników. Wystarczy że kamienie poobijają rant, przyjdzie zima i mamy rudą. Ja mam dwa błotniki już do roboty :facepalm: Jak rozmawiałem z lakiernikiem to mówił że ogólnie plaga a4, a6 wychodzi rdza i nie jest to wina że auto powypadkowe...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...