Gość donuska90 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 co do akumulatora.. ile one mają żywotności? nasz ma 3 lata, i wcześniej łapał "od strzała".. od tygodnia coś się dzieje..
hellbean Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 To ciężko tak powiedzieć, mój zdaje się ma prawie 10 lat VARTA, jeszcze z ASO Audi. Ale czy on słabo kręci? No nie wiem, bo dość długo kręci i to równo.
Gość donuska90 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 To ciężko tak powiedzieć, mój zdaje się ma prawie 10 lat VARTA, jeszcze z ASO Audi. Ale czy on słabo kręci? No nie wiem, bo dość długo kręci i to równo. no właśnie, my mamy CENTRA, 3 letni i wcześniej nie było żadnych problemów, w zeszłym roku przy -27 nowsze auta stały, nie mogły odpalić, a ja cyk i do przodu dodam,że cały czas stał "pod chmurką"
krzysiek21_01_1989 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Sprawdźcie ładowanie akumulatora, ja w swojej 80 TDI też miałem objaw wolniejszego kręcenia, ale po 3-4 sekundach łapał, nie odpowiadało mi to, bo wcześniej odpalał od strzała. Po tygodniu walki zapaliła się kontrolka od ładowania, wymieniłem regulator napięcia ze szczotkami, teraz przy -15 stopni pali od strzału. Dlatego możliwe, że też macie aku niedoładowany. Mój ma też 3 lata i praktycznie nie czuć zużycia odpukać, ale auto codziennie jeżdżone, co też jest ważne zimą...
tomx Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 rozrusznik tez sprawdz przy dislu to podstawa wymontuj daj do sprawdzenia czy tulejki nie wyrobione w porownaniu do mojej to Twoja kreci jak stary dziad tak wolno
Gość donuska90 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 rozrusznik tez sprawdz przy dislu to podstawa wymontuj daj do sprawdzenia czy tulejki nie wyrobione w porownaniu do mojej to Twoja kreci jak stary dziad tak wolno ja nie wiem.. piszę niewyraźnie? wcześniej nie było tego problemu.. od tygodnia coś się popieprzyło i z tego, co tu wszyscy piszą śmiem sądzić że to raczej wina przeciekającego filtra. ale dla pewności rozrusznik tez sprawdzę, jeśli wymiana filtra nie pomoże.
hellbean Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Tak jak mówiłem, zacznij od filtra, wg mnie teraz nie pora na to, żeby próbować wszystko usprawnić a tylko żeby samochód był sprawny. Bo szukać można wielu przyczyn, ale należy zacząć od rzeczy najoczywistszych i nie wymagających dużego nakładu pracy.
Gość donuska90 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Tak jak mówiłem, zacznij od filtra, wg mnie teraz nie pora na to, żeby próbować wszystko usprawnić a tylko żeby samochód był sprawny. Bo szukać można wielu przyczyn, ale należy zacząć od rzeczy najoczywistszych i nie wymagających dużego nakładu pracy. krótka i konkretna odpowiedź, dzięki zwłaszcza,że wcześniej autko naprawdę paliło nieźle, krótko i tak "żywo" kręciło.. także zacznę od filtra, jeszcze raz dzięki
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 prawdopodobnie bede w czwartek w 3-mieście to sie odezwe
Gość donuska90 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 prawdopodobnie bede w czwartek w 3-mieście to sie odezwe ok, dzięki.
Gość donuska90 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Już też jedna osoba mi o tym powiedziała :facepalm: przynajmniej na przyszłość będę już wiedzieć ---------- Post dopisany 27-12-2012 at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2012 at 20:55 ---------- Filterek wymieniony i jak na razie pali jak ta lala Zobaczymy, jak to rano będzie
vox Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 w moim 1Z był problem z paleniem mówili że swiece są dobre okazało się że jedna wogóle nie grzała kupiłem swiece 11 voltowe iskry bo na 12 voltowych nie chciał palić teraz jest dobrze pali bez problemu z tym że te swiece zmienia się chyba co rok na sezon zimowy
Gość donuska90 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 nie no u nas świece są raczej ok, tak mi się wydaje że winny tego długiego odpalania był przeciekający filtr. teraz po wymianie naprawdę ładnie odpala, ale jeszcze zobaczę jak złapie po całonocnym staniu. ---------- Post dopisany 28-12-2012 at 13:30 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2012 at 19:00 ---------- No i po nocnym postoju ( w garażu ) odpalił, jakby było z +25*
wladi Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 nie no u nas świece są raczej ok, tak mi się wydaje że winny tego długiego odpalania był przeciekający filtr. teraz po wymianie naprawdę ładnie odpala, ale jeszcze zobaczę jak złapie po całonocnym staniu.---------- Post dopisany 28-12-2012 at 13:30 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2012 at 19:00 ---------- No i po nocnym postoju ( w garażu ) odpalił, jakby było z +25* :oklasky:
Gość donuska90 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Też się cieszę Czyli wyszło na to,ze na tym starym filtrze się zapowietrzał i dlatego tak długo kręcił, ot cała filozofia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się