karol2984 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni, ale różnie ludzie piszą sprawdzać na zimnym inni na 90st. Najbardziej mnie zastanawia co z paliwem podczas sprawdzania czy trzeba odpinać wtryski, bezpiecznik z pompy paliwa, ogólnie prosił bym o jakąś instrukcję dokładniejszą
Roberto90 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 wykrecasz swiece po kolei w miejsce gniazda wpychasz manometr. Druga osoba kreci rozrusznikiem. Odczytujesz cisnienie na manometrze
benyA4 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 paliwem sie nie przejmuj , poleci w cylindry. Mi jak auto nawalilo i nie chcialo odpalic to sprawdzalem na zimnym i cisnienie bylo prawidlowe powyzej 12 na kazdym cylindrze.
darko Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni, ale różnie ludzie piszą sprawdzać na zimnym inni na 90st. Najbardziej mnie zastanawia co z paliwem podczas sprawdzania czy trzeba odpinać wtryski, bezpiecznik z pompy paliwa, ogólnie prosił bym o jakąś instrukcję dokładniejszą pisze o temp. oleju 30C.Kiedyś czytałem,że silnik powinien mieć temp.roboczą.Wszystkie świece wykręcone,czujnik wkręcony,gaz do dechy i kręcimy rozrusznikiem.
karol2984 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 a jak po odpinam kostki z wtrysków to coś się stanie?
MATIUS Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni, ale różnie ludzie piszą sprawdzać na zimnym inni na 90st. Najbardziej mnie zastanawia co z paliwem podczas sprawdzania czy trzeba odpinać wtryski, bezpiecznik z pompy paliwa, ogólnie prosił bym o jakąś instrukcję dokładniejszą pisze o temp. oleju 30C.Kiedyś czytałem,że silnik powinien mieć temp.roboczą.Wszystkie świece wykręcone,czujnik wkręcony,gaz do dechy i kręcimy rozrusznikiem. dokładnie jak kolega piszę... wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i do roboty ja tak robiłem też będę nie długo mierzył kompresje z ciekawości 1 raz mierzyłem po kupnie zobaczymy ile spadła
Wandej Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Przestańcie nic nie trzeba odpinać ani rozłaczac:doh:Wykrecasz wszystkie świece i po kolei mierzysz. Moje auto przy 190tys trzyma prawie 13 na każdym cylindrze:kox:
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 jak ktoś nie chce smrodu to lepiej odpiąc wtyczki ciśnienie sprawdza sie na zimny silnik z max otwartą przepustnicą
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 po co motor ma byc zalewany przez wtryski? lepiej odpiac przekaznik pompy i miec z glowy, gaz w podloge i heja rozrusznikiem
wojtek79 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni, a dwa zdania dalej jest napisane żeby odłączyć czujnik Halla.
Wandej Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 jak ktoś nie chce smrodu to lepiej odpiąc wtyczkiciśnienie sprawdza sie na zimny silnik z max otwartą przepustnicą Ja mierzyłem i zero smrodu później. Ale jak może tak być to dobrze wiedzieć że wtyki można odpiąć
karol2984 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2012 w ostatnim zdaniu jest napisane "Podłączyć złącza wtykowe modułu wzmocnienia zapłonu i wtryskiwaczy lub czujnika halla" o co tu chodzi, wcześniej nie pisało nic żeby odłączyć wtryski chyba że jeżeli odłączy się czujnik halla to nie będą podawać paliwa ---------- Post dopisany at 14:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:32 ---------- kurde pojechałem do znajomego i się okazało że za krótki miernik, ale nagrałem filmik z jakimś rzężeniem, może ktoś coś wykuma na słuch
MATIUS Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 albo słabe ciśnienie podaje pompa oleju na góre silnika co ma wpływ też z tym napianczem....od łanucha ja po kupnie jak mierzyłem wysżło mi 14 13.8 14. 13.8 też byłem w szoku 2 razy mierzyłem teraz na wiosne 3 lata po i 60 000 tys p[rzelatane zoabczymy ile wypluje....bo km napewno mają mniej jak ktoś z łodzi chce sobie zmierzyć to posiadam to cudo można wypić piwko i pomierzyć
darko Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 albo słabe ciśnienie podaje pompa oleju na góre silnika co ma wpływ też z tym napianczem....od łanuchaja po kupnie jak mierzyłem wysżło mi 14 13.8 14. 13.8 to jak w nowym aucie
pioteros Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 wręcz za duże... a jak jest za duże to znaczy że silnik może minimalnie ciągnąć olej prawdopodobnie przez uszczelniacze, bo norma dla 1.8 to ok 12-13
MATIUS Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 oleju pije ok 0.8l na 12 000 tys z tym że poci mi się miska na łączeniu i tradycyjnie uszczelka w rogu pod deklem wyminiłem już 3 od kąd mam i ciągle tam się poci więc tą opcję bym odrzucił nie mniej mnie to ucieszyło bo silnik pracuje bdb ale na wiosnę zmierzę przy wymianie oleju jeszcze raz
karol2984 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2012 u mnie napinacz sztywny ale może łańcuch się rozciągną i klekocze 2s jak dłużej nie jeżdżę
darko Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 wręcz za duże... a jak jest za duże to znaczy że silnik może minimalnie ciągnąć olej prawdopodobnie przez uszczelniacze, bo norma dla 1.8 to ok 12-13 Nie jest za duże,w książce pisze,że w nowym silniku 9-14 a minimalne 7,5 ,choć to górna granica,może kolega ma zalanego jakiegoś motodoktora
MATIUS Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 nie praktykuje takich świństw do silników w autach które miałem i będę miał... wręcz za duże... a jak jest za duże to znaczy że silnik może minimalnie ciągnąć olej prawdopodobnie przez uszczelniacze, bo norma dla 1.8 to ok 12-13 Nie jest za duże,w książce pisze,że w nowym silniku 9-14 a minimalne 7,5 ,choć to górna granica,może kolega ma zalanego jakiegoś motodoktora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się