Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzić ciśnienie sprężania? filmik podczas pracy silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni, ale różnie ludzie piszą sprawdzać na zimnym inni na 90st. Najbardziej mnie zastanawia co z paliwem podczas sprawdzania czy trzeba odpinać wtryski, bezpiecznik z pompy paliwa, ogólnie prosił bym o jakąś instrukcję dokładniejszą

Opublikowano

wykrecasz swiece po kolei w miejsce gniazda wpychasz manometr. Druga osoba kreci rozrusznikiem. Odczytujesz cisnienie na manometrze

Opublikowano

paliwem sie nie przejmuj , poleci w cylindry. Mi jak auto nawalilo i nie chcialo odpalic to sprawdzalem na zimnym i cisnienie bylo prawidlowe powyzej 12 na kazdym cylindrze.

Opublikowano
Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni, ale różnie ludzie piszą sprawdzać na zimnym inni na 90st. Najbardziej mnie zastanawia co z paliwem podczas sprawdzania czy trzeba odpinać wtryski, bezpiecznik z pompy paliwa, ogólnie prosił bym o jakąś instrukcję dokładniejszą

pisze o temp. oleju 30C.Kiedyś czytałem,że silnik powinien mieć temp.roboczą.Wszystkie świece wykręcone,czujnik wkręcony,gaz do dechy i kręcimy rozrusznikiem.

Opublikowano

a jak po odpinam kostki z wtrysków to coś się stanie?

Opublikowano
Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni, ale różnie ludzie piszą sprawdzać na zimnym inni na 90st. Najbardziej mnie zastanawia co z paliwem podczas sprawdzania czy trzeba odpinać wtryski, bezpiecznik z pompy paliwa, ogólnie prosił bym o jakąś instrukcję dokładniejszą

pisze o temp. oleju 30C.Kiedyś czytałem,że silnik powinien mieć temp.roboczą.Wszystkie świece wykręcone,czujnik wkręcony,gaz do dechy i kręcimy rozrusznikiem.

dokładnie jak kolega piszę... wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i do roboty ja tak robiłem

też będę nie długo mierzył kompresje z ciekawości 1 raz mierzyłem po kupnie zobaczymy ile spadła

Opublikowano

Przestańcie nic nie trzeba odpinać ani rozłaczac:doh:Wykrecasz wszystkie świece i po kolei mierzysz. Moje auto przy 190tys trzyma prawie 13 na każdym cylindrze:kox:

Opublikowano

jak ktoś nie chce smrodu to lepiej odpiąc wtyczki

ciśnienie sprawdza sie na zimny silnik z max otwartą przepustnicą

Opublikowano

po co motor ma byc zalewany przez wtryski? lepiej odpiac przekaznik pompy i miec z glowy, gaz w podloge i heja rozrusznikiem

Opublikowano
Witam, w "Sam naprawiam" jest napisane żę do sprawdzania potrzeba temp. około 30 stopni,

a dwa zdania dalej jest napisane żeby odłączyć czujnik Halla.

Opublikowano
jak ktoś nie chce smrodu to lepiej odpiąc wtyczki

ciśnienie sprawdza sie na zimny silnik z max otwartą przepustnicą

Ja mierzyłem i zero smrodu później. Ale jak może tak być to dobrze wiedzieć że wtyki można odpiąć:good:

Opublikowano

w ostatnim zdaniu jest napisane "Podłączyć złącza wtykowe modułu wzmocnienia zapłonu i wtryskiwaczy lub czujnika halla" o co tu chodzi, wcześniej nie pisało nic żeby odłączyć wtryski chyba że jeżeli odłączy się czujnik halla to nie będą podawać paliwa

---------- Post dopisany at 14:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:32 ----------

kurde pojechałem do znajomego i się okazało że za krótki miernik, ale nagrałem filmik z jakimś rzężeniem, może ktoś coś wykuma na słuch

Opublikowano

pewnie lancuch ociera o obudowe

Opublikowano

albo słabe ciśnienie podaje pompa oleju na góre silnika co ma wpływ też z tym napianczem....od łanucha

ja po kupnie jak mierzyłem wysżło mi 14 13.8 14. 13.8

też byłem w szoku 2 razy mierzyłem teraz na wiosne 3 lata po i 60 000 tys p[rzelatane zoabczymy ile wypluje....bo km napewno mają mniej jak ktoś z łodzi chce sobie zmierzyć to posiadam to cudo można wypić piwko i pomierzyć

Opublikowano
albo słabe ciśnienie podaje pompa oleju na góre silnika co ma wpływ też z tym napianczem....od łanucha

ja po kupnie jak mierzyłem wysżło mi 14 13.8 14. 13.8

to jak w nowym aucie

Opublikowano

wręcz za duże... a jak jest za duże to znaczy że silnik może minimalnie ciągnąć olej prawdopodobnie przez uszczelniacze, bo norma dla 1.8 to ok 12-13

Opublikowano

oleju pije ok 0.8l na 12 000 tys z tym że poci mi się miska na łączeniu i tradycyjnie uszczelka w rogu pod deklem wyminiłem już 3 od kąd mam i ciągle tam się poci więc tą opcję bym odrzucił

nie mniej mnie to ucieszyło bo silnik pracuje bdb ale na wiosnę zmierzę przy wymianie oleju jeszcze raz

Opublikowano

u mnie napinacz sztywny ale może łańcuch się rozciągną i klekocze 2s jak dłużej nie jeżdżę

Opublikowano
wręcz za duże... a jak jest za duże to znaczy że silnik może minimalnie ciągnąć olej prawdopodobnie przez uszczelniacze, bo norma dla 1.8 to ok 12-13

Nie jest za duże,w książce pisze,że w nowym silniku 9-14 a minimalne 7,5 ,choć to górna granica,może kolega ma zalanego jakiegoś motodoktora

Opublikowano

nie praktykuje takich świństw do silników w autach które miałem i będę miał...

wręcz za duże... a jak jest za duże to znaczy że silnik może minimalnie ciągnąć olej prawdopodobnie przez uszczelniacze, bo norma dla 1.8 to ok 12-13

Nie jest za duże,w książce pisze,że w nowym silniku 9-14 a minimalne 7,5 ,choć to górna granica,może kolega ma zalanego jakiegoś motodoktora

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...