Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] S4 b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra koniec OT Panowie- każdy niech robi swoje

Opublikowano

GAZ to zło. Gaz do opli! Chociaż dla tego silnika to nie ma różnicy bo i tak kupa:grin:

Opublikowano

Gratuluje zakupu , naprawdę ładna szuka , instalka czyżby BRC ? reduktor jeden czy dwa?

Co do sporu odnośnie LPG w S4 to aż się czytać tego nie chce , wypowiadają się ludzie którym jest żal , że takiego nie mają i męczą się dieslem który miał być oszczędny i tani w eksploatacji , a okazało się inaczej , albo ludzie którzy jeździli na źle zamontowanych instalacjach , bądź instalkach z najniższej półki, nie odpowiednio dobranych do mocy silnika i potem zdziwieni że silnik padł .

Skoro diesel jest taki oszczędny to po kiego grzyba producenci instalacji głowią się nad LPG do diesla ???

Wiem że zaraz padnie że ten LPG to do ciężarówek , autobusów itp. a moim zdaniem ten diesel to właśnie do takich pojazdów się nadaje , a nie do samochodów osobowych. Druga sprawa to gdyby Ropy nie dało się tak łatwo kupić na "lewo" bądź ukraść to połowa z was dieslowców dawno by te auta sprzedała i chyba boli was to bardzo że można jeździć mocnym V8 z LPG na nie kradzionym paliwie:grin:

Takich dyskusji przerabiałem setki i zawsze kończyła się identycznie ... Wiesz to że pali mi 8 , miał 5 to przeżyje bo paliwo mam załatwiane za 3 zeta... więc skończcie panowie te wywody czy wypada w S4 mieć LPG.

Szybka kalkulacja

On 5.49x8L=43.92 - Lpg 2.39x22L=52.58 (ceny z mojej okolicy) , tak mniej więcej to wygląda i Ja wybieram V8 344kM w Lpg niż gruźlika .

Pozdrawiam

Opublikowano

Piękne autko :thumbup1: . Nigdy nie byłem przeciwnikiem LPG jeśli silnik się do tego nadaje. Sam się zastanawiam czy następnego nie kupić w PB i przerobić na LPG bo już mam dość klekotów (mam piątego z rzędu). Nie trzeba gonić nie wiadomo ile żeby czerpać przyjemność z jazdy z tak fajnym silnikiem.

Opublikowano
Czyli dobrze licząc jak ktoś pisze o spokojnej jeździe S4 to lepiej kupić TDI bo ono spali tyle co różnica w spalaniu między S w benie a S w LPG skoro i tak ma jeździć powoli bo się podnieca że eSa przy powolnej jeździe spali mało LPG... :whistling::decayed:

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ----------

EOT... nie trzepmy się małym spalaniem bo wg. mnie jak ktoś kupuje takie auto żeby mało paliło to pomylił priorytety... :decayed:

:facepalm:

a jak ktoś kupił diesla żeby mało palił i reza go na 200 kuni to też pomylił priorytety?

Ej 200KM diesel nie pali 5 litrów jak seria :tongue4: ale w dalszym ciągu pali mniej niż 3.0 V6 w LPG:grin:

Trzeba rozróżnić - czym innym jest oszczędność a czym innym dziadowanie.

IMO S4+LPG to oszczędność. S4 to samochód jak każdy inny, ot większy silnik.

Ale każdy robi co chce, jak kogoś nie boli dokładnie 30-40zł do każdego tankowania to jego sprawa.

Ja wolałbym wydać tę kasę na co innego, a ktoś inny benzynę. Kto ma rację? Każdy:whistling:

Opublikowano
Gratuluje zakupu , naprawdę ładna szuka , instalka czyżby BRC ? reduktor jeden czy dwa?

Co do sporu odnośnie LPG w S4 to aż się czytać tego nie chce , wypowiadają się ludzie którym jest żal , że takiego nie mają i męczą się dieslem który miał być oszczędny i tani w eksploatacji , a okazało się inaczej , albo ludzie którzy jeździli na źle zamontowanych instalacjach , bądź instalkach z najniższej półki, nie odpowiednio dobranych do mocy silnika i potem zdziwieni że silnik padł .

Skoro diesel jest taki oszczędny to po kiego grzyba producenci instalacji głowią się nad LPG do diesla ???

Wiem że zaraz padnie że ten LPG to do ciężarówek , autobusów itp. a moim zdaniem ten diesel to właśnie do takich pojazdów się nadaje , a nie do samochodów osobowych. Druga sprawa to gdyby Ropy nie dało się tak łatwo kupić na "lewo" bądź ukraść to połowa z was dieslowców dawno by te auta sprzedała i chyba boli was to bardzo że można jeździć mocnym V8 z LPG na nie kradzionym paliwie:grin:

Takich dyskusji przerabiałem setki i zawsze kończyła się identycznie ... Wiesz to że pali mi 8 , miał 5 to przeżyje bo paliwo mam załatwiane za 3 zeta... więc skończcie panowie te wywody czy wypada w S4 mieć LPG.

Szybka kalkulacja

On 5.49x8L=43.92 - Lpg 2.39x22L=52.58 (ceny z mojej okolicy) , tak mniej więcej to wygląda i Ja wybieram V8 344kM w Lpg niż gruźlika .

Pozdrawiam

:facepalm:NO COMENT

Nowek pisz do moderów niech ci tu posprzątają bo zaczyna się robić śmietnik a nie wątek o S4

Opublikowano
Gratuluje zakupu , naprawdę ładna szuka , instalka czyżby BRC ? reduktor jeden czy dwa?

Co do sporu odnośnie LPG w S4 to aż się czytać tego nie chce , wypowiadają się ludzie którym jest żal , że takiego nie mają i męczą się dieslem który miał być oszczędny i tani w eksploatacji , a okazało się inaczej , albo ludzie którzy jeździli na źle zamontowanych instalacjach , bądź instalkach z najniższej półki, nie odpowiednio dobranych do mocy silnika i potem zdziwieni że silnik padł .

Skoro diesel jest taki oszczędny to po kiego grzyba producenci instalacji głowią się nad LPG do diesla ???

Wiem że zaraz padnie że ten LPG to do ciężarówek , autobusów itp. a moim zdaniem ten diesel to właśnie do takich pojazdów się nadaje , a nie do samochodów osobowych. Druga sprawa to gdyby Ropy nie dało się tak łatwo kupić na "lewo" bądź ukraść to połowa z was dieslowców dawno by te auta sprzedała i chyba boli was to bardzo że można jeździć mocnym V8 z LPG na nie kradzionym paliwie:grin:

Takich dyskusji przerabiałem setki i zawsze kończyła się identycznie ... Wiesz to że pali mi 8 , miał 5 to przeżyje bo paliwo mam załatwiane za 3 zeta... więc skończcie panowie te wywody czy wypada w S4 mieć LPG.

Szybka kalkulacja

On 5.49x8L=43.92 - Lpg 2.39x22L=52.58 (ceny z mojej okolicy) , tak mniej więcej to wygląda i Ja wybieram V8 344kM w Lpg niż gruźlika .

Pozdrawiam

:facepalm:NO COMENT

Nowek pisz do moderów niech ci tu posprzątają bo zaczyna się robić śmietnik a nie wątek o S4

Widzisz tak właśnie kończy się rozmowa o plusach instalacji LPG z miłośnikami diesla . :polew:

Opublikowano

waskivw, dobrze powiedziane i zgadzam sie w 100% :wink:. Nie wiem ogólnie po co ta dyskusja, każdy trzyma sie swojego zdania i nie da sie nikomu przetłumaczyć, nie pisze do moderatorów bo mi to nie przeszkadza, każdy ma prawo wyrazić swoją opinie. Aczkolwiek opinie typu S4 + LPG to profanacja załamują mnie, przecież S4 to nie AVENTADOR, po prostu mocniejsza a4 z małymi dodatkami i tyle. Dokłądnie, skoro ktoś mówi że LPG to tylko do zapalniczek to równie dobrze można powiedzieć, że ON do ciężarówek, ja nikogo nie chce obrazić oczywiście, sam nie zacząłem tego tematu.

waskivw: Instalacja jest cała BRC, niestety nie wiem ile reduktorów ani nic, bo sie na tym nie znam. Znajomy z Wrocławia polecił mi zakład który należy do jego znajomego, który robił już wiele S4 i tak z ciekawostek to ostatnio robił gaz do Maseratti quatroporte, i do jakiejś Hybrydy co przyjechała do niego prosto z salonu :decayed:

Dziękuje za opinie odnośnie mojego auta, ciesze sie że sie podoba :wink:

Opublikowano
Dziękuje za opinie odnośnie mojego auta, ciesze sie że sie podoba :wink:

Nie ma za co :whistling::decayed: To kombi jest piękne i wg mnie jak B6 to tylko kombi :wink: Albo lepiej usunę wpis bo znowu zacznie się trzepanie że jednak sedan ładniejszy :facepalm::decayed:

Opublikowano

Haha nie no, nie popadajmy w skrajnosc :decayed: tez uwazam ze kombi w b6 sa naprawde ladne :wink:

Opublikowano
czekam na merytoryczne argumenty... bo na razie nie padły żadne. TO co piszecie jest na zasadzie "bardziej lubie kolor niebieski od czarnego"- macie prawo, ale nie piszcie ze esa z gazem to nie esa, bo to bzdura. .

Przykre takie myslenie. Pamietaj ze ten samochod w obecnych czasach kosztuje ok 40tys zl. Grupa docelowa to nie mega bogacze. Moze po czesci bylbym w stanie zrozumiec taki tok myslenia dla sallonowego samochodu, ktory kosztowal 240 tys zł.... chociaz tez nie do konca. Ja nie oszczedzam na samochodzie co pewnie widzicie w moim temacie, natomiast w przypadkach uzasadnionych mozliwosci mniejszych realnych wydatków nie widze problemu zeby tego nie korzystac. Tym bardziej jesli to nie wplywa na nic innego niż zmniejszenie biezacych wydatków.

oj , przestań się już prężyć bo zakwasów dostaniesz, każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie i po to właśnie jest ten dział żeby pokazać co się ma i co o tym myślą inni

Jak ci się to nie podoba co myślą inni to otwórz sobie osobny wątek i tam się wyżal co ci leży na sercu a nie koledze tu zaśmiecasz

koniec OT

zastanów się w jaki sposób do mnie piszesz.

Akurat "ten" dział nie jest od tego. Chyba ze ktos ma merytoryczny argument. Widzimisie wpływające na zdanie ogółu - a temat gazu jest jednak tematem tabu, szczegolnie w przypadku tego samochodu, uwazam za niestosowne bez odpowiedniego poparcia.

Jakos tez nie widze przeciwników lpg wsrod osob posiadających PB. Negatywnie wypowaiadaja się tylko osoby z TDI - przypadek.

Do modów. Mysle ze faktycznie całą dyskusję i wszystkie wypowiedzi nalezaloby usunąc, bo nic nie wnoszą prócz waśni.

Opublikowano

Wystarczy, że właściciel TDI przejedzie się mocniejszą benzyną bez gazu:decayed:

Bardzo szybko zmieni zdanie.

Opublikowano

Auto piękne, do tego przy założonym LPG pozwala robić dużo więcej km za tą samą kasę co na Pb a co za tym idzie dawać dużo więcej radości :-0. A do tego wszystkiego Avant super

Opublikowano
Wystarczy, że właściciel TDI przejedzie się mocniejszą benzyną bez gazu:decayed:

Bardzo szybko zmieni zdanie.

czemu bez gazu? właśnie na LPdzi:decayed:

Opublikowano

Niech będzie na LPG ale nic nie mówić, dopiero po przejażdżce można wspomnieć, że jechało sie na gazie :wink:

Jade dzisiaj do lubina (100km) po wał napędowy bo u mnie guma przy łożysku jest do zrobienia, musze obejrzeć na żywo czy wszystko z nia gra, zawine do zg i zawieszenie powinno już być git tak jak i reszta. Koniec końców, nigdy w życiu już nie kupie uderzonego auta .

Opublikowano
Wystarczy, że właściciel TDI przejedzie się mocniejszą benzyną bez gazu:decayed:

Bardzo szybko zmieni zdanie.

czemu bez gazu? właśnie na LPdzi:decayed:

Tak, o LPG mi chodzi.

Zdarza mi się jeździć BMW 325 bez gazu tzn bez LPG.

Jedna krótka przejażdzka 50zł, kolejna 50zł a TDI albo na gaz kosztowałoby to o połowę mniej.

Nawet jak się jedzie do 80km/h to i tak spala 7-8L benzyny. Szaleństwo.

Opublikowano

wiecie jakie miny mają kierowcy megawypaśnych fur jak się dowiedzą że stare a4 w gazie je objechało? musze zacząć to nagrywać:grin:

Opublikowano

piękne autko życzę bezawaryjności:P ale spalanie szacun musiałeś jechać jak emeryt ja w miarę spokojnie 30/70 miasto/trasa w moim 13litrów LPG a u ciebie dwa gary więcej i taki wynik:P Co do LPG do dużych silników zawsze się znajdzie taki który powie że to profanacja. Moje zdanie jest takie wole na co dzień jeździć 3,0 w gazie niż robić nim 100km w miesiącu w benzynie a resztę autobusem. Dodatkowo bardzo podobają mi się komentarze typu jak stać cię na takie auto to stać cię na benzynę do niego. Większość z posiadaczy b6 stać na audi s8 bo cena jest bardzo zbliżona czy każdego stać na tankowanie ?? Podałem taki przykład ale zaraz polecą teksty w stylu wolę moje B6 bo s8 brzydsze. To jest jałowe gadanie ale jak mam wybierać między jazdą 1.9tdi które pali ok 6l to wolę moim 3.0 w LPG i mieć radochę z jazdy. Wcześniej miałem lagune i rok jeździłem na benzynie i koszty w paliwie identyczne więc niech każdy odpowie czy chce 220KM czy 120KM?? S6 nadaje się do gazu i go dobrze znosi więc jeśli ktoś robi powyżej 15000 km rocznie to się opłaca zagazować.

Opublikowano
Piękna S4. Zderzak przedni masz od eski czy zwykły?

A od czego S4 może mieć zderzak, S-Line? :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...