Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGA] Phantom black, Full s-line, navi 3G, skóry, LED. Set Up zimowy!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wtedy wiadomo by było w jakim stanie jest tarcza przy twoim przebiegu :wink:

Opublikowano
troche przegięcie z tą ceną

No ceny z kosmosu. Podałem ceny polskie bo w UK jeszcze drożej wychodzi :wink:

W każdym bądz razie kasa zaoszczędzona bo nie musiałem za to płacić więc teraz można doinwestować furmanke. Na pierwszy rzut pójdzie remap w EcuProject ale to dopiero w kwietniu. Zawołali mi 1600zł za ta przyjemnośc bo to nowy silnik z ECU17 czy cos takiego.

Czy to dobra cena? :eusathink:ile kucy mozna bezpieczna wykrzesać z mojego silnika? 18x będzie??

Opublikowano

napisz do rogala i zapytaj jaka u niego cena

Opublikowano

To normalna cena za te silniki. Na około 180-185ps można liczyć.

Opublikowano
napisz do rogala i zapytaj jaka u niego cena

cena bedzie pewnie ta sama a nawet gdyby było o 100 czy 200zł taniej to do Wrocka mam 80km a do W-wy jakies 400km wiec wybieram wrocław chociaz wolałbym zeby Witek tym razem zrobił mi program ale nie mozna miec wszystkiego

Opublikowano

Tak kosztuje program do ECU EDC 17 :wink:

Opublikowano

potwierdzam, u Witka podobna cena. :wink:

Opublikowano

Czyli ceny maja się podobnie wszędzie. Mam nadzieje, że chłopaki zrobia program na jakieś 180 koni i 400 Nm.

Opublikowano

zapodaj odrazu CAHE po co robić dwa razy program, akurat ci została kaska na turbine . Tym bardziej ze do ciepie pasuje p&p

Opublikowano

Dobrze mówisz. :good: U mnie nie było P&P ale nie żałuję. Turbo CAHA, FMIC i delikatnie przerobiona flansza i 208KM i 415Nm... :good: U Ciebie szybsza i prostsza sprawa... :wink4::whistling:

Opublikowano

W jakiej cenie chodzi turbo CAHA i ile dostane za moja turbinę?? Tak orientacyjnie proszę :decayed:

Opublikowano

Ja robiłem w ECU i też tyle płaciłem u mnie wyszło 181,9KM i 397Nm autko fajnie odżyło Mirek powiedział, że bezpieczna granica dla tych aut na seryjnych gratach to max. 185Km później wydech się za bardzo grzeje:wink:

Opublikowano

Już znalazłem... Nowa CAHA to koszt 2300zł a za moja powinienem tysiaka dostać. Pomysle o tym :eusathink:

---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:10 ----------

Ja robiłem w ECU i też tyle płaciłem u mnie wyszło 181,9KM i 397Nm autko fajnie odżyło Mirek powiedział, że bezpieczna granica dla tych aut na seryjnych gratach to max. 185Km później wydech się za bardzo grzeje:wink:

No to w kwietniu będzie podobny wynik u mnie chyba, że zmienię turbo :wink:

Opublikowano

ja dwa dni temu sprzedałem swoją CAHE koledze z forum za 1800zł z kolektorem przebieg 6400 Km na niej mi wyszło 205 KM zero jakiegokolwiek przeładowania czy problemów ze strojeniem. A jak jeszcze wsadzisz IC od 3.0 biturbo to już będzie malina , auto dostanie więcej powietrza

Opublikowano

Co oprócz inercoolera o numerze 8K0 145 805 E jeszcze potrzebuję?? Tzn jakie węże itp??

A czy jeśli założę sam intercooler do turbo które teraz mam pomoże to coś?? Zapewne będzie sie łatwiej oddychać samochodzikowi ale czy wpłynie to jakoś na moc??

Opublikowano

Lepszy IC zawsze pomoże. U mnie w 3.0 TDI po wymianie IC doszło ponad 10PS i 25NM. Do tego przy podrasowanym silniku możesz być spokojniejszy stojąc w korkach czy jeżdżąc w upalne dni, że nic się nie przegrzeje.

Opublikowano

Czyli przy samej zmianie IC miałbym pewne 185 kucyków i 400 NM i silnik bedzie miał lzej.

jakie jeszcze części potrzebuję oprócz samego IC?

Opublikowano

Ciężko powiedzieć ale podejrzewam, że będziesz musiał przerobić większość elementów dolotu. U mnie IC od 3.0BIT pasował p2p. W innych silnikach to już podobno nie taka prosta sprawa. Ktoś na forum już chyba próbował zakładać ten ic do podobnego silnika i z tego co pamiętam było sporo problemów.

Opublikowano

Kurde szkoda, że tyle grzebania z tym :kwasny:

---------- Post dopisany 28-01-2013 at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 21:58 ----------

Mam głupie pytanie :decayed:

Jak jest ze spalaniem w B8 po wgraniu softa na jakies 180 kucyków??

Teraz pali mi wedłóg FIS-a 9,8 l/100km w mieście i 6,5 l/100km na autostradzie przy prędkości do 120 km/h

Czy po sofcie dużo wzrośnie spalanie?? Nie żebym sie tym przerażał bo wcześniej w B6 miałem 168 kucyków i odniosłem wrażenie, że na trasie palił mi nawet mniej ale fajnie by było gdyby ktoś sie na ten temat wypowiedział :wink:

Opublikowano

mi po sofcie pali mniej :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...